Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2006 ALLROAD õhkpadjad jäigad (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1359)
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.20 20:07 Tsiteeri
Audi A6 2006 ALLROAD õhkpadjad jäigad



..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.20 21:11 Tsiteeri


Jäikuse reguleerimine käib amordist, mitte padjast. Seega padjast viga otsida ei tasu, selle ülesanne on lihtsalt kõrgust hoida.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
230Ott
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Espace 4; Scenic II

postitati 23.08.20 06:00 Tsiteeri


Tere!

Võid olla ülitundlik ja viga võib olla ka õhkvedustuses. Ma ei tea millise kogemuse põhjal su ootus "pehmusele" põhineb. Karta on, et sellel sõidukil ei ole enam tehasest paigaldatud amortisaatorid ja õhkpadjad, Seega ei saa oodata ka uue auto väärilist sõidumugavust. Ka padi mõjutab vedrustuse jäikust mitte ainult amortisaator. Leia prooviks mõni eksemplar mille vedrustus sulle mugav on ja uuri välja milliseid veermiku komponente seal kasutatakse. Nii saad ka endale sobiliku ehitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 23.08.20 06:44 Tsiteeri


Minumeelest VAG gruppi autod ongi ülijäigad võrreldes näiteks BMW või mersuga. Õhkvedrustus teeb asja veidi paremaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.20 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 230Ott
Tere!

Võid olla ülitundlik ja viga võib olla ka õhkvedustuses. Ma ei tea millise kogemuse põhjal su ootus "pehmusele" põhineb. Karta on, et sellel sõidukil ei ole enam tehasest paigaldatud amortisaatorid ja õhkpadjad, Seega ei saa oodata ka uue auto väärilist sõidumugavust. Ka padi mõjutab vedrustuse jäikust mitte ainult amortisaator. Leia prooviks mõni eksemplar mille vedrustus sulle mugav on ja uuri välja milliseid veermiku komponente seal kasutatakse. Nii saad ka endale sobiliku ehitada.


Olen sõitnud C7ga, millel on õhkpadjad ja no võrreldes selle autoga on vahe ikka öö ja päev 😃. Seal ei tunne üldse auke ja väiksemaid üleminekuid, sellega jällegi tunneb liiga palju minu arvates. Olen sõitnud ka C6 s-line vedrustusega ja ausalt öeldes ei saagi öelda, et eriti suur vahe oleks. Padjad küll tõstavad autot ilusti ja lasevad alla ka, auto ei vaju “maha” üleöö ka. Võib olla eelmine omanik pani siis mingi odavama variandi sinna. Eks tuleb kuskilt otsast uurima ja proovima hakata. Tänud vastuse eest, oli abiks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.20 07:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Minumeelest VAG gruppi autod ongi ülijäigad võrreldes näiteks BMW või mersuga. Õhkvedrustus teeb asja veidi paremaks.


Eks õhkvedrustusest ongi selline mulje jäänud, et auto peab “ujuma” ja olema teedel maksimaalselt mugav. Hetkel on selline mulje, nagu sõidaks s line vedrustuse peal.(sportvedrustus) Auto on küll kõrgemal, kuid üpriski jäik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 23.08.20 08:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Minumeelest VAG gruppi autod ongi ülijäigad võrreldes näiteks BMW või mersuga. Õhkvedrustus teeb asja veidi paremaks.


Sõitsin ükspäev 15a. viiese bemmiga Võrru ja tagasi, (õhk, comfort seades) võrreldes õhuga C7-ga oli räme jäik ning otsis teed. Rohkem ei taha.

Vaenemees peaks auto alla piiluma, ja vaatama, kas on ikka õiged amordid taga või on tavalised ja pistikute otsas takid. Reguleeritavad originaal amordid on kallid ja mõeldakse igasugu jaburusi välja. Kuna b osa pole vist, siis vaenemees võib varsti veel tükkmaad vaesem olla, kui keegi on aretamisega tegelenud. Seal erinevaid variante pole, on vasak ja parem ainult, 4F0616031M ja 4F0616032M, hind tühised 950€ tükk ;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.20 09:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Minumeelest VAG gruppi autod ongi ülijäigad võrreldes näiteks BMW või mersuga. Õhkvedrustus teeb asja veidi paremaks.


Sõitsin ükspäev 15a. viiese bemmiga Võrru ja tagasi, (õhk, comfort seades) võrreldes õhuga C7-ga oli räme jäik ning otsis teed. Rohkem ei taha.

Vaenemees peaks auto alla piiluma, ja vaatama, kas on ikka õiged amordid taga või on tavalised ja pistikute otsas takid. Reguleeritavad originaal amordid on kallid ja mõeldakse igasugu jaburusi välja. Kuna b osa pole vist, siis vaenemees võib varsti veel tükkmaad vaesem olla, kui keegi on aretamisega tegelenud. Seal erinevaid variante pole, on vasak ja parem ainult, 4F0616031M ja 4F0616032M, hind tühised 950€ tükk ;)


Ei kõla kohe üldse hästi... Loodan siiski, et asi on milleski väiksemas :((


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.5% - SQL: 50.5%]