Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Vaenemees

 postitati 23.08.20 09:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Minumeelest VAG gruppi autod ongi ülijäigad võrreldes näiteks BMW või mersuga. Õhkvedrustus teeb asja veidi paremaks.


Sõitsin ükspäev 15a. viiese bemmiga Võrru ja tagasi, (õhk, comfort seades) võrreldes õhuga C7-ga oli räme jäik ning otsis teed. Rohkem ei taha.

Vaenemees peaks auto alla piiluma, ja vaatama, kas on ikka õiged amordid taga või on tavalised ja pistikute otsas takid. Reguleeritavad originaal amordid on kallid ja mõeldakse igasugu jaburusi välja. Kuna b osa pole vist, siis vaenemees võib varsti veel tükkmaad vaesem olla, kui keegi on aretamisega tegelenud. Seal erinevaid variante pole, on vasak ja parem ainult, 4F0616031M ja 4F0616032M, hind tühised 950€ tükk ;)


Ei kõla kohe üldse hästi... Loodan siiski, et asi on milleski väiksemas :((
Jann

 postitati 23.08.20 08:41
Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Minumeelest VAG gruppi autod ongi ülijäigad võrreldes näiteks BMW või mersuga. Õhkvedrustus teeb asja veidi paremaks.


Sõitsin ükspäev 15a. viiese bemmiga Võrru ja tagasi, (õhk, comfort seades) võrreldes õhuga C7-ga oli räme jäik ning otsis teed. Rohkem ei taha.

Vaenemees peaks auto alla piiluma, ja vaatama, kas on ikka õiged amordid taga või on tavalised ja pistikute otsas takid. Reguleeritavad originaal amordid on kallid ja mõeldakse igasugu jaburusi välja. Kuna b osa pole vist, siis vaenemees võib varsti veel tükkmaad vaesem olla, kui keegi on aretamisega tegelenud. Seal erinevaid variante pole, on vasak ja parem ainult, 4F0616031M ja 4F0616032M, hind tühised 950€ tükk ;)
Vaenemees

 postitati 23.08.20 07:55
Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Minumeelest VAG gruppi autod ongi ülijäigad võrreldes näiteks BMW või mersuga. Õhkvedrustus teeb asja veidi paremaks.


Eks õhkvedrustusest ongi selline mulje jäänud, et auto peab “ujuma” ja olema teedel maksimaalselt mugav. Hetkel on selline mulje, nagu sõidaks s line vedrustuse peal.(sportvedrustus) Auto on küll kõrgemal, kuid üpriski jäik.
Vaenemees

 postitati 23.08.20 07:53
Tsitaat:
Algselt postitas: 230Ott
Tere!

Võid olla ülitundlik ja viga võib olla ka õhkvedustuses. Ma ei tea millise kogemuse põhjal su ootus "pehmusele" põhineb. Karta on, et sellel sõidukil ei ole enam tehasest paigaldatud amortisaatorid ja õhkpadjad, Seega ei saa oodata ka uue auto väärilist sõidumugavust. Ka padi mõjutab vedrustuse jäikust mitte ainult amortisaator. Leia prooviks mõni eksemplar mille vedrustus sulle mugav on ja uuri välja milliseid veermiku komponente seal kasutatakse. Nii saad ka endale sobiliku ehitada.


Olen sõitnud C7ga, millel on õhkpadjad ja no võrreldes selle autoga on vahe ikka öö ja päev 😃. Seal ei tunne üldse auke ja väiksemaid üleminekuid, sellega jällegi tunneb liiga palju minu arvates. Olen sõitnud ka C6 s-line vedrustusega ja ausalt öeldes ei saagi öelda, et eriti suur vahe oleks. Padjad küll tõstavad autot ilusti ja lasevad alla ka, auto ei vaju “maha” üleöö ka. Võib olla eelmine omanik pani siis mingi odavama variandi sinna. Eks tuleb kuskilt otsast uurima ja proovima hakata. Tänud vastuse eest, oli abiks!
Cari

 postitati 23.08.20 06:44
Minumeelest VAG gruppi autod ongi ülijäigad võrreldes näiteks BMW või mersuga. Õhkvedrustus teeb asja veidi paremaks.
230Ott

 postitati 23.08.20 06:00
Tere!

Võid olla ülitundlik ja viga võib olla ka õhkvedustuses. Ma ei tea millise kogemuse põhjal su ootus "pehmusele" põhineb. Karta on, et sellel sõidukil ei ole enam tehasest paigaldatud amortisaatorid ja õhkpadjad, Seega ei saa oodata ka uue auto väärilist sõidumugavust. Ka padi mõjutab vedrustuse jäikust mitte ainult amortisaator. Leia prooviks mõni eksemplar mille vedrustus sulle mugav on ja uuri välja milliseid veermiku komponente seal kasutatakse. Nii saad ka endale sobiliku ehitada.
tarts

 postitati 22.08.20 21:11
Jäikuse reguleerimine käib amordist, mitte padjast. Seega padjast viga otsida ei tasu, selle ülesanne on lihtsalt kõrgust hoida.
Vaenemees

 postitati 22.08.20 20:07
..

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.1% - SQL: 50.9%]