Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C6 3.0 165kW 2005 Quattro roolivõim (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3505)
Everestt
huviline



Registreerunud 16.05.19
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.19 08:26 Tsiteeri
Audi A6 C6 3.0 165kW 2005 Quattro roolivõim



Tere,


Selline küsimus, et mis võib audil viga olla, kui üks õhtu muutus rool raskeks ja järgmisel päeval vaatasin, et roolivõimu õli on otsas, panin sisse ja siis avastasin, et kuskilt jookseb õli välja. Õli tuleb suhtselist palju. Ajasin tõstukile, aga ei saanud aru kust tilgub.
Sai ka lekkepeatajat lisatud, aga ei see ka aidanud. Kui suur võimalus on, et seal mingi voolik lihtsalt puru. Või võib viga olla roolivõimu pumbas? 😳


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 16.05.19 08:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Everestt
Tere,


Selline küsimus, et mis võib audil viga olla, kui üks õhtu muutus rool raskeks ja järgmisel päeval vaatasin, et roolivõimu õli on otsas, panin sisse ja siis avastasin, et kuskilt jookseb õli välja. Õli tuleb suhtselist palju. Ajasin tõstukile, aga ei saanud aru kust tilgub.
Sai ka lekkepeatajat lisatud, aga ei see ka aidanud. Kui suur võimalus on, et seal mingi voolik lihtsalt puru. Või võib viga olla roolivõimu pumbas? 😳


Lekkepeataja lisamine oli küll suurim viga, mida teha said... Kui sa isegi ei kirjelda, kust kohast lekib, siis ei oska keegi arvata ka mitte, mis asi lekib. Kui leket ei tuvasta, siis suurima tõenäosusega roolilatt (õli koguneb lihtsalt lati otsas oleva lõõtsa/kattekummi sisse - seni kuni sinna mahub).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 16.05.19 09:02 Tsiteeri


Arvatavasti vaja kummist voolikud välja vahetada. Need pole igavesed ja see mure on paljudel esimese otsa C6-tel. Igasugu lekkepeatajad sobivad ainult poodi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Everestt
huviline



Registreerunud 16.05.19
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.19 09:13 Tsiteeri


Kui peaks olema nende kummivoolikute viga, siis mis voolikud lähevad( kui palju ja mis mõõt?
Ja kui palju peaks autot juppideks kiskuma.

Arvan ise ka, et vooliku viga, sest õli tilgub natukene liiga palju..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 16.05.19 09:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Everestt
Kui peaks olema nende kummivoolikute viga, siis mis voolikud lähevad( kui palju ja mis mõõt?
Ja kui palju peaks autot juppideks kiskuma.

Arvan ise ka, et vooliku viga, sest õli tilgub natukene liiga palju..


Need ei ole päris tavalised voolikud, mida lähed ostad meetri kaupa.
1. Kõrgsurve voolik pumbast latti (joonisel nr 4)
2. Tagasivool latist jahutisse (joonisel nr 5)
3. Tagasivool jahutist paaki (joonisel nr 7)
4. Pealevool paagist pumpa (joonisel nr 3)
http://www.oemepc.com/files/img/Bilder/249/249422500.png
Nagu isegi näed, siis ainukesed lihtsalt voolikud on nr 3 ja 7, ülejäänud on spetsiaalse(te) otsa(de)ga. Peamine lekkija on nr 4, sest seal on kõige suurem surve (~130bar).

Aga tõenäoliselt tänu lekkepeatajale pead sa välja vahetama kogu süsteemi (latt+pump+paak+jahuti+voolikud), sest läbipesust ei pruugi olla kasu


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 16.05.19 10:42 Tsiteeri


Kui nr. 4A voolik ehk survevoolik ehk 130 - 160 barri lekib, siis seda ei ole võimalik isegi mitte pildistada, sest udu on selline:

https://www.upload.ee/thumb/9969943/IMGP5286.jpg


Sel V8-l hakkkas ka selle pärast veel rohkem udutama, et kuum kollektor oli kohe lähedal.
Hea, et maha ei põlenud. :D

Aga kui käima keerad ja nina vahele topid, siis saad aru ikka, kust elu käib.

.

40 - 50a vanade autode puhul käitutakse nende survetorudega nii:

https://www.upload.ee/thumb/9969944/IMGP5295.jpg

Sest neid ei ole enam poest saada; 2. maksavad k€. 3. Tellimusaeg on pool aastat.

Seda kummiosa saab siis tõesti meetriga osta ja lasta vollafirmas pressi all uued otsad pressida.
20a vanale ja levinud autole vast leiab veel iga kapsalehe alt seda voolikut, kui poest uut ei taha osta.
Tagasivoolu poole peal pole mingit survet ja tavaline keeratav voolikuklamber toimib hästi.

Aga nagu öeldud, lase oma leke kõigepealt üles otsida, see on lihtne töö.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Everestt
huviline



Registreerunud 16.05.19
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.19 22:18 Tsiteeri


Ehk saan nädalavahetusel ta garaazi alla ja uurida, kust see õli tuleb.

Aga nii igaksjuhuks küsin, et mis ser maksma võib umbkaudu minna, kui kogu komplekt osta ( pump, latt, paak, jahuti, voolikud) Ilmselgelt ei pea latt jne. uued olema või teab keegi kedagi, kes sellist komplekti müüb vms.

Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.7% - SQL: 45.3%]