Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Lauri0112

 postitati 13.02.20 07:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Tegin töötava mootoriga ja toimis täpselt samamoodi, lihtsam oli pöörata lihtsalt :D
Nüüd kõik ok.


Ilmselt see oleneb roolivõimendi süsteemist. Mul töötava mootoriga tegemisest polnud mingit kasu, kuna pump ajab vedelikku nii suure surve ja kiirusega süsteemis ringi, et tõmbab vahutava õliga õhumullid uuesti tagasi süsteemi. Tookord oli mul vahutamise ja õhu süsteemi sattumise põhjuseks ka muidugi hoopis vigane paak (sõel paigast liikunud), mitte vähene õli süsteemis, seega võibolla ei toiminud mul see töötava mootoriga õhutamine selle pärast.

Mina tegin selle järgi.
Tsitaat:

Raise the wheels off the ground top off fluid
Turn the wheels lock to lock 10 times with engine off
Lower car, top off fluid
Start car and trun the wheels lock to lock 10 times
Top off fluid
Any air left in there should bleed out in 6-12 miles of driving


Ma tegin ka aastad tagasi kui roolivõimu õli vahetasin töötava mootoriga rattad maas. Toimis.
Rix

 postitati 13.02.20 07:31
Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Tegin töötava mootoriga ja toimis täpselt samamoodi, lihtsam oli pöörata lihtsalt :D
Nüüd kõik ok.


Ilmselt see oleneb roolivõimendi süsteemist. Mul töötava mootoriga tegemisest polnud mingit kasu, kuna pump ajab vedelikku nii suure surve ja kiirusega süsteemis ringi, et tõmbab vahutava õliga õhumullid uuesti tagasi süsteemi. Tookord oli mul vahutamise ja õhu süsteemi sattumise põhjuseks ka muidugi hoopis vigane paak (sõel paigast liikunud), mitte vähene õli süsteemis, seega võibolla ei toiminud mul see töötava mootoriga õhutamine selle pärast.

Mina tegin selle järgi.
Tsitaat:

Raise the wheels off the ground top off fluid
Turn the wheels lock to lock 10 times with engine off
Lower car, top off fluid
Start car and trun the wheels lock to lock 10 times
Top off fluid
Any air left in there should bleed out in 6-12 miles of driving

EnricoN

 postitati 12.02.20 21:11
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: Mvks
Tere!

Vajaks veidi nõu. Täna auto käima pannes hakkas roolivoimu pump tugevalt häält tegema. Õli kogust kontrollides selgus et potsiku põhjas oli natukene ja see vahutas. Panin juurde siis jäi undamine vaiksemaks. Jätsin tööle ja kontrollisin õli uuesti. Õli oli normis kuid mullitas tugevalt täpselt nagu keema oleks läinud. Rattaid keerates kostub ka mingi ragin. Kuid rool ise on kerge ja võim nagu toimiks. Muidugi enne seda kõike läks rool vaiksel hool kurvides raskeks. On keegi kokku puutunud sarnase olukorraga. Hetkel jätsin auto teeäärde. Kas on moistlik sõita töökotta või lasta vedada?


Õhutada vaja. Kuna süsteemis on õhk sees, siis hakkabki vajutama.
Õhutamine vähemalt sama ajastu A4-ja puhul käib nii, et tuleb rattad maast lahti tõsta ja SEISVA mootoriga keerata rattad ühest lõpust, teise lõppu edasi tagasi ~10x. Keegi võiks samal ajal kontrollida, et õli tase oleks normis paagis. Siis natukeseks kohapeal tööle ja korras.
Endal polnud kahjuks võimalik rattaid maast lahti tõsta, siis sai lihtsalt jõuga rooli ühest lõpust teise ja tagasi keeratud mingi 5x ja sellest piisas, et undamine ja vahutamine lõppeks.

Tegin töötava mootoriga ja toimis täpselt samamoodi, lihtsam oli pöörata lihtsalt :D
Nüüd kõik ok.
Rix

 postitati 12.02.20 17:01
Tsitaat:
Algselt postitas: Mvks
Tere!

Vajaks veidi nõu. Täna auto käima pannes hakkas roolivoimu pump tugevalt häält tegema. Õli kogust kontrollides selgus et potsiku põhjas oli natukene ja see vahutas. Panin juurde siis jäi undamine vaiksemaks. Jätsin tööle ja kontrollisin õli uuesti. Õli oli normis kuid mullitas tugevalt täpselt nagu keema oleks läinud. Rattaid keerates kostub ka mingi ragin. Kuid rool ise on kerge ja võim nagu toimiks. Muidugi enne seda kõike läks rool vaiksel hool kurvides raskeks. On keegi kokku puutunud sarnase olukorraga. Hetkel jätsin auto teeäärde. Kas on moistlik sõita töökotta või lasta vedada?


Õhutada vaja. Kuna süsteemis on õhk sees, siis hakkabki vajutama.
Õhutamine vähemalt sama ajastu A4-ja puhul käib nii, et tuleb rattad maast lahti tõsta ja SEISVA mootoriga keerata rattad ühest lõpust, teise lõppu edasi tagasi ~10x. Keegi võiks samal ajal kontrollida, et õli tase oleks normis paagis. Siis natukeseks kohapeal tööle ja korras.
Endal polnud kahjuks võimalik rattaid maast lahti tõsta, siis sai lihtsalt jõuga rooli ühest lõpust teise ja tagasi keeratud mingi 5x ja sellest piisas, et undamine ja vahutamine lõppeks.
Mvks

 postitati 12.02.20 15:30
Tere!

Vajaks veidi nõu. Täna auto käima pannes hakkas roolivoimu pump tugevalt häält tegema. Õli kogust kontrollides selgus et potsiku põhjas oli natukene ja see vahutas. Panin juurde siis jäi undamine vaiksemaks. Jätsin tööle ja kontrollisin õli uuesti. Õli oli normis kuid mullitas tugevalt täpselt nagu keema oleks läinud. Rattaid keerates kostub ka mingi ragin. Kuid rool ise on kerge ja võim nagu toimiks. Muidugi enne seda kõike läks rool vaiksel hool kurvides raskeks. On keegi kokku puutunud sarnase olukorraga. Hetkel jätsin auto teeäärde. Kas on moistlik sõita töökotta või lasta vedada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.1% - SQL: 35.9%]