Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Eero

 postitati 09.01.20 12:04
Minu C7'l said 2 eelsüüteküünalt otsa kuskil 130k kandis ja vahetasin kõik 6 ära. Samamoodi puterdas hommikuti kui jahedam oli, samas olid mõlema küünla veakoodid kenasti ajust loetavad. Küünlad maksid kokku 90 eurot...
lindo

 postitati 09.01.20 11:12
Jann: Seda ma ei oska ütelda, kas küünal võeti maha ja ka seda ei tea, kas pihusti läks samasse silindrisse tagasi. Sellest nüüd kuu möödas ja vaevalt keegi täpselt mäletab. Aga uurin asja. Lasen äkki tõesti küünla ära vahetada. Kui ei muutu on üks asi veel välistatud.
Muide täna hommikul oli väljas +2 ja käivitades mingit puterdamist ei olnud.

Jõuvanker: Tänud info eest.
twistY

 postitati 09.01.20 10:59
Kui mitu miljonit need C7 eelsüüteküünlad siis maksvad, et keegi neid isegi profülaktika mõttes 150000 km autol vahetada ei raatsi?
jõuvanker

 postitati 09.01.20 07:45
Kusjuures külmkäivitusel on vahelejätud ka Q7 200kw 3.0TDi mootoril, ca 10-15sek. Kui vahelejätu ajal gaasi anda, ei muutu midagi, ikka puterdab õrnalt. Oma peaga mõtlen ,et küünlaviga ei tohiks justkui olla. Revalis korduvalt selle probleemiga käinud, viga ei leita, ei öelda ka, et see nii peab olema. Sõidan edasi ja lasen süveneda.
Parema poole nukad + ketimajandus just vahetatud Revalis. Sisselase Revalis puhastatud koksist, läks tsipa paremaks, ikka lonkab hommikuti. Mainiti, et softi viga ilmselt ja öeldi, et mitmed masinad sarnase probleemiga. Tehas pidi teadlik olema ja väljatöötama uut tarkvara mootorile, suvel, juunis, pidi tulema lahendus, ootame :)
Jann

 postitati 08.01.20 16:32
Tsitaat:
Algselt postitas: lindo
Ka küünlad on Audi väitel ok. Oletasid, et äkki tuleks silindrite surveid mõõta, aga nad ei ole üldse kindlad, et see viga seal on. Ja ilma kindluseta ei hakka lammutama. Keegi kirjutas, et temal oli samal mootoril midagi sarnast (puterdas) ja aiatas klappide puhastus.


Maha neid ei võetud, onju? Seega veakoodide puudumisega küünaldele hinnangut anda pole alati õige. Osta algatuseks üks uus küünal, vaheta sinna silkusse, kus paha juures ja vaata mis toimub. See ei maksa ka midagi võrreldes teiste toimingutega. Pihustid vast tõsteti tagasi nagu algselt oli?
lindo

 postitati 08.01.20 16:13
Ka küünlad on Audi väitel ok. Oletasid, et äkki tuleks silindrite surveid mõõta, aga nad ei ole üldse kindlad, et see viga seal on. Ja ilma kindluseta ei hakka lammutama. Keegi kirjutas, et temal oli samal mootoril midagi sarnast (puterdas) ja aiatas klappide puhastus.
Jann

 postitati 08.01.20 15:43
Järelikult on tehtud või ei oska kuulata. 3sek puterdamist võib kusjuures ka lihtlabane küünal tekitada, kui ta poolpidune on ja 12v juures hetkega punastada ei suuda.
lindo

 postitati 08.01.20 15:14
Vahetasid esimese ja mingi teise silindri pihustiga kohad. Järgmine hommik käivitasid külmalt ja nö puterdamine tuli endiselt esimesest silindrist. Mina nukkasid vahetanud ei ole ja mingit laginat, nagu kirjeldad, päris kindlasti kuulda ei ole.
Jann

 postitati 08.01.20 15:03
Tsitaat:
Algselt postitas: lindo
Tere
Kui välistemperatuur on ca +3 kraadi või alla selle, siis külmalt käivitades on tunda, et mootor kergelt mõni sekund puterdab. Audi leidis, et viga on esimeses silindris. Pihusti doseerib üle või midagi sellist oli seletus. Tõstsime pihustid ringi aga viga jäi esimesse silindrisse. Ühtegi veateadet ei näita. Audi mõistus sai selle koha peal otsa. On kellelgi häid mõtteid või kogemusi? Auto läbisõit 140 000km.


Mis mõttes tõstsite ringi? 140000 sõitnud pihusteid ringi tõstes nad ei pruugi üldse korralikult töötada. Kas soojalt on tühikäigu korrektsioon paigas? Seda pole päris külmalt väga pointi vaadatagi. Kui nukkasid vahetatud pole, peaks korralik lagin kuulda olema ja alustaks sealt. 200kw nukad on paraku juba 100K sõiduga õhtal omadega.
lindo

 postitati 08.01.20 14:49
Tere
Kui välistemperatuur on ca +3 kraadi või alla selle, siis külmalt käivitades on tunda, et mootor kergelt mõni sekund puterdab. Audi leidis, et viga on esimeses silindris. Pihusti doseerib üle või midagi sellist oli seletus. Tõstsime pihustid ringi aga viga jäi esimesse silindrisse. Ühtegi veateadet ei näita. Audi mõistus sai selle koha peal otsa. On kellelgi häid mõtteid või kogemusi? Auto läbisõit 140 000km.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.5% - SQL: 57.5%]