Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
laurz

 postitati 20.06.19 03:38
Tsitaat:
Algselt postitas: k6veric
Ei tea küll kust otsast auto liikuma panemine (kapotialust visuaalselt muutmata) on auto perse keeramine just, puu all mädanenedes väga ei kogu ta peale rooste midagi. Kui siin keegi 20v (7A, AAN, 3B) mootorit quattro kuubikule peale viskab siis k6ik plaksutavad ja viskavad like ning näppu. Tahad originaali näha, mine muuseumisse. 1.9 mootoreid leidub palju vanade sigarite peal (pead küll ühe rariteedi ohverdama jällegist). Plokid peaks samad olema, kuna muidugi silindri raadius on 83 mm siis peaks nagu tihendeid v6rdlema, ning hiljem karpa reguleerima.
Vöi siis b4-jale 1,8T vöi 2,7 bi-turbo swappimine:D.Vanuse vahe on aint möni aasta:D
ylc

 postitati 19.06.19 11:51
Tsitaat:
Algselt postitas: k6veric
Ei tea küll kust otsast auto liikuma panemine (kapotialust visuaalselt muutmata) on auto perse keeramine just, puu all mädanenedes väga ei kogu ta peale rooste midagi. Kui siin keegi 20v (7A, AAN, 3B) mootorit quattro kuubikule peale viskab siis k6ik plaksutavad ja viskavad like ning näppu. Tahad originaali näha, mine muuseumisse. 1.9 mootoreid leidub palju vanade sigarite peal (pead küll ühe rariteedi ohverdama jällegist). Plokid peaks samad olema, kuna muidugi silindri raadius on 83 mm siis peaks nagu tihendeid v6rdlema, ning hiljem karpa reguleerima.

Tänks! Mul vana tihend alles, vaatan augud üle ;)
k6veric

 postitati 19.06.19 11:32
Ei tea küll kust otsast auto liikuma panemine (kapotialust visuaalselt muutmata) on auto perse keeramine just, puu all mädanenedes väga ei kogu ta peale rooste midagi. Kui siin keegi 20v (7A, AAN, 3B) mootorit quattro kuubikule peale viskab siis k6ik plaksutavad ja viskavad like ning näppu. Tahad originaali näha, mine muuseumisse. 1.9 mootoreid leidub palju vanade sigarite peal (pead küll ühe rariteedi ohverdama jällegist). Plokid peaks samad olema, kuna muidugi silindri raadius on 83 mm siis peaks nagu tihendeid v6rdlema, ning hiljem karpa reguleerima.
stihl

 postitati 18.06.19 14:32
Tsitaat:
Algselt postitas: ylc
OMG...
Siit küll vist asjalikku vastust ei saa :D


Siin, jah, seda autode per..sekeeramist on suht vähe, aga mingi streetrace.ee vms?
Seal on see norm ju, küsi sealt.
ylc

 postitati 18.06.19 09:42
OMG...
Siit küll vist asjalikku vastust ei saa :D
Rix

 postitati 18.06.19 09:14
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Noo, B2 kubee ja B5 limousine tootmisarvud on ikka vast miljonites erinevad.

Kui vaid keegi need otsida viitsiks...:D


Kindlasti on B5 kordades rohkem toodetud, aga kui neid massiliselt ümber puu hakata keerama kellegi soovitusel, siis saavad ka need ükskord otsa, sest ega ka neid enam juurde ei toodeta. :P

Aga muidu olen nõus, et kui vähegi võimalik, siis tasuks vanemaid autosid hoida nii originaali lähedasena, kui võimalik. :)
stihl

 postitati 18.06.19 09:00
Noo, B2 kubee ja B5 limousine tootmisarvud on ikka vast miljonites erinevad.

Kui vaid keegi need otsida viitsiks...:D
Rix

 postitati 18.06.19 07:35
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
On ta siis tõesti nii põllurallika konditsioonis, et teda originaalsena säilitada ei tasu?

Varsti on ta ca 40a vana auto, juurde neid enam ei tehta, hinnad aina tõusaevad ja sina otsustad sellisega mingit kolhoosi hakata tegema?
Kui ongi need rõngad kinni, vaheta nad ära ja asi korras.

Sihukesega kihutama nagunii kuhugi ju ei lähe, mis vahet seal on, palju see kubatuur tal on? Ja kui just on vaja millegagi tingimata vastu puud sõita, siis osta selline ja sõida.


"Mõistlik" soovitus üldse millegagi vastu puud sõita...

10-15aasta pärast on B5 samasugune ligi 40aastane ja kui neid praegu kellegi soovitusel ümber puu keerama hakatakse, muutuvad need selle aja peale veel haruldlasemaks, kui praegu B2-d.
stihl

 postitati 18.06.19 06:24
On ta siis tõesti nii põllurallika konditsioonis, et teda originaalsena säilitada ei tasu?

Varsti on ta ca 40a vana auto, juurde neid enam ei tehta, hinnad aina tõusaevad ja sina otsustad sellisega mingit kolhoosi hakata tegema?
Kui ongi need rõngad kinni, vaheta nad ära ja asi korras.

Sihukesega kihutama nagunii kuhugi ju ei lähe, mis vahet seal on, palju see kubatuur tal on? Ja kui just on vaja millegagi tingimata vastu puud sõita, siis osta selline ja sõida.
ylc

 postitati 17.06.19 21:54
Tere
Sai soetatud 82a. coupe millel 1,9 R5 85kw karpaga mootor peal.
Sain ta küll käima, tegin klapid ära kuid silindrites surve suht madal ja suitses ka korralikult, arvatavasti rõngad kinni. Ja nüüd läks veel hammasrihma hammaka kiil ka arvatavasti.
Küsimus- Kas ma saan selle 1,9 mootoriploki 79mm kolbidega näiteks 2,3 NG plokiga ära vahetada?
Kas kaan sobib tolle ploki peale? Mootorikinnitused on samad? Ploki kõrgus on sama rihma jaoks sobiv?
Kui sobib siis tõstaks kubatuuri ja ei hakkaks selle 1,9 motoga jebimagi.
Tänud abi eest ;)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.7% - SQL: 41.3%]