Teema ülevaade |
Everestt
|
postitati 16.05.19 22:18 |
Ehk saan nädalavahetusel ta garaazi alla ja uurida, kust see õli tuleb.
Aga nii igaksjuhuks küsin, et mis ser maksma võib umbkaudu minna, kui kogu komplekt osta ( pump, latt, paak, jahuti, voolikud) Ilmselgelt ei pea latt
jne. uued olema või teab keegi kedagi, kes sellist komplekti müüb vms.
Tänud ette.
|
stihl
|
postitati 16.05.19 10:42 |
Kui nr. 4A voolik ehk survevoolik ehk 130 - 160 barri lekib, siis seda ei ole võimalik isegi mitte pildistada, sest udu on selline:
Sel V8-l hakkkas ka selle pärast veel rohkem udutama, et kuum kollektor oli kohe lähedal.
Hea, et maha ei põlenud.
Aga kui käima keerad ja nina vahele topid, siis saad aru ikka, kust elu käib.
.
40 - 50a vanade autode puhul käitutakse nende survetorudega nii:
Sest neid ei ole enam poest saada; 2. maksavad k€. 3. Tellimusaeg on pool aastat.
Seda kummiosa saab siis tõesti meetriga osta ja lasta vollafirmas pressi all uued otsad pressida.
20a vanale ja levinud autole vast leiab veel iga kapsalehe alt seda voolikut, kui poest uut ei taha osta.
Tagasivoolu poole peal pole mingit survet ja tavaline keeratav voolikuklamber toimib hästi.
Aga nagu öeldud, lase oma leke kõigepealt üles otsida, see on lihtne töö.
.
|
Rix
|
postitati 16.05.19 09:29 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Everestt
Kui peaks olema nende kummivoolikute viga, siis mis voolikud lähevad( kui palju ja mis mõõt?
Ja kui palju peaks autot juppideks kiskuma.
Arvan ise ka, et vooliku viga, sest õli tilgub natukene liiga palju.. |
Need ei ole päris tavalised voolikud, mida lähed ostad meetri kaupa.
1. Kõrgsurve voolik pumbast latti (joonisel nr 4)
2. Tagasivool latist jahutisse (joonisel nr 5)
3. Tagasivool jahutist paaki (joonisel nr 7)
4. Pealevool paagist pumpa (joonisel nr 3)
Nagu isegi näed, siis ainukesed lihtsalt voolikud on nr 3 ja 7, ülejäänud on spetsiaalse(te) otsa(de)ga. Peamine lekkija on nr 4, sest seal on kõige
suurem surve (~130bar).
Aga tõenäoliselt tänu lekkepeatajale pead sa välja vahetama kogu süsteemi (latt+pump+paak+jahuti+voolikud), sest läbipesust ei pruugi olla kasu
|
Everestt
|
postitati 16.05.19 09:13 |
Kui peaks olema nende kummivoolikute viga, siis mis voolikud lähevad( kui palju ja mis mõõt?
Ja kui palju peaks autot juppideks kiskuma.
Arvan ise ka, et vooliku viga, sest õli tilgub natukene liiga palju..
|
Jann
|
postitati 16.05.19 09:02 |
Arvatavasti vaja kummist voolikud välja vahetada. Need pole igavesed ja see mure on paljudel esimese otsa C6-tel. Igasugu lekkepeatajad sobivad ainult
poodi.
|
Rix
|
postitati 16.05.19 08:43 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Everestt
Tere,
Selline küsimus, et mis võib audil viga olla, kui üks õhtu muutus rool raskeks ja järgmisel päeval vaatasin, et roolivõimu õli on otsas, panin sisse
ja siis avastasin, et kuskilt jookseb õli välja. Õli tuleb suhtselist palju. Ajasin tõstukile, aga ei saanud aru kust tilgub.
Sai ka lekkepeatajat lisatud, aga ei see ka aidanud. Kui suur võimalus on, et seal mingi voolik lihtsalt puru. Või võib viga olla roolivõimu pumbas?
😳 |
Lekkepeataja lisamine oli küll suurim viga, mida teha said... Kui sa isegi ei kirjelda, kust kohast lekib, siis ei oska keegi arvata ka mitte, mis asi
lekib. Kui leket ei tuvasta, siis suurima tõenäosusega roolilatt (õli koguneb lihtsalt lati otsas oleva lõõtsa/kattekummi sisse - seni kuni sinna
mahub).
|
Everestt
|
postitati 16.05.19 08:26 |
Tere,
Selline küsimus, et mis võib audil viga olla, kui üks õhtu muutus rool raskeks ja järgmisel päeval vaatasin, et roolivõimu õli on otsas, panin sisse
ja siis avastasin, et kuskilt jookseb õli välja. Õli tuleb suhtselist palju. Ajasin tõstukile, aga ei saanud aru kust tilgub.
Sai ka lekkepeatajat lisatud, aga ei see ka aidanud. Kui suur võimalus on, et seal mingi voolik lihtsalt puru. Või võib viga olla roolivõimu pumbas?
😳
|
|