Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
ZF 8HP55AF käigukast ja sellega seonduv
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Martinkuu[/i] Kas sa vahetad muidu pool õli või läbipesuga? Endal 200000 kellal ja ei näe mõtet dünaamilist teha, teen pool. Huvitaval kombel on näit. Originaal õlivahetus komplekt 7liitri zf õliga juba ca. 180eur. Ca. aasta tagasi oli 220+kui õieti mäletan. Aeromotorsit mõtlen. [/quote] Ma vahetasin tavameetodil, mitte läbipesuga pool ja pool. Selles mõttes, et see viga oli olemas juba siis kui auto ostsin ja LS oli selleks ajaks nõks üle 70 000. Võtsin siin mõned Audi käigukasti tarkvarad ette, võrdlesin versioone, mida oli tehtud, mida ei olnud. Lõpptulemusena tegin seda, mida RS6/RS7 kastis tehtud mõningal määral ning mida erinevate kasti softi uuendustega tehti, aga natukene rohkem. Tõstsin pealetuleva siduri rõhku 3->2 vahetusel... Mitte palju, kõigest mingisugune 0.2-0.3 bar-i. Siis tegin sama 4->3 vahetusel. Lisaks tõstsin vahetuse pööret ca. 80 rpm kõrgemaks. Adaptsiooni meelega ei nullinud. Kuna peale adaptsiooni nullimise läheb asi ise korda, siis minu loogika on, et baasparameetrites on midagi natukene paigast ära, et adaptsioon liiga jõudsalt peale/maha keerab midagi. Igal juhul peale paari sõitu on asi paremuse poole liikunud. Natukene vara on hõisata ja ma ei ole kindel, et ma olen leidnud täislahenduse 4->3 lülitusele. Aga 3->2 tundub, et adapteeris ennast paika. Sest peale ühte pikemat sõitu, kus esimene vahetus soojalt oli nõksuga, on nüüd vahetus alla olnud sujuv. Peab veel veidi ringi sõitma. ja vaatama, mis toimub. Tarkvara versioone vaadates oleks Audi insenerid justkui natukene üritanud käitumist parandada, aga ilmselt tehti mingi hetk täiesti uus kalibratsioon faceliftile ning kuna nendel vanematel said garantiid läbi, siis rohkem ei süvenetud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
ZF 8HP55AF käigukast ja sellega seonduv
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.9%
- SQL:
66.1%
]