Teema ülevaade |
andrec
|
postitati 03.02.20 23:17 |
Tasuks gaasijaotus ka üle vaadata, äkki mõni kiil puru ja sellega seoses paigast nihkunud.
|
kaugsilv
|
postitati 03.02.20 22:35 |
Auto oli varem tuunitud
Nãidud tulevad rõhukellast, mis oli ka varasemalt juba peal
Ennem läx auto ikka edevalt edasi, 0-100ni oli 7.2sec
Nyyd on tõmme ikka väãga nadi
|
prj
|
postitati 03.02.20 21:41 |
1.3 on kindlasti tuunitud, kui reaalselt tõele vastab.
AEB-l turborõhu andur puudub ning kõik käib õhulugeja järgi.
Kui kuskil on rõhuleke, siis koheselt rõhk kukub, sest lugeja näeb liiga suuri numbreid...
Alustama peaks rõhulekketestist.
See koonusfilter kui on õlitatav rikub õhulugeja ning tõmbab kuuma õhku kapoti alt - kasutegur negatiivne.
|
stihl
|
postitati 03.02.20 20:24 |
Et siis need näidud võtsid kustkohast?
1,3 bar`i peaks olema juba tõsine tuuning ja 0,5-0,7 on neil tavaline.
Vaatasid mingit 20€-st kella ja tegid kohe teema?
|
kaugsilv
|
postitati 03.02.20 14:50 |
Kas on võimalik et kat on halb?
Pole seda vaadanudki kui nyyd mõtlema hakkan
|
kaugsilv
|
postitati 03.02.20 13:01 |
autoks on audi a4 b5 1.8t aeb
Turbo puhub ainult pool potensiaalist, 0.5bar, kuid peax puhuma 1.3bar(enne avariid oli 1,3bar ja paar kuud peale seda)
mure tekkis vaikselt peale avariid eelmine aasta, kui sai tagant otsa sõidetud, mootor jäi terveks. Probleem hakkas süvenema nyyd viimase 4 kuu
jooksul kord oli 2h turbo norm ss ainult korra kiirendusel jne, nyyd koguaeg 0.5bar.
Vahetatud on:
uus turbo koos kuumkoja ja wastegatega(vanal oli korralik pragu juba kuumkojas ja puhus lõpux vaid 0.2bar ainult)
uus bypass klapp
vahetatud airbox koonusfiltri vastu(igaksjuhuks teen täna MAF sensorile puhastuse, spetsiialse preiga)
n75 klapp toimib ning on korras
lekkeid systeems ei ole, tehtud boost leak kontroll
arvuti erroreid ei anna
|
|