Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
roy

 postitati 08.07.19 19:02
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sellised mutrid tuleb korraks kuumaks/punaseks ajada, kas siis gaasipõletiga või mõne muu kaasaegsema tehnikaga. Mõttetu on neid niisama näppida, üpris kindlalt murduvad ära kui pole aastaid lahti keeratud, ka oluliselt uuematel autodel.


Ega ma ise ei hakkagi neid lahti võtma, tahtsin infot, ei saa ju igasugusesse töökotta viia.
roy

 postitati 08.07.19 18:57
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sellised mutrid tuleb korraks kuumaks/punaseks ajada, kas siis gaasipõletiga või mõne muu kaasaegsema tehnikaga. Mõttetu on neid niisama näppida, üpris kindlalt murduvad ära kui pole aastaid lahti keeratud, ka oluliselt uuematel autodel.

roy

 postitati 08.07.19 18:57
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sellised mutrid tuleb korraks kuumaks/punaseks ajada, kas siis gaasipõletiga või mõne muu kaasaegsema tehnikaga. Mõttetu on neid niisama näppida, üpris kindlalt murduvad ära kui pole aastaid lahti keeratud, ka oluliselt uuematel autodel.

teet82

 postitati 06.07.19 16:36
Sellised mutrid tuleb korraks kuumaks/punaseks ajada, kas siis gaasipõletiga või mõne muu kaasaegsema tehnikaga. Mõttetu on neid niisama näppida, üpris kindlalt murduvad ära kui pole aastaid lahti keeratud, ka oluliselt uuematel autodel.
stihl

 postitati 06.07.19 10:41
Ega seal mingit ülikavalat nippi polegi; originaalis peaks olema vasest mutrid ja nendega ei keera tavaliselt tikkpolti puruks.
Ülevalt, tundub, et käib kollektori küljes nelja mutriga - need mutrid + tihendi võiks ette valmis osta; nad ei maksa midagi.
Tihend mingi 1e ja mutrid on sente maksvad.

Ja kui mõni lähebki ümmarguseks, siis pole midagi teha, siis proovida mõõt väiksem padrun peale lüüa ja nii ta käib.

Hehh, kunagi oli Tallinnas üks "kuulus" sumpsimees, kes suutis ka napsuse peaga ükskõik, kui kitsasse kohta keevituskäpa vahele ajada ja ilusa õmbluse teha. (ise kommenteeris, et "siit mahub ju elevant läbi!" :D)

Kas see variant ei tule kõne alla?

Alt, kati küljest ma ei viitsikski tõmmelda, lõikeketas peale ja pärast uued poldid. Rõngastihend võib isegi vana jääda...

.
roy

 postitati 05.07.19 15:44
Nüüd selgus, et väljalaske kollektori küljes oleval tuletorul on mõra sees. Ei teagi mitme poldiga need flantsid koos on. Kust parim ligipääs ja mis nippe kasutada, et neid polte ära ei murra. Nagu ma aru saan poldi murdumise korral on jama ja tuleb kollektor maha võtta. Kellel on kogemusi, paluks nende lahket jagamist.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]