Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B8.5 mootori- ja salongitemperatuur (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3536)
erki585
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.18 15:21 Tsiteeri
A4 B8.5 mootori- ja salongitemperatuur



Mure 2015 a. A4 B8.5 2.0TDI 130kw Q-ga. Nimelt külmemate ilmade saabudes ei lähe salong piisavalt soojaks. Seda nii pikemalt maanteel kui ka linnas sõites.

Kliima on ühe tsooniga. Olen täheldanud, et juhi poole puhub piisavalt sooja (aknale, jalgadele, tagumistele jalgadele jms.) aga kõrvalistuja poolsest tuleb sisuliselt õuetemperatuuri. Ehk kokkuvõttes salong piisavalt soojaks ei lähe. Lisaks kohapeal seistes kukub mootoritemperatuur alla.

Suur termostaat hiljuti koos hammasrihmaga vahetatud. Kas kellelgi on sarnast mure esinenud või oskab mõni spetsialist soovitada millest alustada veaotsinguid? VCDS-iga vaadates veakoode pole.


Tänud ette!
Erki


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 29.11.18 03:31 Tsiteeri


Jälle Itaaliast toodud auto?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki585
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.18 06:17 Tsiteeri


Saksast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 29.11.18 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki585
Mure 2015 a. A4 B8.5 2.0TDI 130kw Q-ga. Nimelt külmemate ilmade saabudes ei lähe salong piisavalt soojaks. Seda nii pikemalt maanteel kui ka linnas sõites.

Kliima on ühe tsooniga. Olen täheldanud, et juhi poole puhub piisavalt sooja (aknale, jalgadele, tagumistele jalgadele jms.) aga kõrvalistuja poolsest tuleb sisuliselt õuetemperatuuri. Ehk kokkuvõttes salong piisavalt soojaks ei lähe. Lisaks kohapeal seistes kukub mootoritemperatuur alla.

Suur termostaat hiljuti koos hammasrihmaga vahetatud. Kas kellelgi on sarnast mure esinenud või oskab mõni spetsialist soovitada millest alustada veaotsinguid? VCDS-iga vaadates veakoode pole.


Tänud ette!
Erki


Tänapäeva mootoritel kukubki külmade ilmadega mootoritemperatuur alla, see on normaalne. Salongi soojusvajadus külma ilmaga on suhteliselt suur võrreldes mootori tühikäigu toodanguga. Puudujäägi kompenseerimiseks on sellel masinal standardvarustuses elektriline kolmeastmeline lisaküttepaneel, mis hädast välja aitab. Seega võiks talvel kohapeal selle temperatuurnäidiku ära unustada. -30ga on lootust ainult maanteel 90 kraadi saada, muidu sõidad seal 60...70 juures.

Kummaline, et ühetsoonilisel ühelt poolt teistsugust temperatuuri tuleb. Võimalik et klapimajandus on sama nagu kahetsoonilisel, lihtsalt ühetsoonilisel liigutatakse luuke kas siis mehhaaniliselt, või elektriliselt paralleelselt.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaidojo
huviline

Avatar


Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.19 16:12 Tsiteeri


Tahaks kuulda kuidas teistel 2.0tdi 130kw mootori temp külmaga käitub. Endal a5 2014 ja muidugi esimese asjana vahetasin termostaadi ära, aga midagi ei muutunud. Siiani ainult paar kraadi miinust olnud, aga ei saa kuidagi 90 kraadi peale. Kui siis ainult maanteel veits talda anda, pmst kui hoo maha lased siis juba langeb. On kellelgi mingeid soovitusi? Papp võre ette?😃 saan aru kui oleks -10 v rohkem aga null kraadi juures võiks mootor töösoe püsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Typhome
klubiliige



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 31.10.19 17:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaidojo
Tahaks kuulda kuidas teistel 2.0tdi 130kw mootori temp külmaga käitub. Endal a5 2014 ja muidugi esimese asjana vahetasin termostaadi ära, aga midagi ei muutunud. Siiani ainult paar kraadi miinust olnud, aga ei saa kuidagi 90 kraadi peale. Kui siis ainult maanteel veits talda anda, pmst kui hoo maha lased siis juba langeb. On kellelgi mingeid soovitusi? Papp võre ette?😃 saan aru kui oleks -10 v rohkem aga null kraadi juures võiks mootor töösoe püsida.


Mis tootja termostaat läks sisse?

Mul B8 2.0TDI 125kW ilusti 90 kraadi. Kui otse Saksast tuli, siis enne termostaadi vahetust oli 70 kraadi max.


Veakoodide lugemine/kustutamine, kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine • Tartumaal/Tartus • Originaal Ross-Tech HEX-V2
Liitu Facebooki grupiga: Audi B8 fännklubiM: A4 B8 varuosadLae üles pilte siit kaudu ja postita foorumisse
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 31.10.19 17:53 Tsiteeri


Pole ise uurinud, aga väidetavalt osadel uuematel autodel näitab kell 90 kraadi kui tegelikult on 70, sest temperatuuri saavutamine on raske ja omanikud hakkavad muidu muretsema liigselt. Kui elektriküte abistab, siis ei saagi aru, et midagi valesti on. Mootor ei pea sooja tootma, mootor peab rattaid ringi ajama, ei saa samaaegselt madalat kütusekulu ja sooja salongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 31.10.19 18:52 Tsiteeri


Eks need uuemad 2.0 diislid olegi probleesemad.

03 fordi buss jõuad küll sooja õhku puhuda ja sama on ka citroeni 2.0hdil. Mõlemil puudub põhjaalune kate.

Mida siis ette võtta. Põhjaalune kate monteerida kui ei ole. Papp aitab mingil määral kuid ta katab ka kliima radiaatori ja siis võib ventikas otsad anda. Parem lahendus oleks kogu esivõre millest õhk läbi voolab katta kattega nagu soomes paljudel masinatel on.

Või siis Webasto paigaldada!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaidojo
huviline

Avatar


Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.19 21:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
Tsitaat:
Algselt postitas: kaidojo
Tahaks kuulda kuidas teistel 2.0tdi 130kw mootori temp külmaga käitub. Endal a5 2014 ja muidugi esimese asjana vahetasin termostaadi ära, aga midagi ei muutunud. Siiani ainult paar kraadi miinust olnud, aga ei saa kuidagi 90 kraadi peale. Kui siis ainult maanteel veits talda anda, pmst kui hoo maha lased siis juba langeb. On kellelgi mingeid soovitusi? Papp võre ette?😃 saan aru kui oleks -10 v rohkem aga null kraadi juures võiks mootor töösoe püsida.


Mis tootja termostaat läks sisse?

Mul B8 2.0TDI 125kW ilusti 90 kraadi. Kui otse Saksast tuli, siis enne termostaadi vahetust oli 70 kraadi max.



Behr aga audi märgid olid maha pealt lihvitud ja täpselt samasuguste kirjadega oli sees ka ju siis sai originaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaidojo
huviline

Avatar


Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.19 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Eks need uuemad 2.0 diislid olegi probleesemad.

03 fordi buss jõuad küll sooja õhku puhuda ja sama on ka citroeni 2.0hdil. Mõlemil puudub põhjaalune kate.

Mida siis ette võtta. Põhjaalune kate monteerida kui ei ole. Papp aitab mingil määral kuid ta katab ka kliima radiaatori ja siis võib ventikas otsad anda. Parem lahendus oleks kogu esivõre millest õhk läbi voolab katta kattega nagu soomes paljudel masinatel on.

Või siis Webasto paigaldada!?


Põhjakate on all ja webasto on peal mida täna katsetasin ja töötab ilusti. Mingit elektrilust lisapumpa v soojendit ei peaks olema?
Kui dpfi põletab siis läheb kiiresti 90 peale mis on loogiline ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 31.10.19 21:20 Tsiteeri


Ma paneks siiski sellise, millel ei ole Audi märke maha lihvitud.
Kas seda on tehtud meelega (enne märgid peale ja siis "maha lihvitud, et OE muljet jätta), oli tegu koopiaosaga või ei vastanud ta Audi standarditele, seda ei tea keegi...

Pappi on kah tobe radika ette panna, pealegi, peale termostaadi seal mitte midagi muud mootori tempi ei reguleeri.

P.S. Ma olen ka varem nende mahalihvitud termostaatidega jamanud ja kui juba teine järjest ei töötanud ja end kohe lahti vedas, siis sai ta lahti võtta ja sel tõukepulgal 1mm tuimalt maha käiatud. Hakkas kinni püsima küll, mootor läks hetkega soojaks ja ülekuumenemist samuti ei tekkinud.
Aga see plastjunn, mis neil uutel, see ei käi lahtigi, et seal miskit ise tuunida.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 01.11.19 03:36 Tsiteeri


Arvan, et otsite viga valest kohast. Mootorikood?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.19 03:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Arvan, et otsite viga valest kohast. Mootorikood?


Ilmselt see CGLC;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaidojo
huviline

Avatar


Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.19 11:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Arvan, et otsite viga valest kohast. Mootorikood?


Ilmselt see CGLC;)


See ta on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raie
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.19
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8.5 2.0TDI Q

postitati 01.11.19 11:48 Tsiteeri


Jah, olen ka märganud, et temp püsib alla 90c° aga samas salongi puhub ilusti soojaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 01.11.19 12:51 Tsiteeri


Kahesel diisel B8-l oli selline vidin, nagu egr termostaat, B8,5 peaks olema üks salajane voolik, mis sisaldab endas ühte vajalikku vidinat...
Kuna ise pole oma kätega vahetanud, siis rohkem ei targuta. B8-8,5 läheb kasti õli ka ilma igasuguse solenoidita ette radikasse jahutamisele miskipärast, C7 on selle toimingu viinud kõhualla koos solenoidiga. Vähemalt millegile mõelda ;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marzer
huviline



Registreerunud 20.09.11
Asukoht: võru/tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant 1.9tdi

postitati 20.12.19 07:34 Tsiteeri


Tere! Probleem pmst. sama, mis teema algatajal. Autoks 2.0 130kw multitronic c7. Mootor ei lähe 90 kraadini kui väljas veidigi jahedam on. N: väljas +3 ja 16km sõitu, ning kelladeplokis temp. näidikul vahest kaks, vahest kolm tulukest põlevad. Ei tea mis veel -15ga saab?. Ühe termostaadi olen vahetanud, kuid muutusi ei toimunud. Nüüd välismaa foorumitest olen uurinud, et on olemas veel üks väike termostaat, mis asub lõdvikute vahel.
Väike termostaat
Sellel skeemil nr. 23

Skeemilt näha, et kui see nr.23 kinni ei hoia, siis lasebki ette radikasse sooja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.9% - SQL: 35.1%]