Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C7 BiTDI Competition 240kw tarkvarauuendus ja käigukasti käitumine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: SPS[/i] Vabandust, kui eksisin mingite foorumi reeglite vastu. Asukohaks on tegelikult Saksamaa, Berliin. Teeoludest niipalju et 5% on linn ja 95% Autobahn. Töölesõit oleks siis circa 40km mööda kiirteed. Kiirus tavaliselt 100-140 vahel. Aktsiooni vahele jätta ei saa. Ostsin auto nii, et aktsioon oli tehtud juba. Auto on 2016 aasta kui see mingit rolli mängib. Kuna auto on ikkagist suhteliselt "uus", siis on auto veel garantii peaaegu aasta. Et seda säilitada tuleb kõik hooldused ja muud uuendused teha esinduses või esinduste poolt kinnitatud töökodades. Ei oska hetkel öelda kui palju mänguruumi siin garantii jaoks on. See start-stop maha võtmine oleks hea küll, igakord autosse istudes seda nuppu vajutada on lihtsalt tülikas, aga kuidas see jällegist garantiiga kokku mängib ei oska öelda. Ilmselt tuleb oodata ära kuni garantii lõppeb ja siis "ise" näppima hakata. Või on mingi lootus ka garantii ajal? Mis puudutab konksu, siis seda ei ole mul. Kokkuvõtteks ikkagist tuleks siis teha kasti tarkvara uuendus, et vältida seda 7-nda ja 8-nda käigu vahel pendeldamist püsikaga. Arusaadav, et kui põletab, siis hoiab 7-nda käigupeal aga mulle tundub, et auto hoiab liiga tihti ennast 7-nda käigu peal kui püsikat kasutada. Eks sõidan ringi ja annan teada, kas asi on igapäevane, mis tundub nagu oleks, või tõesti ainult siis nii-öelda selle põletamise protsessi ajal. Mõnikord kiirem tööle, siis üle 120 kmh sõites on kindlasti 8ndas käigus isegi püsikaga. Huvitav on just see 100-120 kmh vahemik. Küsiks veel siia lõppu, et kas mootori töötemperatuur mängi ka suur erilist rolli, mõtlen näiteks seda umbes 5km teelõiku, mis tuleb läbida väiksemal kiirusel, et Autobahnini jõuda? Et selle 5km lõigu puhul saab auto küll oma 90 kraadi veetemperatuuri kätte, kuid kuidas on õliga (laptimeri pealt oleks võimalik vaadata, aga ka selle peab lisaks "sisse" lülitama)? Kas võib olla, et auto üritab ka õli temperatuuri kiiremini üles soojendad? Muidugi see 7-nda käigu püsikaga sees hoidmine toimub ka juba kui on teekonnast näiteks 20km läbitud, selleks ajaks peaks ju mootor olema igatpidi oma töötemperatuuri saavutanud. Jutt läheb mul juba liiga segaseks, lõpetan parem ära. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C7 BiTDI Competition 240kw tarkvarauuendus ja käigukasti käitumine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.0%
- SQL:
61.0%
]