Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
vedru

 postitati 20.06.19 07:02
Tsitaat:
Algselt postitas: Ahti
Audi Q7 4L manuali järgi, kui MMI-st on "Auto mode" peal muudab ise kõrgust "Dynamic" peale alles siis, kui kiirus on 120 km/h. Seega jah Eestis ei muudagi, tuleb ise panna maanteel "Dynamic mode" peale. Maitse asi tõesti, aga imo kui 22" velg ja hoida "Dynamic" peal, siis on juba piisavalt madal ja ratas kenasti koopas. Pole viitsind uurida kas kaabliga saaks seda 120 km/h kiiruse indeksit muuta näiteks 90 km/h peale.


See toimib ainult siis, kui pole eelnevalt arvutiga madalamaks lasknud.
TiitR2

 postitati 19.06.19 22:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Ahti
Pole viitsind uurida kas kaabliga saaks seda 120 km/h kiiruse indeksit muuta näiteks 90 km/h peale.

Kui kusagilt välja uurid, anna teada, ma ka huvitatud :cool:
Ahti

 postitati 19.06.19 22:27
Audi Q7 4L manuali järgi, kui MMI-st on "Auto mode" peal muudab ise kõrgust "Dynamic" peale alles siis, kui kiirus on 120 km/h. Seega jah Eestis ei muudagi, tuleb ise panna maanteel "Dynamic mode" peale. Maitse asi tõesti, aga imo kui 22" velg ja hoida "Dynamic" peal, siis on juba piisavalt madal ja ratas kenasti koopas. Pole viitsind uurida kas kaabliga saaks seda 120 km/h kiiruse indeksit muuta näiteks 90 km/h peale.
intsu879

 postitati 19.06.19 18:31
Talvel olid talverattad all ja ega siis seda kõrgust ei muutnud.Minul selle õhuga olid probleemid siis,kui auto ostsin saksast.Oli seisnud platsil pikalt ja padjaklapid kinni,ning kõrgus regulaatoritega oli mingi teema.Need sai vahetatud ja 0 probleemi.Minuarust õhuga audidel peaks automaatselt ise ka kõrgust ja jäikkust muutma teatud kiirustel.Aga meie legaalselt lubatud kiirustel see ilmselt ei toimi.
Jann

 postitati 19.06.19 18:13
Sellega on maitse asi jah, kuid kui sul auto kogu aeg kõrgusega mängib, siis meie kliimas koguneb sinna süsteemi väga palju niiskust. See aga tekitab suuri peavalusid külmade saabudes, kui kompressoris olevad graanulid ujuvad vees. Seepärast pole ka soovitatav märja ilmaga pidevalt kõrgust näppida.
intsu879

 postitati 19.06.19 17:18
Minu q-l oli saksas Cargraphic pannud peale mooduli millega sain salongist muuta kõrgust +-40mm.Siis kui kiirus üle 70km/h läks tehase seadesse ja pärast tagasi kui kiirus jälle alla tuli.Tuled liikusid automaatselt kui kõrgust muutsin ise.Puksidega küll probleeme polnud,kimasin viis aastat ja esimesed õõtsad vahetasin korralise hoolduse käigus.Mul ka oli 22 velg ja ilma madalduseta tõesti naljakas koopavahe.Aga nagu Muki ütles,et: "Maitse asi ja limpsis seda edasi":P
TiitR2

 postitati 19.06.19 13:37
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kõrgusandureid kasutatakse ka tulede reguleerimiseks, seega peale modimist e.s. autole valetamist vutt vutt tulesid sättima.

Õige tähelepanek.
Ma enda omal täna täitsa juhuslikult käisin, oli ka peale esimeste vahetust veel paika sättimata. ÜV punktis järjekorda polnud, koos mõõtmisega vast 10 min. ja täiesti tasuta :)
Jann

 postitati 19.06.19 12:47
Kõrgusandureid kasutatakse ka tulede reguleerimiseks, seega peale modimist e.s. autole valetamist vutt vutt tulesid sättima.
antsvolli

 postitati 19.06.19 12:39
Eks see tulemus jääks kõige pikaealisem kui sildades oleks sellised puksid e. lahtise keskosaga
pilt

Pole mingit poltide jama ja üles - alla tõstes liiguvad kõik nagu peavad ja loomulikult vedrutavad igal kõrgusel, määrdenippel juurde lisada kui paigaldad siis saad hiljem määret lisada ja kestavad kindlasti 5 aastat ja sillad on alati nagu uuel masinal e. 100%.


Kuid selline tegemine ei ole tavakasutajale, vaid rohkem tõsisele huvilisele.
TiitR2

 postitati 19.06.19 11:51
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Eks see kalibreerimise protsess on mõeldud mõned millimeetrid siia-sinna. Kui ikka sentimeetrites muutma hakata, siis ideaalis tuleks kõik pukside poldid lõdvaks lasta rattad maas asendis ja uuesti pingutada, asendis, milles auto nüüd enamuse ajast viibib. Teete ikka selle ka ära või:D

Ei tea, pole enne teinud. Googlest hakkas silma, et tehti puhtalt arvutiga ja saadi madalaks küll. Polte ei hakka küll lahti kangutama :D
Rain573

 postitati 19.06.19 11:46
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Eks see kalibreerimise protsess on mõeldud mõned millimeetrid siia-sinna. Kui ikka sentimeetrites muutma hakata, siis ideaalis tuleks kõik pukside poldid lõdvaks lasta rattad maas asendis ja uuesti pingutada, asendis, milles auto nüüd enamuse ajast viibib. Teete ikka selle ka ära või:D

Neil enamus polte tuleb lõigates lahti, sellist asja ei saa teha :D
teet82

 postitati 19.06.19 11:39
Eks see kalibreerimise protsess on mõeldud mõned millimeetrid siia-sinna. Kui ikka sentimeetrites muutma hakata, siis ideaalis tuleks kõik pukside poldid lõdvaks lasta rattad maas asendis ja uuesti pingutada, asendis, milles auto nüüd enamuse ajast viibib. Teete ikka selle ka ära või:D
TiitR2

 postitati 19.06.19 11:27
Rasmus, kaua sa j*bid siin, pane lõpuks oma autost ka uute velgedega pilt ;)
antsvolli

 postitati 19.06.19 10:35
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Miks massturi hakkatist madalamaks peaks laskma.üldse?

Sest 22 velg ja liiga suur cap näeb suht naljakas välja. Ja talveks läheb tavaline setup tagasi koos 20 rattaga.


Maitse asi. Ma lasen madalaks, astmelauad, tuulesuunajad ja kapoti sirm. Siis jääb normaalne :D



+1 :cool:
KsenoonE

 postitati 18.06.19 20:17
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Miks massturi hakkatist madalamaks peaks laskma.üldse?

Sest 22 velg ja liiga suur cap näeb suht naljakas välja. Ja talveks läheb tavaline setup tagasi koos 20 rattaga.


https://www.audiworld.com/forums/attachments/q7-discussion-112/63819d1487002942-slamming-erm-well-lowering-q7-issues-q7-lowered-dubai.jpg

Maitse asi. Ma lasen madalaks, astmelauad, tuulesuunajad ja kapoti sirm. Siis jääb normaalne :D
Priidik999

 postitati 18.06.19 20:08
Miks massturi hakkatist madalamaks peaks laskma.üldse?
TiitR2

 postitati 18.06.19 11:20
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Aa ok :) Tiit ma helistan sulle üks õhtu

hoobasid leiab kindlasti kuskilt mida ise ka keerata saab auto all..aga arvuti tundub lihtsam


Nende pikenduste mõte ei ole mitte ise sealt kõrgemaks/madalamaks autot reguleerida, vaid kui anduri hooba (mitte varrast, hoova ja silla vahel) pikendada, siis tõuseb/langeb auto praktiliselt selle pikenduse võrra rohkem ülemises ja alumises astmes.

Liftiga patjadele haiget ei tee see hoobade pikendamine?
Rix

 postitati 18.06.19 11:03
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Aa ok :) Tiit ma helistan sulle üks õhtu

hoobasid leiab kindlasti kuskilt mida ise ka keerata saab auto all..aga arvuti tundub lihtsam


Nende pikenduste mõte ei ole mitte ise sealt kõrgemaks/madalamaks autot reguleerida, vaid kui anduri hooba (mitte varrast, hoova ja silla vahel) pikendada, siis tõuseb/langeb auto praktiliselt selle pikenduse võrra rohkem ülemises ja alumises astmes.
KsenoonE

 postitati 18.06.19 10:33
Aa ok :) Tiit ma helistan sulle üks õhtu

hoobasid leiab kindlasti kuskilt mida ise ka keerata saab auto all..aga arvuti tundub lihtsam
TiitR2

 postitati 17.06.19 22:48
Kalibreerimisel tuleb jah tegelik mõõt valetada suuremaks (näiteks tehase seade ees comfort puhul on 449mm ja paned 469mm ehk petad 20mm-ga).
Rix

 postitati 17.06.19 22:44
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Tere, kes saaks Tartus või lähiümbruses hakkama üks Q7 4l lasta madalamaks.
Dynamicu peal tahaks, et oleks ca 15mm madalam kui muidu. Comfort ja Offroad kõrgused jätaks samaks

Tule läbi, teen ära ;)
Pole küll kindel, kuid minu teada muutuvad kõik kõrgused sel juhul? Ma väga ei süvenenud tookord.


Jah, muutuvad kõik kõrgused selle võrra mis autole näite valetad. Kui tahta, et amplituud oleks suurem, siis on vaja andurite hoobasi pikendada, et siis a la tegelikkuses tõstab/langetab näiteks 30mm, aga andur näitab, nagu oleks seda teinud 20mm näiteks.

http://freetobelee.earjuice.com/audi/ipparms.png http://freetobelee.earjuice.com/audi/ippinstalled.png
TiitR2

 postitati 17.06.19 21:56
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Tere, kes saaks Tartus või lähiümbruses hakkama üks Q7 4l lasta madalamaks.
Dynamicu peal tahaks, et oleks ca 15mm madalam kui muidu. Comfort ja Offroad kõrgused jätaks samaks

Tule läbi, teen ära ;)
Pole küll kindel, kuid minu teada muutuvad kõik kõrgused sel juhul? Ma väga ei süvenenud tookord.
KsenoonE

 postitati 17.06.19 21:07
Tere, kes saaks Tartus või lähiümbruses hakkama üks Q7 4l lasta madalamaks.
Dynamicu peal tahaks, et oleks ca 15mm madalam kui muidu. Comfort ja Offroad kõrgused jätaks samaks

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.3% - SQL: 38.7%]