Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: DPF Programmeerimine? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2625)
Peoneeger
huviline



Registreerunud 03.07.19
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.19 10:11 Tsiteeri
DPF Programmeerimine?



Tere,
Nimelt mure on masinal Audi a4 B8 2.7 tdi.
Mure seisneb selles, et eelneva müüja jutu järgi on DPF eemaldatud, mõnda aega toimis auto ilusti, kuid nüüd põleb tihti mootorituli ja vilgub küünalde eelsoojendus tuli. Vahest jälle ei pole kumbki, kuidas kunagi. Lisaks läks auto nüüd Limp mode re˛iimi, sai auto seisma pandud korraks ja uuesti tööle, limp mode kadunud.
Milles võib asi olla, kas dpf eemaldatud, kuid programmeerimata korralikult välja?

Diagnosti tehes annab veateadet P245200 - particle filter differential pressure sensor circuit.
Ehk siis peaks seostama DPFiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 03.07.19 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Peoneeger
Tere,
Nimelt mure on masinal Audi a4 B8 2.7 tdi.
Mure seisneb selles, et eelneva müüja jutu järgi on DPF eemaldatud, mõnda aega toimis auto ilusti, kuid nüüd põleb tihti mootorituli ja vilgub küünalde eelsoojendus tuli. Vahest jälle ei pole kumbki, kuidas kunagi. Lisaks läks auto nüüd Limp mode re˛iimi, sai auto seisma pandud korraks ja uuesti tööle, limp mode kadunud.
Milles võib asi olla, kas dpf eemaldatud, kuid programmeerimata korralikult välja?

Diagnosti tehes annab veateadet P245200 - particle filter differential pressure sensor circuit.
Ehk siis peaks seostama DPFiga.


Kuna asukohta pole, siis kedagi ei soovita, kuid mine lase üle vaadata see asi arvutiga, kes oskab veakoodidest kaugemale vaadata.
Nendega on tehtud igasugu porri vahest, nii füüsiliselt kui tarkvaraliselt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Peoneeger
huviline



Registreerunud 03.07.19
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.19 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Peoneeger
Tere,
Nimelt mure on masinal Audi a4 B8 2.7 tdi.
Mure seisneb selles, et eelneva müüja jutu järgi on DPF eemaldatud, mõnda aega toimis auto ilusti, kuid nüüd põleb tihti mootorituli ja vilgub küünalde eelsoojendus tuli. Vahest jälle ei pole kumbki, kuidas kunagi. Lisaks läks auto nüüd Limp mode re˛iimi, sai auto seisma pandud korraks ja uuesti tööle, limp mode kadunud.
Milles võib asi olla, kas dpf eemaldatud, kuid programmeerimata korralikult välja?

Diagnosti tehes annab veateadet P245200 - particle filter differential pressure sensor circuit.
Ehk siis peaks seostama DPFiga.


Kuna asukohta pole, siis kedagi ei soovita, kuid mine lase üle vaadata see asi arvutiga, kes oskab veakoodidest kaugemale vaadata.
Nendega on tehtud igasugu porri vahest, nii füüsiliselt kui tarkvaraliselt.


Tänan vastamast.
Asukohaks on Tallinn. Ehk oskab keegi kedagi soovitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.19 16:02 Tsiteeri


Ju on erinevusrõhu andur jätkuvalt tarkvaras sees, mõnikord muudmoodi ei saagi, seega pead lihtsalt korda tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
klubiliige



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 03.07.19 16:38 Tsiteeri


http://esracing.ee/kontakt/


Veakoodide lugemine/kustutamine, kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine • Tartumaal/Tartus • Originaal Ross-Tech HEX-V2
Liitu Facebooki grupiga: Audi B8 fännklubiM: A4 B8 varuosadLae üles pilte siit kaudu ja postita foorumisse
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Peoneeger
huviline



Registreerunud 03.07.19
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.19 17:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Ju on erinevusrõhu andur jätkuvalt tarkvaras sees, mõnikord muudmoodi ei saagi, seega pead lihtsalt korda tegema.


Aga kas selle anduri töötsüklit välja ei anna programmeerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 03.07.19 17:48 Tsiteeri


Pigem hakka mõtlema (loe:raha koguma), kuidas tahmakas tagasi panna, sest varsti pead seda nagunii tegema euro5 puhul. Sellega seoses saad ka normaalse tehase softi tagasi panna. Need erinevate seppade tehtud ecu dpf off softid on seinast seina ja keegi ei tea, mis seal tegelt on.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 03.07.19 19:52 Tsiteeri


Selle vea peaks saama kustutada, või mine osta uus andur, kontrolli juhtmed üle jne. Tänapäeval on väga populaarseks muutund, see softist vigade kustutamine :) Teinekord võib osutuda sellise auto remont väga keerukaks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.07.19 10:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Pigem hakka mõtlema (loe:raha koguma), kuidas tahmakas tagasi panna, sest varsti pead seda nagunii tegema euro5 puhul.

:D

Ära ei väsi juba 8 aastat jutti sama juttu rääkida?

Tsitaat:
Algselt postitas: Peoneeger
Aga kas selle anduri töötsüklit välja ei anna programmeerida?

Muidugi saab. Normaalne DPF off lahendus sellel autol ongi nii, et kõik DPF-i temperatuuri andurid ja vasturõhu andur on tarkvarast täielikult eemaldatud ning võib ka auto küljest eemaldada soovi korral.
Sul tehtud poolik lahendus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 04.07.19 11:26 Tsiteeri


Ei väsi ja 8a. on liialdus. Õigem oleks viimane aasta, max poolteist. Kuu tagasi tuttava ülevaatuspunkti juhatajaga sel teemal rääkides hakkab neil järgmine aasta asi pihta. Algul oli olnud selle aasta teine pool, kuid nüüd nii. Sina teed jah vast korralikult, kuid näed ise ju, mis selles vallas toimub. Inimesed ei tea muffigi, mis ja kuidas nende autodega tehtud on.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 04.07.19 18:26 Tsiteeri


Ega pole nendes ülevaatuspunktides ka mingit korda ja enamus saavad vast rahulikult edasi tahmatada oma diislitega. Sest töökodades on näha, et millised õli tilkuvad rondid on värskelt TÜV läbinud, ei koti see looduse reostamine neid eriti ja natuke tahma summutist ei tundu suurem rikkumine.
Pigem saavad diislid lihtsalt liikumiskeelu linnades mingil hetkel, mõned päevad tagasi käis ka mingi uudis jälle läbi selle kohta. Või nagu keegi TÜ teadlane kuskil saates ütles, diiselmootorit ei ole võimalik teha keskkonnasõbralikuks ja kogu lugu, nende aeg saab ümber.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 04.07.19 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Ega pole nendes ülevaatuspunktides ka mingit korda ja enamus saavad vast rahulikult edasi tahmatada oma diislitega. Sest töökodades on näha, et millised õli tilkuvad rondid on värskelt TÜV läbinud, ei koti see looduse reostamine neid eriti ja natuke tahma summutist ei tundu suurem rikkumine.
Pigem saavad diislid lihtsalt liikumiskeelu linnades mingil hetkel, mõned päevad tagasi käis ka mingi uudis jälle läbi selle kohta. Või nagu keegi TÜ teadlane kuskil saates ütles, diiselmootorit ei ole võimalik teha keskkonnasõbralikuks ja kogu lugu, nende aeg saab ümber.

Nagu näha, siis Subaru on seda teed läinud juba, et diisel mootoriga autosid pole valikus enam.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
walkman
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2

postitati 04.07.19 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Ega pole nendes ülevaatuspunktides ka mingit korda ja enamus saavad vast rahulikult edasi tahmatada oma diislitega. Sest töökodades on näha, et millised õli tilkuvad rondid on värskelt TÜV läbinud, ei koti see looduse reostamine neid eriti ja natuke tahma summutist ei tundu suurem rikkumine.
Pigem saavad diislid lihtsalt liikumiskeelu linnades mingil hetkel, mõned päevad tagasi käis ka mingi uudis jälle läbi selle kohta. Või nagu keegi TÜ teadlane kuskil saates ütles, diiselmootorit ei ole võimalik teha keskkonnasõbralikuks ja kogu lugu, nende aeg saab ümber.

Nagu näha, siis Subaru on seda teed läinud juba, et diisel mootoriga autosid pole valikus enam.


Kas subarul lihtsalt pa*k ei olnud see mootor ? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 04.07.19 21:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Nagu näha, siis Subaru on seda teed läinud juba, et diisel mootoriga autosid pole valikus enam.

Subarul pole diislit kunagi olnudki, see logisev iga 30k tagant kokkujooksev ovaalsete hülssidega asi ei kvalifitseeru mootoriks :)
Toyota sõiduautosid ei saa kah enam diisleid. Sama teed on läinud ka Mazda ja Nissan. Probleem on pigem selles, et Jaapani autotööstuse tehnoloogia on ajast 20 aastat maas ja vastava pikkusega hüpet tänapäeva karmidesse saastenormidesse ei suudeta enam teha. Tõttöelda ega maakera nendest kohviveskitest puudust ka ei tunne.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Peoneeger
huviline



Registreerunud 03.07.19
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.19 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Pigem hakka mõtlema (loe:raha koguma), kuidas tahmakas tagasi panna, sest varsti pead seda nagunii tegema euro5 puhul.

:D

Ära ei väsi juba 8 aastat jutti sama juttu rääkida?

Tsitaat:
Algselt postitas: Peoneeger
Aga kas selle anduri töötsüklit välja ei anna programmeerida?

Muidugi saab. Normaalne DPF off lahendus sellel autol ongi nii, et kõik DPF-i temperatuuri andurid ja vasturõhu andur on tarkvarast täielikult eemaldatud ning võib ka auto küljest eemaldada soovi korral.
Sul tehtud poolik lahendus.


Palju selle programmeerimine maksma võiks minna ligikaudselt? Tagasi ei sooviks panna eriti ja nii palju investeerida antud masinasse :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 05.07.19 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Peoneeger
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Pigem hakka mõtlema (loe:raha koguma), kuidas tahmakas tagasi panna, sest varsti pead seda nagunii tegema euro5 puhul.

:D

Ära ei väsi juba 8 aastat jutti sama juttu rääkida?

Tsitaat:
Algselt postitas: Peoneeger
Aga kas selle anduri töötsüklit välja ei anna programmeerida?

Muidugi saab. Normaalne DPF off lahendus sellel autol ongi nii, et kõik DPF-i temperatuuri andurid ja vasturõhu andur on tarkvarast täielikult eemaldatud ning võib ka auto küljest eemaldada soovi korral.
Sul tehtud poolik lahendus.


Palju selle programmeerimine maksma võiks minna ligikaudselt? Tagasi ei sooviks panna eriti ja nii palju investeerida antud masinasse :)


Võta ühendust prj -ga !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.0% - SQL: 28.0%]