Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
speedest86

 postitati 04.11.19 07:06
Aitäh asjaosalised.
Läksin siis uute varraste teed ja paigaldan uued vardad millega samuti võimalik petta algseid kõrguseid.
audisell

 postitati 02.11.19 07:30
Või ostad selle https://www.active-sound.eu/en/audi/audi-a6/audi-a6-4g/active-suspension-control-wifi-audi-a6-s6-rs6-4g-air-suspension ja madaldad-tõstad autot millimeetri kaupa otse telefonist. Proovitud ja töötab, saab ka analooge odavamalt, kui otsida.
Jann

 postitati 02.11.19 06:13
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Mul on:
vas5054a pea Hiinast
vas6154 Hiinakas
LAUNCH X431V tellisin Hiinast
FVDI2018 tellisin Hiinast
Siis igasugu snooperid ja delphid tellisin Hiinast
Kess, Ktag, Fgtech,mpps - Hiinast
Minipro - Hiinast
Mingisugune Vagtacho, VCDS - Hiinast
Jootejaam - Hiinast
Toiteplokk - Hiinast
jne..

Ma ei saa nüüd aru mis nendel asjadel viga on? Või mis asi mul nende pärast tegemata jäänud on?


No hästi, siis oled andnud neile omaltpoolt korraliku panuse. Kõik ei peagi minumoodi mõtlema.

Aga teemasse ka: Vastasin samuti algataja kirjale. Mis esnduses valesti läks, ei tea, võimalik, et üritati liiga palju maha keerata. Minu teada peaks esindus sellise soovi peale välisust näitama. Mida siis on vaja, et C7 kõigepealt õigeks saada ja siis alla, kui soovi?
Korralik ja töökindel arvuti koos diagnostikaseadmega, info, mis, kuidas, millal, kuipalju.
Sileda põrandaga katusealune, lisa aku ja kaablid või korralik laadija. Pool paaki kütust miinimum. Mõõdulint. Enne alustamist tuleb üle vaadata veamälu ning soovitavalt ka sensorite andmed. Kui neljast üks on liiga erinev, jääb protsess pooleli ja jama on majas.
Kui auto on ilusti esimese etapiga sirgeks saadud (ees ja taga on erinevad kõrgused kusjuures), saab alles alustada madaldusega, kus auto valetatakse soovitud mm võrra kõrgemaks. Kokku tuleb teha üle 25 liigutuse arvutiga pluss mõõtmised ja muud toimingud. Kuna tegu on ACC-ga autoga, peab arvestama, et auto kõrgusandmed on selle toimimiseks primaarne info, tuled ka muidugi ja vee üht-teist. C6 on lapsemäng selle kõrval.
Kui tõesti elu on hukas ilma madalduseta, võib ju torkida, lihtsalt niisama näppida ei soovita.
Edu.
Rain573

 postitati 01.11.19 22:30
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Ma ei saa nüüd aru mis nendel asjadel viga on? Või mis asi mul nende pärast tegemata jäänud on?

Ütleks nii, et asjadel ei ole viga vaid inimestel kes neid ostavad. Iga ehitaja arvab, et ta on diagnostik ja võtab raha inimestelt, lisaks lubab veakoodidest pilte teha, et nad facebookis saaksid, siis edasi küsida milles probleem on.

Tegelikult on ikka need inimesed ise ka natuke rumalad kes sellise asja eest maksavad.
andrec

 postitati 01.11.19 22:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Ma ei saa nüüd aru mis nendel asjadel viga on? Või mis asi mul nende pärast tegemata jäänud on?

Ütleks nii, et asjadel ei ole viga vaid inimestel kes neid ostavad. Iga ehitaja arvab, et ta on diagnostik ja võtab raha inimestelt, lisaks lubab veakoodidest pilte teha, et nad facebookis saaksid, siis edasi küsida milles probleem on.
TiitR2

 postitati 01.11.19 21:35
Tsitaat:
Algselt postitas: speedest86
Tere klubilised,

Tartus oleks tarvis A6 C7 madalamaks lasta arvutiga. Esindus seda tegi, kuid hetke peale madalamaks laskmist auto tõstis end tagasi eelnevasse asendisse.
Ootaks infot kes tartus selle nalja ära teeks.

Kirjutasid mulle ka PS-i ja vastasin ka, kuid hiinakas hiinakaks. Küsimus pigem esinduse töös, et kuidas ta sai end samale kõrgusele tagasi tõsta, kui muudetakse väärtused ära ja auto jaoks ongi uued etteantud väärtused aluseks?
Nagu sulle ka PS-is vastasin, siis ei tegele sellise asjaga teenusena ja ei taha ka vastutada. Vaid ühel Q7-l sai arvutiga väärtusi petetud ja toimis.
Rain573

 postitati 01.11.19 20:46
Mul on:
vas5054a pea Hiinast
vas6154 Hiinakas
LAUNCH X431V tellisin Hiinast
FVDI2018 tellisin Hiinast
Siis igasugu snooperid ja delphid tellisin Hiinast
Kess, Ktag, Fgtech,mpps - Hiinast
Minipro - Hiinast
Mingisugune Vagtacho, VCDS - Hiinast
Jootejaam - Hiinast
Toiteplokk - Hiinast
jne..

Ma ei saa nüüd aru mis nendel asjadel viga on? Või mis asi mul nende pärast tegemata jäänud on?
Jann

 postitati 01.11.19 14:50
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Aru ma ei saa, miks te neid "hiina roppusi" nii kõvahäälselt kirute, kui nende kasutamine ainult teile tööd juurde toob?

Või kui need, kes joonte all mingit diagnostikat reklaamivad, tasuta ja samariitlasena seda asja teevad, siis muidugi on arusaadav, et teeks hinge täis.

.



Vist mulle, seega vastan. Tööd on mul piisavalt ja aina rohkem tuleb, siin lobisen lihtsalt ajaviiteks, kuna molumappi ja muid "vilesid" pole. Mulle lihtsalt üldse ei meeldi, et hiinlased on oma rämpsulaotamisega üle maailma igasugused piirid ületanud. Pean silmas igasuguseid asju, see on hukatuslik lõpuks kõigile. Uue autopesuharja ostsin kah teadlikult Taanis tehtu, andis otsida. :( Odavate hiina omadega kõlbaks selga sügada, auto lähedale ei julgeks küll minna.
stihl

 postitati 01.11.19 14:29
Aru ma ei saa, miks te neid "hiina roppusi" nii kõvahäälselt kirute, kui nende kasutamine ainult teile tööd juurde toob?

Või kui need, kes joonte all mingit diagnostikat reklaamivad, tasuta ja samariitlasena seda asja teevad, siis muidugi on arusaadav, et teeks hinge täis.

.
Rix

 postitati 01.11.19 14:23
Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Huvitav, et esindus sellise töö üldse ette võttis. Kuna tegi praaki, siis vii tagasi. Osta parem juhe 50 eur ja tee ise. Kaablit läheb ka sul edaspidi vaja.


Kui tegemist on C7 FL-ga, siis 50€-se hiinlasega pole midagi peale hakata...

Pildi peal ma küll FL ei näe ja kuskilt välja ka ei loe.


Algselt pilti polnud ja ausalt öeldes ma ei ole viitsinud süveneda millised on C7-mel FL ja Pre-FL erinevused ninal (pole lihtsalt vajadust olnud selleks).
Jann

 postitati 01.11.19 14:22
Siit klubist kusjuures on nii mõnigi kogemusega tegelane esinduse külastuse saanud, kuna on kogemata valet "nuppu" vajutanud, aga mis see lõppude lõpuks minu asi on. Isegi mu naabrimehest "kõiki marke panev" koolitatud diagnostik saatis ühe D4-ja paari minutiga lääbaka autoga esinduse poole teele.
audisell

 postitati 01.11.19 14:09
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Huvitav, et esindus sellise töö üldse ette võttis. Kuna tegi praaki, siis vii tagasi. Osta parem juhe 50 eur ja tee ise. Kaablit läheb ka sul edaspidi vaja.


Kui tegemist on C7 FL-ga, siis 50€-se hiinlasega pole midagi peale hakata...


Tegelt võiks seda Hiina <b>[roppus]</b> vähem reklaamida, igasugu lollusi keeratakse kokku, kui see kuskilt kätte satub. Samahästi võiks vanaemale Adibass tossud osta ja maratonile suunata, kui algajal soovitada Hiina kaabliga C7 kõrgust muuta..


Sama hästi peaks autosid remontima ainult esinduses, sest vähemalt pooltel nurgataga nokitsejatel on hiina juhe. Ega me ei tea, kui algaja ta on. Pole seal hiina kaabliga, midagi keerulist seda kõrgust muuta, kui teed nagu kirjas.
audisell

 postitati 01.11.19 13:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Huvitav, et esindus sellise töö üldse ette võttis. Kuna tegi praaki, siis vii tagasi. Osta parem juhe 50 eur ja tee ise. Kaablit läheb ka sul edaspidi vaja.


Kui tegemist on C7 FL-ga, siis 50€-se hiinlasega pole midagi peale hakata...

Pildi peal ma küll FL ei näe ja kuskilt välja ka ei loe.
Jann

 postitati 01.11.19 13:45
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Huvitav, et esindus sellise töö üldse ette võttis. Kuna tegi praaki, siis vii tagasi. Osta parem juhe 50 eur ja tee ise. Kaablit läheb ka sul edaspidi vaja.


Kui tegemist on C7 FL-ga, siis 50€-se hiinlasega pole midagi peale hakata...


Tegelt võiks seda Hiina [roppus] vähem reklaamida, igasugu lollusi keeratakse kokku, kui see kuskilt kätte satub. Samahästi võiks vanaemale Adibass tossud osta ja maratonile suunata, kui algajal soovitada Hiina kaabliga C7 kõrgust muuta..
Rix

 postitati 01.11.19 13:26
Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Huvitav, et esindus sellise töö üldse ette võttis. Kuna tegi praaki, siis vii tagasi. Osta parem juhe 50 eur ja tee ise. Kaablit läheb ka sul edaspidi vaja.


Kui tegemist on C7 FL-ga, siis 50€-se hiinlasega pole midagi peale hakata...
audisell

 postitati 01.11.19 13:15
Huvitav, et esindus sellise töö üldse ette võttis. Kuna tegi praaki, siis vii tagasi. Osta parem juhe 50 eur ja tee ise. Kaablit läheb ka sul edaspidi vaja.
Rix

 postitati 01.11.19 12:24
Tsitaat:
Algselt postitas: speedest86
Tere klubilised,

Tartus oleks tarvis A6 C7 madalamaks lasta arvutiga. Esindus seda tegi, kuid hetke peale madalamaks laskmist auto tõstis end tagasi eelnevasse asendisse.
Ootaks infot kes tartus selle nalja ära teeks.


Kirjuta Jann-le. Ilmselt pole seal peale originaal VCDS/VAS-i midagi teha.
speedest86

 postitati 01.11.19 12:11
Tere klubilised,

Tartus oleks tarvis A6 C7 madalamaks lasta arvutiga. Esindus seda tegi, kuid hetke peale madalamaks laskmist auto tõstis end tagasi eelnevasse asendisse.
Ootaks infot kes tartus selle nalja ära teeks.


https://www.imageupload.net/upload-image/2019/11/01/IMG_9234.md.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.7% - SQL: 36.3%]