Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
marzer

 postitati 20.12.19 08:34
Tere! Probleem pmst. sama, mis teema algatajal. Autoks 2.0 130kw multitronic c7. Mootor ei lähe 90 kraadini kui väljas veidigi jahedam on. N: väljas +3 ja 16km sõitu, ning kelladeplokis temp. näidikul vahest kaks, vahest kolm tulukest põlevad. Ei tea mis veel -15ga saab?. Ühe termostaadi olen vahetanud, kuid muutusi ei toimunud. Nüüd välismaa foorumitest olen uurinud, et on olemas veel üks väike termostaat, mis asub lõdvikute vahel.
Väike termostaat
Sellel skeemil nr. 23

Skeemilt näha, et kui see nr.23 kinni ei hoia, siis lasebki ette radikasse sooja?
Jann

 postitati 01.11.19 13:51
Kahesel diisel B8-l oli selline vidin, nagu egr termostaat, B8,5 peaks olema üks salajane voolik, mis sisaldab endas ühte vajalikku vidinat...
Kuna ise pole oma kätega vahetanud, siis rohkem ei targuta. B8-8,5 läheb kasti õli ka ilma igasuguse solenoidita ette radikasse jahutamisele miskipärast, C7 on selle toimingu viinud kõhualla koos solenoidiga. Vähemalt millegile mõelda ;)
Raie

 postitati 01.11.19 12:48
Jah, olen ka märganud, et temp püsib alla 90c° aga samas salongi puhub ilusti soojaks.
kaidojo

 postitati 01.11.19 12:13
Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Arvan, et otsite viga valest kohast. Mootorikood?


Ilmselt see CGLC;)


See ta on.
Gunnark

 postitati 01.11.19 04:40
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Arvan, et otsite viga valest kohast. Mootorikood?


Ilmselt see CGLC;)
Jann

 postitati 01.11.19 04:36
Arvan, et otsite viga valest kohast. Mootorikood?
stihl

 postitati 31.10.19 22:20
Ma paneks siiski sellise, millel ei ole Audi märke maha lihvitud.
Kas seda on tehtud meelega (enne märgid peale ja siis "maha lihvitud, et OE muljet jätta), oli tegu koopiaosaga või ei vastanud ta Audi standarditele, seda ei tea keegi...

Pappi on kah tobe radika ette panna, pealegi, peale termostaadi seal mitte midagi muud mootori tempi ei reguleeri.

P.S. Ma olen ka varem nende mahalihvitud termostaatidega jamanud ja kui juba teine järjest ei töötanud ja end kohe lahti vedas, siis sai ta lahti võtta ja sel tõukepulgal 1mm tuimalt maha käiatud. Hakkas kinni püsima küll, mootor läks hetkega soojaks ja ülekuumenemist samuti ei tekkinud.
Aga see plastjunn, mis neil uutel, see ei käi lahtigi, et seal miskit ise tuunida.

.
kaidojo

 postitati 31.10.19 22:20
Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Eks need uuemad 2.0 diislid olegi probleesemad.

03 fordi buss jõuad küll sooja õhku puhuda ja sama on ka citroeni 2.0hdil. Mõlemil puudub põhjaalune kate.

Mida siis ette võtta. Põhjaalune kate monteerida kui ei ole. Papp aitab mingil määral kuid ta katab ka kliima radiaatori ja siis võib ventikas otsad anda. Parem lahendus oleks kogu esivõre millest õhk läbi voolab katta kattega nagu soomes paljudel masinatel on.

Või siis Webasto paigaldada!?


Põhjakate on all ja webasto on peal mida täna katsetasin ja töötab ilusti. Mingit elektrilust lisapumpa v soojendit ei peaks olema?
Kui dpfi põletab siis läheb kiiresti 90 peale mis on loogiline ka.
kaidojo

 postitati 31.10.19 22:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
Tsitaat:
Algselt postitas: kaidojo
Tahaks kuulda kuidas teistel 2.0tdi 130kw mootori temp külmaga käitub. Endal a5 2014 ja muidugi esimese asjana vahetasin termostaadi ära, aga midagi ei muutunud. Siiani ainult paar kraadi miinust olnud, aga ei saa kuidagi 90 kraadi peale. Kui siis ainult maanteel veits talda anda, pmst kui hoo maha lased siis juba langeb. On kellelgi mingeid soovitusi? Papp võre ette?😃 saan aru kui oleks -10 v rohkem aga null kraadi juures võiks mootor töösoe püsida.


Mis tootja termostaat läks sisse?

Mul B8 2.0TDI 125kW ilusti 90 kraadi. Kui otse Saksast tuli, siis enne termostaadi vahetust oli 70 kraadi max.



Behr aga audi märgid olid maha pealt lihvitud ja täpselt samasuguste kirjadega oli sees ka ju siis sai originaal.
antsvolli

 postitati 31.10.19 19:52
Eks need uuemad 2.0 diislid olegi probleesemad.

03 fordi buss jõuad küll sooja õhku puhuda ja sama on ka citroeni 2.0hdil. Mõlemil puudub põhjaalune kate.

Mida siis ette võtta. Põhjaalune kate monteerida kui ei ole. Papp aitab mingil määral kuid ta katab ka kliima radiaatori ja siis võib ventikas otsad anda. Parem lahendus oleks kogu esivõre millest õhk läbi voolab katta kattega nagu soomes paljudel masinatel on.

Või siis Webasto paigaldada!?
teet82

 postitati 31.10.19 18:53
Pole ise uurinud, aga väidetavalt osadel uuematel autodel näitab kell 90 kraadi kui tegelikult on 70, sest temperatuuri saavutamine on raske ja omanikud hakkavad muidu muretsema liigselt. Kui elektriküte abistab, siis ei saagi aru, et midagi valesti on. Mootor ei pea sooja tootma, mootor peab rattaid ringi ajama, ei saa samaaegselt madalat kütusekulu ja sooja salongi.
Typhome

 postitati 31.10.19 18:34
Tsitaat:
Algselt postitas: kaidojo
Tahaks kuulda kuidas teistel 2.0tdi 130kw mootori temp külmaga käitub. Endal a5 2014 ja muidugi esimese asjana vahetasin termostaadi ära, aga midagi ei muutunud. Siiani ainult paar kraadi miinust olnud, aga ei saa kuidagi 90 kraadi peale. Kui siis ainult maanteel veits talda anda, pmst kui hoo maha lased siis juba langeb. On kellelgi mingeid soovitusi? Papp võre ette?😃 saan aru kui oleks -10 v rohkem aga null kraadi juures võiks mootor töösoe püsida.


Mis tootja termostaat läks sisse?

Mul B8 2.0TDI 125kW ilusti 90 kraadi. Kui otse Saksast tuli, siis enne termostaadi vahetust oli 70 kraadi max.
kaidojo

 postitati 31.10.19 17:12
Tahaks kuulda kuidas teistel 2.0tdi 130kw mootori temp külmaga käitub. Endal a5 2014 ja muidugi esimese asjana vahetasin termostaadi ära, aga midagi ei muutunud. Siiani ainult paar kraadi miinust olnud, aga ei saa kuidagi 90 kraadi peale. Kui siis ainult maanteel veits talda anda, pmst kui hoo maha lased siis juba langeb. On kellelgi mingeid soovitusi? Papp võre ette?😃 saan aru kui oleks -10 v rohkem aga null kraadi juures võiks mootor töösoe püsida.
Amadeus

 postitati 29.11.18 18:27
Tsitaat:
Algselt postitas: erki585
Mure 2015 a. A4 B8.5 2.0TDI 130kw Q-ga. Nimelt külmemate ilmade saabudes ei lähe salong piisavalt soojaks. Seda nii pikemalt maanteel kui ka linnas sõites.

Kliima on ühe tsooniga. Olen täheldanud, et juhi poole puhub piisavalt sooja (aknale, jalgadele, tagumistele jalgadele jms.) aga kõrvalistuja poolsest tuleb sisuliselt õuetemperatuuri. Ehk kokkuvõttes salong piisavalt soojaks ei lähe. Lisaks kohapeal seistes kukub mootoritemperatuur alla.

Suur termostaat hiljuti koos hammasrihmaga vahetatud. Kas kellelgi on sarnast mure esinenud või oskab mõni spetsialist soovitada millest alustada veaotsinguid? VCDS-iga vaadates veakoode pole.


Tänud ette!
Erki


Tänapäeva mootoritel kukubki külmade ilmadega mootoritemperatuur alla, see on normaalne. Salongi soojusvajadus külma ilmaga on suhteliselt suur võrreldes mootori tühikäigu toodanguga. Puudujäägi kompenseerimiseks on sellel masinal standardvarustuses elektriline kolmeastmeline lisaküttepaneel, mis hädast välja aitab. Seega võiks talvel kohapeal selle temperatuurnäidiku ära unustada. -30ga on lootust ainult maanteel 90 kraadi saada, muidu sõidad seal 60...70 juures.

Kummaline, et ühetsoonilisel ühelt poolt teistsugust temperatuuri tuleb. Võimalik et klapimajandus on sama nagu kahetsoonilisel, lihtsalt ühetsoonilisel liigutatakse luuke kas siis mehhaaniliselt, või elektriliselt paralleelselt.
erki585

 postitati 29.11.18 07:17
Saksast.
stihl

 postitati 29.11.18 04:31
Jälle Itaaliast toodud auto?

.
erki585

 postitati 28.11.18 16:21
Mure 2015 a. A4 B8.5 2.0TDI 130kw Q-ga. Nimelt külmemate ilmade saabudes ei lähe salong piisavalt soojaks. Seda nii pikemalt maanteel kui ka linnas sõites.

Kliima on ühe tsooniga. Olen täheldanud, et juhi poole puhub piisavalt sooja (aknale, jalgadele, tagumistele jalgadele jms.) aga kõrvalistuja poolsest tuleb sisuliselt õuetemperatuuri. Ehk kokkuvõttes salong piisavalt soojaks ei lähe. Lisaks kohapeal seistes kukub mootoritemperatuur alla.

Suur termostaat hiljuti koos hammasrihmaga vahetatud. Kas kellelgi on sarnast mure esinenud või oskab mõni spetsialist soovitada millest alustada veaotsinguid? VCDS-iga vaadates veakoode pole.


Tänud ette!
Erki

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.9% - SQL: 37.1%]