Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
postitati 07.04.19 06:49
a4 b7 2.0 103tdi 2006 "kõriseb"
Tere
Mure järgmine: sõidu ajal kui mootoril on väiksemgi koormus taga (siduriga ei kõrise) tuleb kuskilt mootorilähedusest kõrinat. Tean, et nende aastate
audidel küll on kuuskantvardad ja hoorattad poolpidused, kuid need võib välistada, kuna hooratas on ühemassilise conversion kiti vastu välja vahetatud
ja kuuskantvarras on samuti ok.
Kõriseb samuti ka püsikaga maanteel sõites, või siis käik sees hoogu maha võttes. Olen täheldanud et erinevate kiirustega on justkui õrnalt erinev
helitugevus.
Keegi?
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
postitati 21.06.19 06:43
Keegi?
Tõesti nii ebapopp probleem või
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
postitati 21.06.19 06:56
Generaatori sidur korras? Mis firma generaatori rihm? Mingitel hakkas (just need 2.0tdi) Dayco rihmaga loopima rihma ja tuli ka kõrin sisse. Või siis
variant kliimapumba ratta puksid kulunud. Kui geneka rihma maha võtad ja logistad kliimapumba ratast edasi tagasi, siis ta ei tohi loksuda, kui loks
on sees siis puksid kulunud seest.
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
postitati 21.06.19 06:58
Kas siis ei peaks ka kohapeal tiksudes häält tegema, mitte ainult väikese pinge all? Sinu küsimustele ma hetkel peast vastuseid ei tea. Seda küll
tean, et viimasel ajal teeb genekas häält aga pole jõudnud seda uurida.
Fleep
huviline
Registreerunud 08.01.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi/ Audi A6 2.0tdi
postitati 08.08.19 10:36
Olen kuulnud et kui kahe massiline ühemassilise vastu vahetada, hakkab käigukaste rohkem minema kui kahe massilisi hoorattaid. Seega vb tuleb hääl
käigukastist ?
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
postitati 19.08.19 17:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Fleep
Olen kuulnud et kui kahe massiline ühemassilise vastu vahetada, hakkab käigukaste rohkem minema kui kahe massilisi hoorattaid. Seega vb tuleb hääl
käigukastist ?
Ma ei teagi, mis see parem variant oleks aga jah, on ka see mõte läbi
käinud. Hiljuti kiskusin lahti 2000 aasta bora, millel oli kahemassiline täiesti hoopiski kinni keevitatud, mille tulemus oli kahest tükist koosnev
väntvõll. Öeldi ka, et pigem läheb käigukast
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.1% - SQL: 72.9%]