Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Q7 arvutiga madalaks Tartus (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2451)
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 17.06.19 20:07 Tsiteeri
Q7 arvutiga madalaks Tartus



Tere, kes saaks Tartus või lähiümbruses hakkama üks Q7 4l lasta madalamaks.
Dynamicu peal tahaks, et oleks ca 15mm madalam kui muidu. Comfort ja Offroad kõrgused jätaks samaks


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 17.06.19 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Tere, kes saaks Tartus või lähiümbruses hakkama üks Q7 4l lasta madalamaks.
Dynamicu peal tahaks, et oleks ca 15mm madalam kui muidu. Comfort ja Offroad kõrgused jätaks samaks

Tule läbi, teen ära ;)
Pole küll kindel, kuid minu teada muutuvad kõik kõrgused sel juhul? Ma väga ei süvenenud tookord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 17.06.19 21:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Tere, kes saaks Tartus või lähiümbruses hakkama üks Q7 4l lasta madalamaks.
Dynamicu peal tahaks, et oleks ca 15mm madalam kui muidu. Comfort ja Offroad kõrgused jätaks samaks

Tule läbi, teen ära ;)
Pole küll kindel, kuid minu teada muutuvad kõik kõrgused sel juhul? Ma väga ei süvenenud tookord.


Jah, muutuvad kõik kõrgused selle võrra mis autole näite valetad. Kui tahta, et amplituud oleks suurem, siis on vaja andurite hoobasi pikendada, et siis a la tegelikkuses tõstab/langetab näiteks 30mm, aga andur näitab, nagu oleks seda teinud 20mm näiteks.

http://freetobelee.earjuice.com/audi/ipparms.png http://freetobelee.earjuice.com/audi/ippinstalled.png


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 17.06.19 21:48 Tsiteeri


Kalibreerimisel tuleb jah tegelik mõõt valetada suuremaks (näiteks tehase seade ees comfort puhul on 449mm ja paned 469mm ehk petad 20mm-ga).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 18.06.19 09:33 Tsiteeri


Aa ok :) Tiit ma helistan sulle üks õhtu

hoobasid leiab kindlasti kuskilt mida ise ka keerata saab auto all..aga arvuti tundub lihtsam


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 18.06.19 10:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Aa ok :) Tiit ma helistan sulle üks õhtu

hoobasid leiab kindlasti kuskilt mida ise ka keerata saab auto all..aga arvuti tundub lihtsam


Nende pikenduste mõte ei ole mitte ise sealt kõrgemaks/madalamaks autot reguleerida, vaid kui anduri hooba (mitte varrast, hoova ja silla vahel) pikendada, siis tõuseb/langeb auto praktiliselt selle pikenduse võrra rohkem ülemises ja alumises astmes.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 18.06.19 10:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Aa ok :) Tiit ma helistan sulle üks õhtu

hoobasid leiab kindlasti kuskilt mida ise ka keerata saab auto all..aga arvuti tundub lihtsam


Nende pikenduste mõte ei ole mitte ise sealt kõrgemaks/madalamaks autot reguleerida, vaid kui anduri hooba (mitte varrast, hoova ja silla vahel) pikendada, siis tõuseb/langeb auto praktiliselt selle pikenduse võrra rohkem ülemises ja alumises astmes.

Liftiga patjadele haiget ei tee see hoobade pikendamine?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Priidik999
huviline



Registreerunud 11.06.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2 Turbo Quattro ,Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi S6 4.2

postitati 18.06.19 19:08 Tsiteeri


Miks massturi hakkatist madalamaks peaks laskma.üldse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 18.06.19 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Miks massturi hakkatist madalamaks peaks laskma.üldse?

Sest 22 velg ja liiga suur cap näeb suht naljakas välja. Ja talveks läheb tavaline setup tagasi koos 20 rattaga.


https://www.audiworld.com/forums/attachments/q7-discussion-112/63819d1487002942-slamming-erm-well-lowering-q7-issues-q7-lowered-dubai.jpg

Maitse asi. Ma lasen madalaks, astmelauad, tuulesuunajad ja kapoti sirm. Siis jääb normaalne :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 19.06.19 09:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Miks massturi hakkatist madalamaks peaks laskma.üldse?

Sest 22 velg ja liiga suur cap näeb suht naljakas välja. Ja talveks läheb tavaline setup tagasi koos 20 rattaga.


Maitse asi. Ma lasen madalaks, astmelauad, tuulesuunajad ja kapoti sirm. Siis jääb normaalne :D



+1 :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 19.06.19 10:27 Tsiteeri


Rasmus, kaua sa j*bid siin, pane lõpuks oma autost ka uute velgedega pilt ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 19.06.19 10:39 Tsiteeri


Eks see kalibreerimise protsess on mõeldud mõned millimeetrid siia-sinna. Kui ikka sentimeetrites muutma hakata, siis ideaalis tuleks kõik pukside poldid lõdvaks lasta rattad maas asendis ja uuesti pingutada, asendis, milles auto nüüd enamuse ajast viibib. Teete ikka selle ka ära või:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 19.06.19 10:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Eks see kalibreerimise protsess on mõeldud mõned millimeetrid siia-sinna. Kui ikka sentimeetrites muutma hakata, siis ideaalis tuleks kõik pukside poldid lõdvaks lasta rattad maas asendis ja uuesti pingutada, asendis, milles auto nüüd enamuse ajast viibib. Teete ikka selle ka ära või:D

Neil enamus polte tuleb lõigates lahti, sellist asja ei saa teha :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 19.06.19 10:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Eks see kalibreerimise protsess on mõeldud mõned millimeetrid siia-sinna. Kui ikka sentimeetrites muutma hakata, siis ideaalis tuleks kõik pukside poldid lõdvaks lasta rattad maas asendis ja uuesti pingutada, asendis, milles auto nüüd enamuse ajast viibib. Teete ikka selle ka ära või:D

Ei tea, pole enne teinud. Googlest hakkas silma, et tehti puhtalt arvutiga ja saadi madalaks küll. Polte ei hakka küll lahti kangutama :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 19.06.19 11:39 Tsiteeri


Eks see tulemus jääks kõige pikaealisem kui sildades oleks sellised puksid e. lahtise keskosaga
pilt

Pole mingit poltide jama ja üles - alla tõstes liiguvad kõik nagu peavad ja loomulikult vedrutavad igal kõrgusel, määrdenippel juurde lisada kui paigaldad siis saad hiljem määret lisada ja kestavad kindlasti 5 aastat ja sillad on alati nagu uuel masinal e. 100%.


Kuid selline tegemine ei ole tavakasutajale, vaid rohkem tõsisele huvilisele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 19.06.19 11:47 Tsiteeri


Kõrgusandureid kasutatakse ka tulede reguleerimiseks, seega peale modimist e.s. autole valetamist vutt vutt tulesid sättima.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 19.06.19 12:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kõrgusandureid kasutatakse ka tulede reguleerimiseks, seega peale modimist e.s. autole valetamist vutt vutt tulesid sättima.

Õige tähelepanek.
Ma enda omal täna täitsa juhuslikult käisin, oli ka peale esimeste vahetust veel paika sättimata. ÜV punktis järjekorda polnud, koos mõõtmisega vast 10 min. ja täiesti tasuta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
intsu879
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw

postitati 19.06.19 16:18 Tsiteeri


Minu q-l oli saksas Cargraphic pannud peale mooduli millega sain salongist muuta kõrgust +-40mm.Siis kui kiirus üle 70km/h läks tehase seadesse ja pärast tagasi kui kiirus jälle alla tuli.Tuled liikusid automaatselt kui kõrgust muutsin ise.Puksidega küll probleeme polnud,kimasin viis aastat ja esimesed õõtsad vahetasin korralise hoolduse käigus.Mul ka oli 22 velg ja ilma madalduseta tõesti naljakas koopavahe.Aga nagu Muki ütles,et: "Maitse asi ja limpsis seda edasi":P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 19.06.19 17:13 Tsiteeri


Sellega on maitse asi jah, kuid kui sul auto kogu aeg kõrgusega mängib, siis meie kliimas koguneb sinna süsteemi väga palju niiskust. See aga tekitab suuri peavalusid külmade saabudes, kui kompressoris olevad graanulid ujuvad vees. Seepärast pole ka soovitatav märja ilmaga pidevalt kõrgust näppida.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
intsu879
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw

postitati 19.06.19 17:31 Tsiteeri


Talvel olid talverattad all ja ega siis seda kõrgust ei muutnud.Minul selle õhuga olid probleemid siis,kui auto ostsin saksast.Oli seisnud platsil pikalt ja padjaklapid kinni,ning kõrgus regulaatoritega oli mingi teema.Need sai vahetatud ja 0 probleemi.Minuarust õhuga audidel peaks automaatselt ise ka kõrgust ja jäikkust muutma teatud kiirustel.Aga meie legaalselt lubatud kiirustel see ilmselt ei toimi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 19.06.19 21:27 Tsiteeri


Audi Q7 4L manuali järgi, kui MMI-st on "Auto mode" peal muudab ise kõrgust "Dynamic" peale alles siis, kui kiirus on 120 km/h. Seega jah Eestis ei muudagi, tuleb ise panna maanteel "Dynamic mode" peale. Maitse asi tõesti, aga imo kui 22" velg ja hoida "Dynamic" peal, siis on juba piisavalt madal ja ratas kenasti koopas. Pole viitsind uurida kas kaabliga saaks seda 120 km/h kiiruse indeksit muuta näiteks 90 km/h peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 19.06.19 21:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ahti
Pole viitsind uurida kas kaabliga saaks seda 120 km/h kiiruse indeksit muuta näiteks 90 km/h peale.

Kui kusagilt välja uurid, anna teada, ma ka huvitatud :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 20.06.19 06:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ahti
Audi Q7 4L manuali järgi, kui MMI-st on "Auto mode" peal muudab ise kõrgust "Dynamic" peale alles siis, kui kiirus on 120 km/h. Seega jah Eestis ei muudagi, tuleb ise panna maanteel "Dynamic mode" peale. Maitse asi tõesti, aga imo kui 22" velg ja hoida "Dynamic" peal, siis on juba piisavalt madal ja ratas kenasti koopas. Pole viitsind uurida kas kaabliga saaks seda 120 km/h kiiruse indeksit muuta näiteks 90 km/h peale.


See toimib ainult siis, kui pole eelnevalt arvutiga madalamaks lasknud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.2% - SQL: 29.8%]