ylc
huviline
Registreerunud 29.07.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe
|
postitati 17.06.19 20:54
|
|
|
R5 mootoriploki sobivus
Tere
Sai soetatud 82a. coupe millel 1,9 R5 85kw karpaga mootor peal.
Sain ta küll käima, tegin klapid ära kuid silindrites surve suht madal ja suitses ka korralikult, arvatavasti rõngad kinni. Ja nüüd läks veel
hammasrihma hammaka kiil ka arvatavasti.
Küsimus- Kas ma saan selle 1,9 mootoriploki 79mm kolbidega näiteks 2,3 NG plokiga ära vahetada?
Kas kaan sobib tolle ploki peale? Mootorikinnitused on samad? Ploki kõrgus on sama rihma jaoks sobiv?
Kui sobib siis tõstaks kubatuuri ja ei hakkaks selle 1,9 motoga jebimagi.
Tänud abi eest
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 18.06.19 05:24
|
|
|
On ta siis tõesti nii põllurallika konditsioonis, et teda originaalsena säilitada ei tasu?
Varsti on ta ca 40a vana auto, juurde neid enam ei tehta, hinnad aina tõusaevad ja sina otsustad sellisega mingit kolhoosi hakata tegema?
Kui ongi need rõngad kinni, vaheta nad ära ja asi korras.
Sihukesega kihutama nagunii kuhugi ju ei lähe, mis vahet seal on, palju see kubatuur tal on? Ja kui just on vaja millegagi tingimata vastu puud sõita,
siis osta selline ja sõida.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.06.19 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
On ta siis tõesti nii põllurallika konditsioonis, et teda originaalsena säilitada ei tasu?
Varsti on ta ca 40a vana auto, juurde neid enam ei tehta, hinnad aina tõusaevad ja sina otsustad sellisega mingit kolhoosi hakata tegema?
Kui ongi need rõngad kinni, vaheta nad ära ja asi korras.
Sihukesega kihutama nagunii kuhugi ju ei lähe, mis vahet seal on, palju see kubatuur tal on? Ja kui just on vaja millegagi tingimata vastu puud sõita,
siis osta selline ja sõida. |
"Mõistlik" soovitus üldse millegagi vastu puud sõita...
10-15aasta pärast on B5 samasugune ligi 40aastane ja kui neid praegu kellegi soovitusel ümber puu keerama hakatakse, muutuvad need selle aja peale
veel haruldlasemaks, kui praegu B2-d.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 18.06.19 08:00
|
|
|
Noo, B2 kubee ja B5 limousine tootmisarvud on ikka vast miljonites erinevad.
Kui vaid keegi need otsida viitsiks...
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.06.19 08:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Noo, B2 kubee ja B5 limousine tootmisarvud on ikka vast miljonites erinevad.
Kui vaid keegi need otsida viitsiks... |
Kindlasti on B5 kordades rohkem toodetud, aga kui neid massiliselt ümber puu hakata keerama kellegi soovitusel, siis saavad ka need ükskord otsa, sest
ega ka neid enam juurde ei toodeta.
Aga muidu olen nõus, et kui vähegi võimalik, siis tasuks vanemaid autosid hoida nii originaali lähedasena, kui võimalik.
|
|
|
|
ylc
huviline
Registreerunud 29.07.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe
|
postitati 18.06.19 08:42
|
|
|
OMG...
Siit küll vist asjalikku vastust ei saa
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 18.06.19 13:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ylc
OMG...
Siit küll vist asjalikku vastust ei saa |
Siin, jah, seda autode per..sekeeramist on suht vähe, aga mingi streetrace.ee vms?
Seal on see norm ju, küsi sealt.
|
|
|
k6veric
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
|
postitati 19.06.19 10:32
|
|
|
Ei tea küll kust otsast auto liikuma panemine (kapotialust visuaalselt muutmata) on auto perse keeramine just, puu all mädanenedes väga ei kogu ta
peale rooste midagi. Kui siin keegi 20v (7A, AAN, 3B) mootorit quattro kuubikule peale viskab siis k6ik plaksutavad ja viskavad like ning näppu. Tahad
originaali näha, mine muuseumisse. 1.9 mootoreid leidub palju vanade sigarite peal (pead küll ühe rariteedi ohverdama jällegist). Plokid peaks samad
olema, kuna muidugi silindri raadius on 83 mm siis peaks nagu tihendeid v6rdlema, ning hiljem karpa reguleerima.
|
|
|
ylc
huviline
Registreerunud 29.07.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe
|
postitati 19.06.19 10:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: k6veric
Ei tea küll kust otsast auto liikuma panemine (kapotialust visuaalselt muutmata) on auto perse keeramine just, puu all mädanenedes väga ei kogu ta
peale rooste midagi. Kui siin keegi 20v (7A, AAN, 3B) mootorit quattro kuubikule peale viskab siis k6ik plaksutavad ja viskavad like ning näppu. Tahad
originaali näha, mine muuseumisse. 1.9 mootoreid leidub palju vanade sigarite peal (pead küll ühe rariteedi ohverdama jällegist). Plokid peaks samad
olema, kuna muidugi silindri raadius on 83 mm siis peaks nagu tihendeid v6rdlema, ning hiljem karpa reguleerima. |
Tänks! Mul vana tihend alles, vaatan augud üle
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 20.06.19 02:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: k6veric
Ei tea küll kust otsast auto liikuma panemine (kapotialust visuaalselt muutmata) on auto perse keeramine just, puu all mädanenedes väga ei kogu ta
peale rooste midagi. Kui siin keegi 20v (7A, AAN, 3B) mootorit quattro kuubikule peale viskab siis k6ik plaksutavad ja viskavad like ning näppu. Tahad
originaali näha, mine muuseumisse. 1.9 mootoreid leidub palju vanade sigarite peal (pead küll ühe rariteedi ohverdama jällegist). Plokid peaks samad
olema, kuna muidugi silindri raadius on 83 mm siis peaks nagu tihendeid v6rdlema, ning hiljem karpa reguleerima. | Vöi siis b4-jale
1,8T vöi 2,7 bi-turbo swappimine.Vanuse vahe on aint möni aasta
|
|
|