Teema ülevaade |
AndresE
|
postitati 19.08.19 17:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Fleep
Olen kuulnud et kui kahe massiline ühemassilise vastu vahetada, hakkab käigukaste rohkem minema kui kahe massilisi hoorattaid. Seega vb tuleb hääl
käigukastist ? |
Ma ei teagi, mis see parem variant oleks aga jah, on ka see mõte läbi
käinud. Hiljuti kiskusin lahti 2000 aasta bora, millel oli kahemassiline täiesti hoopiski kinni keevitatud, mille tulemus oli kahest tükist koosnev
väntvõll. Öeldi ka, et pigem läheb käigukast
|
Fleep
|
postitati 08.08.19 10:36 |
Olen kuulnud et kui kahe massiline ühemassilise vastu vahetada, hakkab käigukaste rohkem minema kui kahe massilisi hoorattaid. Seega vb tuleb hääl
käigukastist ?
|
AndresE
|
postitati 21.06.19 06:58 |
Kas siis ei peaks ka kohapeal tiksudes häält tegema, mitte ainult väikese pinge all? Sinu küsimustele ma hetkel peast vastuseid ei tea. Seda küll
tean, et viimasel ajal teeb genekas häält aga pole jõudnud seda uurida.
|
andrec
|
postitati 21.06.19 06:56 |
Generaatori sidur korras? Mis firma generaatori rihm? Mingitel hakkas (just need 2.0tdi) Dayco rihmaga loopima rihma ja tuli ka kõrin sisse. Või siis
variant kliimapumba ratta puksid kulunud. Kui geneka rihma maha võtad ja logistad kliimapumba ratast edasi tagasi, siis ta ei tohi loksuda, kui loks
on sees siis puksid kulunud seest.
|
AndresE
|
postitati 21.06.19 06:43 |
Keegi?
Tõesti nii ebapopp probleem või
|
AndresE
|
postitati 07.04.19 06:49 |
Tere
Mure järgmine: sõidu ajal kui mootoril on väiksemgi koormus taga (siduriga ei kõrise) tuleb kuskilt mootorilähedusest kõrinat. Tean, et nende aastate
audidel küll on kuuskantvardad ja hoorattad poolpidused, kuid need võib välistada, kuna hooratas on ühemassilise conversion kiti vastu välja vahetatud
ja kuuskantvarras on samuti ok.
Kõriseb samuti ka püsikaga maanteel sõites, või siis käik sees hoogu maha võttes. Olen täheldanud et erinevate kiirustega on justkui õrnalt erinev
helitugevus.
Keegi?
|