erki585
huviline
Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.18 15:21
|
|
|
A4 B8.5 mootori- ja salongitemperatuur
Mure 2015 a. A4 B8.5 2.0TDI 130kw Q-ga. Nimelt külmemate ilmade saabudes ei lähe salong piisavalt soojaks. Seda nii pikemalt maanteel kui ka linnas
sõites.
Kliima on ühe tsooniga. Olen täheldanud, et juhi poole puhub piisavalt sooja (aknale, jalgadele, tagumistele jalgadele jms.) aga kõrvalistuja poolsest
tuleb sisuliselt õuetemperatuuri. Ehk kokkuvõttes salong piisavalt soojaks ei lähe. Lisaks kohapeal seistes kukub mootoritemperatuur alla.
Suur termostaat hiljuti koos hammasrihmaga vahetatud. Kas kellelgi on sarnast mure esinenud või oskab mõni spetsialist soovitada millest alustada
veaotsinguid? VCDS-iga vaadates veakoode pole.
Tänud ette!
Erki
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 29.11.18 03:31
|
|
|
Jälle Itaaliast toodud auto?
.
|
|
|
erki585
huviline
Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.18 06:17
|
|
|
Saksast.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 29.11.18 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki585
Mure 2015 a. A4 B8.5 2.0TDI 130kw Q-ga. Nimelt külmemate ilmade saabudes ei lähe salong piisavalt soojaks. Seda nii pikemalt maanteel kui ka linnas
sõites.
Kliima on ühe tsooniga. Olen täheldanud, et juhi poole puhub piisavalt sooja (aknale, jalgadele, tagumistele jalgadele jms.) aga kõrvalistuja poolsest
tuleb sisuliselt õuetemperatuuri. Ehk kokkuvõttes salong piisavalt soojaks ei lähe. Lisaks kohapeal seistes kukub mootoritemperatuur alla.
Suur termostaat hiljuti koos hammasrihmaga vahetatud. Kas kellelgi on sarnast mure esinenud või oskab mõni spetsialist soovitada millest alustada
veaotsinguid? VCDS-iga vaadates veakoode pole.
Tänud ette!
Erki |
Tänapäeva mootoritel kukubki külmade ilmadega mootoritemperatuur alla, see on normaalne. Salongi soojusvajadus külma ilmaga on suhteliselt suur
võrreldes mootori tühikäigu toodanguga. Puudujäägi kompenseerimiseks on sellel masinal standardvarustuses elektriline kolmeastmeline lisaküttepaneel,
mis hädast välja aitab. Seega võiks talvel kohapeal selle temperatuurnäidiku ära unustada. -30ga on lootust ainult maanteel 90 kraadi saada, muidu
sõidad seal 60...70 juures.
Kummaline, et ühetsoonilisel ühelt poolt teistsugust temperatuuri tuleb. Võimalik et klapimajandus on sama nagu kahetsoonilisel, lihtsalt
ühetsoonilisel liigutatakse luuke kas siis mehhaaniliselt, või elektriliselt paralleelselt.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
kaidojo
huviline
Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.19 16:12
|
|
|
Tahaks kuulda kuidas teistel 2.0tdi 130kw mootori temp külmaga käitub. Endal a5 2014 ja muidugi esimese asjana vahetasin termostaadi ära, aga midagi
ei muutunud. Siiani ainult paar kraadi miinust olnud, aga ei saa kuidagi 90 kraadi peale. Kui siis ainult maanteel veits talda anda, pmst kui hoo maha
lased siis juba langeb. On kellelgi mingeid soovitusi? Papp võre ette?😃 saan aru kui oleks -10 v rohkem aga null kraadi juures võiks
mootor töösoe püsida.
|
|
|
Typhome
|
postitati 31.10.19 17:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaidojo
Tahaks kuulda kuidas teistel 2.0tdi 130kw mootori temp külmaga käitub. Endal a5 2014 ja muidugi esimese asjana vahetasin termostaadi ära, aga midagi
ei muutunud. Siiani ainult paar kraadi miinust olnud, aga ei saa kuidagi 90 kraadi peale. Kui siis ainult maanteel veits talda anda, pmst kui hoo maha
lased siis juba langeb. On kellelgi mingeid soovitusi? Papp võre ette?😃 saan aru kui oleks -10 v rohkem aga null kraadi juures võiks
mootor töösoe püsida. |
Mis tootja termostaat läks sisse?
Mul B8 2.0TDI 125kW ilusti 90 kraadi. Kui otse Saksast tuli, siis enne termostaadi vahetust oli 70 kraadi max.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 31.10.19 17:53
|
|
|
Pole ise uurinud, aga väidetavalt osadel uuematel autodel näitab kell 90 kraadi kui tegelikult on 70, sest temperatuuri saavutamine on raske ja
omanikud hakkavad muidu muretsema liigselt. Kui elektriküte abistab, siis ei saagi aru, et midagi valesti on. Mootor ei pea sooja tootma, mootor peab
rattaid ringi ajama, ei saa samaaegselt madalat kütusekulu ja sooja salongi.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 31.10.19 18:52
|
|
|
Eks need uuemad 2.0 diislid olegi probleesemad.
03 fordi buss jõuad küll sooja õhku puhuda ja sama on ka citroeni 2.0hdil. Mõlemil puudub põhjaalune kate.
Mida siis ette võtta. Põhjaalune kate monteerida kui ei ole. Papp aitab mingil määral kuid ta katab ka kliima radiaatori ja siis võib ventikas otsad
anda. Parem lahendus oleks kogu esivõre millest õhk läbi voolab katta kattega nagu soomes paljudel masinatel on.
Või siis Webasto paigaldada!?
|
|
|
|
kaidojo
huviline
Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.19 21:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Typhome
Tsitaat: | Algselt postitas: kaidojo
Tahaks kuulda kuidas teistel 2.0tdi 130kw mootori temp külmaga käitub. Endal a5 2014 ja muidugi esimese asjana vahetasin termostaadi ära, aga midagi
ei muutunud. Siiani ainult paar kraadi miinust olnud, aga ei saa kuidagi 90 kraadi peale. Kui siis ainult maanteel veits talda anda, pmst kui hoo maha
lased siis juba langeb. On kellelgi mingeid soovitusi? Papp võre ette?😃 saan aru kui oleks -10 v rohkem aga null kraadi juures võiks
mootor töösoe püsida. |
Mis tootja termostaat läks sisse?
Mul B8 2.0TDI 125kW ilusti 90 kraadi. Kui otse Saksast tuli, siis enne termostaadi vahetust oli 70 kraadi max. |
Behr aga audi märgid olid maha pealt lihvitud ja täpselt samasuguste kirjadega oli sees ka ju siis sai originaal.
|
|
|
kaidojo
huviline
Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.19 21:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Eks need uuemad 2.0 diislid olegi probleesemad.
03 fordi buss jõuad küll sooja õhku puhuda ja sama on ka citroeni 2.0hdil. Mõlemil puudub põhjaalune kate.
Mida siis ette võtta. Põhjaalune kate monteerida kui ei ole. Papp aitab mingil määral kuid ta katab ka kliima radiaatori ja siis võib ventikas otsad
anda. Parem lahendus oleks kogu esivõre millest õhk läbi voolab katta kattega nagu soomes paljudel masinatel on.
Või siis Webasto paigaldada!? |
Põhjakate on all ja webasto on peal mida täna katsetasin ja töötab ilusti. Mingit elektrilust lisapumpa v soojendit ei peaks olema?
Kui dpfi põletab siis läheb kiiresti 90 peale mis on loogiline ka.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 31.10.19 21:20
|
|
|
Ma paneks siiski sellise, millel ei ole Audi märke maha lihvitud.
Kas seda on tehtud meelega (enne märgid peale ja siis "maha lihvitud, et OE muljet jätta), oli tegu koopiaosaga või ei vastanud ta Audi
standarditele, seda ei tea keegi...
Pappi on kah tobe radika ette panna, pealegi, peale termostaadi seal mitte midagi muud mootori tempi ei reguleeri.
P.S. Ma olen ka varem nende mahalihvitud termostaatidega jamanud ja kui juba teine järjest ei töötanud ja end kohe lahti vedas, siis sai ta lahti
võtta ja sel tõukepulgal 1mm tuimalt maha käiatud. Hakkas kinni püsima küll, mootor läks hetkega soojaks ja ülekuumenemist samuti ei tekkinud.
Aga see plastjunn, mis neil uutel, see ei käi lahtigi, et seal miskit ise tuunida.
.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.11.19 03:36
|
|
|
Arvan, et otsite viga valest kohast. Mootorikood?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.19 03:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Arvan, et otsite viga valest kohast. Mootorikood? |
Ilmselt see CGLC
|
|
|
|
kaidojo
huviline
Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.19 11:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Arvan, et otsite viga valest kohast. Mootorikood? |
Ilmselt see CGLC |
See ta on.
|
|
|
Raie
huviline
Registreerunud 15.05.19
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8.5 2.0TDI Q
|
postitati 01.11.19 11:48
|
|
|
Jah, olen ka märganud, et temp püsib alla 90c° aga samas salongi puhub ilusti soojaks.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.11.19 12:51
|
|
|
Kahesel diisel B8-l oli selline vidin, nagu egr termostaat, B8,5 peaks olema üks salajane voolik, mis sisaldab endas ühte vajalikku vidinat...
Kuna ise pole oma kätega vahetanud, siis rohkem ei targuta. B8-8,5 läheb kasti õli ka ilma igasuguse solenoidita ette radikasse jahutamisele
miskipärast, C7 on selle toimingu viinud kõhualla koos solenoidiga. Vähemalt millegile mõelda
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
marzer
huviline
Registreerunud 20.09.11
Asukoht: võru/tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant 1.9tdi
|
postitati 20.12.19 07:34
|
|
|
Tere! Probleem pmst. sama, mis teema algatajal. Autoks 2.0 130kw multitronic c7. Mootor ei lähe 90 kraadini kui väljas veidigi jahedam on. N: väljas
+3 ja 16km sõitu, ning kelladeplokis temp. näidikul vahest kaks, vahest kolm tulukest põlevad. Ei tea mis veel -15ga saab?. Ühe termostaadi olen
vahetanud, kuid muutusi ei toimunud. Nüüd välismaa foorumitest olen uurinud, et on olemas veel üks väike termostaat, mis asub lõdvikute vahel.
Väike termostaat
Sellel skeemil nr. 23
Skeemilt näha, et kui see nr.23 kinni ei hoia, siis lasebki ette radikasse sooja?
|
|
|