Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi 80 2l 85kw 1994a sedaani tuletoru. (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1533)
roy
huviline



Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.19 14:44 Tsiteeri
audi 80 2l 85kw 1994a sedaani tuletoru.



Nüüd selgus, et väljalaske kollektori küljes oleval tuletorul on mõra sees. Ei teagi mitme poldiga need flantsid koos on. Kust parim ligipääs ja mis nippe kasutada, et neid polte ära ei murra. Nagu ma aru saan poldi murdumise korral on jama ja tuleb kollektor maha võtta. Kellel on kogemusi, paluks nende lahket jagamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.07.19 09:41 Tsiteeri


Ega seal mingit ülikavalat nippi polegi; originaalis peaks olema vasest mutrid ja nendega ei keera tavaliselt tikkpolti puruks.
Ülevalt, tundub, et käib kollektori küljes nelja mutriga - need mutrid + tihendi võiks ette valmis osta; nad ei maksa midagi.
Tihend mingi 1e ja mutrid on sente maksvad.

Ja kui mõni lähebki ümmarguseks, siis pole midagi teha, siis proovida mõõt väiksem padrun peale lüüa ja nii ta käib.

Hehh, kunagi oli Tallinnas üks "kuulus" sumpsimees, kes suutis ka napsuse peaga ükskõik, kui kitsasse kohta keevituskäpa vahele ajada ja ilusa õmbluse teha. (ise kommenteeris, et "siit mahub ju elevant läbi!" :D)

Kas see variant ei tule kõne alla?

Alt, kati küljest ma ei viitsikski tõmmelda, lõikeketas peale ja pärast uued poldid. Rõngastihend võib isegi vana jääda...

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.07.19 15:36 Tsiteeri


Sellised mutrid tuleb korraks kuumaks/punaseks ajada, kas siis gaasipõletiga või mõne muu kaasaegsema tehnikaga. Mõttetu on neid niisama näppida, üpris kindlalt murduvad ära kui pole aastaid lahti keeratud, ka oluliselt uuematel autodel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roy
huviline



Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.19 17:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sellised mutrid tuleb korraks kuumaks/punaseks ajada, kas siis gaasipõletiga või mõne muu kaasaegsema tehnikaga. Mõttetu on neid niisama näppida, üpris kindlalt murduvad ära kui pole aastaid lahti keeratud, ka oluliselt uuematel autodel.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
roy
huviline



Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.19 17:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sellised mutrid tuleb korraks kuumaks/punaseks ajada, kas siis gaasipõletiga või mõne muu kaasaegsema tehnikaga. Mõttetu on neid niisama näppida, üpris kindlalt murduvad ära kui pole aastaid lahti keeratud, ka oluliselt uuematel autodel.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
roy
huviline



Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.19 18:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sellised mutrid tuleb korraks kuumaks/punaseks ajada, kas siis gaasipõletiga või mõne muu kaasaegsema tehnikaga. Mõttetu on neid niisama näppida, üpris kindlalt murduvad ära kui pole aastaid lahti keeratud, ka oluliselt uuematel autodel.


Ega ma ise ei hakkagi neid lahti võtma, tahtsin infot, ei saa ju igasugusesse töökotta viia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.7% - SQL: 58.3%]