Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Ahti

 postitati 05.07.19 19:21
Tsitaat:
Algselt postitas: Peoneeger
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Pigem hakka mõtlema (loe:raha koguma), kuidas tahmakas tagasi panna, sest varsti pead seda nagunii tegema euro5 puhul.

:D

Ära ei väsi juba 8 aastat jutti sama juttu rääkida?

Tsitaat:
Algselt postitas: Peoneeger
Aga kas selle anduri töötsüklit välja ei anna programmeerida?

Muidugi saab. Normaalne DPF off lahendus sellel autol ongi nii, et kõik DPF-i temperatuuri andurid ja vasturõhu andur on tarkvarast täielikult eemaldatud ning võib ka auto küljest eemaldada soovi korral.
Sul tehtud poolik lahendus.


Palju selle programmeerimine maksma võiks minna ligikaudselt? Tagasi ei sooviks panna eriti ja nii palju investeerida antud masinasse :)


Võta ühendust prj -ga !
Peoneeger

 postitati 05.07.19 17:46
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Pigem hakka mõtlema (loe:raha koguma), kuidas tahmakas tagasi panna, sest varsti pead seda nagunii tegema euro5 puhul.

:D

Ära ei väsi juba 8 aastat jutti sama juttu rääkida?

Tsitaat:
Algselt postitas: Peoneeger
Aga kas selle anduri töötsüklit välja ei anna programmeerida?

Muidugi saab. Normaalne DPF off lahendus sellel autol ongi nii, et kõik DPF-i temperatuuri andurid ja vasturõhu andur on tarkvarast täielikult eemaldatud ning võib ka auto küljest eemaldada soovi korral.
Sul tehtud poolik lahendus.


Palju selle programmeerimine maksma võiks minna ligikaudselt? Tagasi ei sooviks panna eriti ja nii palju investeerida antud masinasse :)
Amadeus

 postitati 04.07.19 21:36
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Nagu näha, siis Subaru on seda teed läinud juba, et diisel mootoriga autosid pole valikus enam.

Subarul pole diislit kunagi olnudki, see logisev iga 30k tagant kokkujooksev ovaalsete hülssidega asi ei kvalifitseeru mootoriks :)
Toyota sõiduautosid ei saa kah enam diisleid. Sama teed on läinud ka Mazda ja Nissan. Probleem on pigem selles, et Jaapani autotööstuse tehnoloogia on ajast 20 aastat maas ja vastava pikkusega hüpet tänapäeva karmidesse saastenormidesse ei suudeta enam teha. Tõttöelda ega maakera nendest kohviveskitest puudust ka ei tunne.
walkman

 postitati 04.07.19 21:00
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Ega pole nendes ülevaatuspunktides ka mingit korda ja enamus saavad vast rahulikult edasi tahmatada oma diislitega. Sest töökodades on näha, et millised õli tilkuvad rondid on värskelt TÜV läbinud, ei koti see looduse reostamine neid eriti ja natuke tahma summutist ei tundu suurem rikkumine.
Pigem saavad diislid lihtsalt liikumiskeelu linnades mingil hetkel, mõned päevad tagasi käis ka mingi uudis jälle läbi selle kohta. Või nagu keegi TÜ teadlane kuskil saates ütles, diiselmootorit ei ole võimalik teha keskkonnasõbralikuks ja kogu lugu, nende aeg saab ümber.

Nagu näha, siis Subaru on seda teed läinud juba, et diisel mootoriga autosid pole valikus enam.


Kas subarul lihtsalt pa*k ei olnud see mootor ? :D
andrec

 postitati 04.07.19 20:26
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Ega pole nendes ülevaatuspunktides ka mingit korda ja enamus saavad vast rahulikult edasi tahmatada oma diislitega. Sest töökodades on näha, et millised õli tilkuvad rondid on värskelt TÜV läbinud, ei koti see looduse reostamine neid eriti ja natuke tahma summutist ei tundu suurem rikkumine.
Pigem saavad diislid lihtsalt liikumiskeelu linnades mingil hetkel, mõned päevad tagasi käis ka mingi uudis jälle läbi selle kohta. Või nagu keegi TÜ teadlane kuskil saates ütles, diiselmootorit ei ole võimalik teha keskkonnasõbralikuks ja kogu lugu, nende aeg saab ümber.

Nagu näha, siis Subaru on seda teed läinud juba, et diisel mootoriga autosid pole valikus enam.
teet82

 postitati 04.07.19 18:26
Ega pole nendes ülevaatuspunktides ka mingit korda ja enamus saavad vast rahulikult edasi tahmatada oma diislitega. Sest töökodades on näha, et millised õli tilkuvad rondid on värskelt TÜV läbinud, ei koti see looduse reostamine neid eriti ja natuke tahma summutist ei tundu suurem rikkumine.
Pigem saavad diislid lihtsalt liikumiskeelu linnades mingil hetkel, mõned päevad tagasi käis ka mingi uudis jälle läbi selle kohta. Või nagu keegi TÜ teadlane kuskil saates ütles, diiselmootorit ei ole võimalik teha keskkonnasõbralikuks ja kogu lugu, nende aeg saab ümber.
Jann

 postitati 04.07.19 11:26
Ei väsi ja 8a. on liialdus. Õigem oleks viimane aasta, max poolteist. Kuu tagasi tuttava ülevaatuspunkti juhatajaga sel teemal rääkides hakkab neil järgmine aasta asi pihta. Algul oli olnud selle aasta teine pool, kuid nüüd nii. Sina teed jah vast korralikult, kuid näed ise ju, mis selles vallas toimub. Inimesed ei tea muffigi, mis ja kuidas nende autodega tehtud on.
prj

 postitati 04.07.19 10:57
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Pigem hakka mõtlema (loe:raha koguma), kuidas tahmakas tagasi panna, sest varsti pead seda nagunii tegema euro5 puhul.

:D

Ära ei väsi juba 8 aastat jutti sama juttu rääkida?

Tsitaat:
Algselt postitas: Peoneeger
Aga kas selle anduri töötsüklit välja ei anna programmeerida?

Muidugi saab. Normaalne DPF off lahendus sellel autol ongi nii, et kõik DPF-i temperatuuri andurid ja vasturõhu andur on tarkvarast täielikult eemaldatud ning võib ka auto küljest eemaldada soovi korral.
Sul tehtud poolik lahendus.
Rain573

 postitati 03.07.19 19:52
Selle vea peaks saama kustutada, või mine osta uus andur, kontrolli juhtmed üle jne. Tänapäeval on väga populaarseks muutund, see softist vigade kustutamine :) Teinekord võib osutuda sellise auto remont väga keerukaks :D
Jann

 postitati 03.07.19 17:48
Pigem hakka mõtlema (loe:raha koguma), kuidas tahmakas tagasi panna, sest varsti pead seda nagunii tegema euro5 puhul. Sellega seoses saad ka normaalse tehase softi tagasi panna. Need erinevate seppade tehtud ecu dpf off softid on seinast seina ja keegi ei tea, mis seal tegelt on.
Peoneeger

 postitati 03.07.19 17:38
Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Ju on erinevusrõhu andur jätkuvalt tarkvaras sees, mõnikord muudmoodi ei saagi, seega pead lihtsalt korda tegema.


Aga kas selle anduri töötsüklit välja ei anna programmeerida?
Typhome

 postitati 03.07.19 16:38
http://esracing.ee/kontakt/
M.Jaaska

 postitati 03.07.19 16:02
Ju on erinevusrõhu andur jätkuvalt tarkvaras sees, mõnikord muudmoodi ei saagi, seega pead lihtsalt korda tegema.
Peoneeger

 postitati 03.07.19 16:00
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Peoneeger
Tere,
Nimelt mure on masinal Audi a4 B8 2.7 tdi.
Mure seisneb selles, et eelneva müüja jutu järgi on DPF eemaldatud, mõnda aega toimis auto ilusti, kuid nüüd põleb tihti mootorituli ja vilgub küünalde eelsoojendus tuli. Vahest jälle ei pole kumbki, kuidas kunagi. Lisaks läks auto nüüd Limp mode re˛iimi, sai auto seisma pandud korraks ja uuesti tööle, limp mode kadunud.
Milles võib asi olla, kas dpf eemaldatud, kuid programmeerimata korralikult välja?

Diagnosti tehes annab veateadet P245200 - particle filter differential pressure sensor circuit.
Ehk siis peaks seostama DPFiga.


Kuna asukohta pole, siis kedagi ei soovita, kuid mine lase üle vaadata see asi arvutiga, kes oskab veakoodidest kaugemale vaadata.
Nendega on tehtud igasugu porri vahest, nii füüsiliselt kui tarkvaraliselt.


Tänan vastamast.
Asukohaks on Tallinn. Ehk oskab keegi kedagi soovitada.
Jann

 postitati 03.07.19 14:35
Tsitaat:
Algselt postitas: Peoneeger
Tere,
Nimelt mure on masinal Audi a4 B8 2.7 tdi.
Mure seisneb selles, et eelneva müüja jutu järgi on DPF eemaldatud, mõnda aega toimis auto ilusti, kuid nüüd põleb tihti mootorituli ja vilgub küünalde eelsoojendus tuli. Vahest jälle ei pole kumbki, kuidas kunagi. Lisaks läks auto nüüd Limp mode re˛iimi, sai auto seisma pandud korraks ja uuesti tööle, limp mode kadunud.
Milles võib asi olla, kas dpf eemaldatud, kuid programmeerimata korralikult välja?

Diagnosti tehes annab veateadet P245200 - particle filter differential pressure sensor circuit.
Ehk siis peaks seostama DPFiga.


Kuna asukohta pole, siis kedagi ei soovita, kuid mine lase üle vaadata see asi arvutiga, kes oskab veakoodidest kaugemale vaadata.
Nendega on tehtud igasugu porri vahest, nii füüsiliselt kui tarkvaraliselt.
Peoneeger

 postitati 03.07.19 10:11
Tere,
Nimelt mure on masinal Audi a4 B8 2.7 tdi.
Mure seisneb selles, et eelneva müüja jutu järgi on DPF eemaldatud, mõnda aega toimis auto ilusti, kuid nüüd põleb tihti mootorituli ja vilgub küünalde eelsoojendus tuli. Vahest jälle ei pole kumbki, kuidas kunagi. Lisaks läks auto nüüd Limp mode re˛iimi, sai auto seisma pandud korraks ja uuesti tööle, limp mode kadunud.
Milles võib asi olla, kas dpf eemaldatud, kuid programmeerimata korralikult välja?

Diagnosti tehes annab veateadet P245200 - particle filter differential pressure sensor circuit.
Ehk siis peaks seostama DPFiga.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.3% - SQL: 33.7%]