Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: turbo rõhk madal (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1837)
kaugsilv
huviline



Registreerunud 29.12.18
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b5 1.8t

postitati 03.02.20 12:01 Tsiteeri
turbo rõhk madal



autoks on audi a4 b5 1.8t aeb
Turbo puhub ainult pool potensiaalist, 0.5bar, kuid peax puhuma 1.3bar(enne avariid oli 1,3bar ja paar kuud peale seda)
mure tekkis vaikselt peale avariid eelmine aasta, kui sai tagant otsa sõidetud, mootor jäi terveks. Probleem hakkas süvenema nyyd viimase 4 kuu jooksul kord oli 2h turbo norm ss ainult korra kiirendusel jne, nyyd koguaeg 0.5bar.

Vahetatud on:
uus turbo koos kuumkoja ja wastegatega(vanal oli korralik pragu juba kuumkojas ja puhus lõpux vaid 0.2bar ainult)
uus bypass klapp
vahetatud airbox koonusfiltri vastu(igaksjuhuks teen täna MAF sensorile puhastuse, spetsiialse preiga)

n75 klapp toimib ning on korras
lekkeid systeems ei ole, tehtud boost leak kontroll

arvuti erroreid ei anna


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaugsilv
huviline



Registreerunud 29.12.18
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b5 1.8t

postitati 03.02.20 13:50 Tsiteeri


Kas on võimalik et kat on halb?
Pole seda vaadanudki kui nyyd mõtlema hakkan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 03.02.20 19:24 Tsiteeri


Et siis need näidud võtsid kustkohast?

1,3 bar`i peaks olema juba tõsine tuuning ja 0,5-0,7 on neil tavaline.
Vaatasid mingit 20€-st kella ja tegid kohe teema?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.02.20 20:41 Tsiteeri


1.3 on kindlasti tuunitud, kui reaalselt tõele vastab.

AEB-l turborõhu andur puudub ning kõik käib õhulugeja järgi.
Kui kuskil on rõhuleke, siis koheselt rõhk kukub, sest lugeja näeb liiga suuri numbreid...

Alustama peaks rõhulekketestist.
See koonusfilter kui on õlitatav rikub õhulugeja ning tõmbab kuuma õhku kapoti alt - kasutegur negatiivne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kaugsilv
huviline



Registreerunud 29.12.18
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b5 1.8t

postitati 03.02.20 21:35 Tsiteeri


Auto oli varem tuunitud
Nãidud tulevad rõhukellast, mis oli ka varasemalt juba peal

Ennem läx auto ikka edevalt edasi, 0-100ni oli 7.2sec

Nyyd on tõmme ikka väãga nadi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 03.02.20 22:17 Tsiteeri


Tasuks gaasijaotus ka üle vaadata, äkki mõni kiil puru ja sellega seoses paigast nihkunud.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.3% - SQL: 66.7%]