Teema ülevaade |
roy
|
postitati 08.07.19 19:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Sellised mutrid tuleb korraks kuumaks/punaseks ajada, kas siis gaasipõletiga või mõne muu kaasaegsema tehnikaga. Mõttetu on neid niisama näppida,
üpris kindlalt murduvad ära kui pole aastaid lahti keeratud, ka oluliselt uuematel autodel. |
Ega ma ise ei hakkagi neid lahti võtma, tahtsin infot, ei saa ju igasugusesse töökotta viia.
|
roy
|
postitati 08.07.19 18:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Sellised mutrid tuleb korraks kuumaks/punaseks ajada, kas siis gaasipõletiga või mõne muu kaasaegsema tehnikaga. Mõttetu on neid niisama näppida,
üpris kindlalt murduvad ära kui pole aastaid lahti keeratud, ka oluliselt uuematel autodel. |
|
roy
|
postitati 08.07.19 18:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Sellised mutrid tuleb korraks kuumaks/punaseks ajada, kas siis gaasipõletiga või mõne muu kaasaegsema tehnikaga. Mõttetu on neid niisama näppida,
üpris kindlalt murduvad ära kui pole aastaid lahti keeratud, ka oluliselt uuematel autodel. |
|
teet82
|
postitati 06.07.19 16:36 |
Sellised mutrid tuleb korraks kuumaks/punaseks ajada, kas siis gaasipõletiga või mõne muu kaasaegsema tehnikaga. Mõttetu on neid niisama näppida,
üpris kindlalt murduvad ära kui pole aastaid lahti keeratud, ka oluliselt uuematel autodel.
|
stihl
|
postitati 06.07.19 10:41 |
Ega seal mingit ülikavalat nippi polegi; originaalis peaks olema vasest mutrid ja nendega ei keera tavaliselt tikkpolti puruks.
Ülevalt, tundub, et käib kollektori küljes nelja mutriga - need mutrid + tihendi võiks ette valmis osta; nad ei maksa midagi.
Tihend mingi 1e ja mutrid on sente maksvad.
Ja kui mõni lähebki ümmarguseks, siis pole midagi teha, siis proovida mõõt väiksem padrun peale lüüa ja nii ta käib.
Hehh, kunagi oli Tallinnas üks "kuulus" sumpsimees, kes suutis ka napsuse peaga ükskõik, kui kitsasse kohta keevituskäpa vahele ajada ja ilusa
õmbluse teha. (ise kommenteeris, et "siit mahub ju elevant läbi!" )
Kas see variant ei tule kõne alla?
Alt, kati küljest ma ei viitsikski tõmmelda, lõikeketas peale ja pärast uued poldid. Rõngastihend võib isegi vana jääda...
.
|
roy
|
postitati 05.07.19 15:44 |
Nüüd selgus, et väljalaske kollektori küljes oleval tuletorul on mõra sees. Ei teagi mitme poldiga need flantsid koos on. Kust parim ligipääs ja mis
nippe kasutada, et neid polte ära ei murra. Nagu ma aru saan poldi murdumise korral on jama ja tuleb kollektor maha võtta. Kellel on kogemusi,
paluks nende lahket jagamist.
|
|