Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
ZF 8HP55AF käigukast ja sellega seonduv
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Kuna siia on tekkinud juba arvestatav hulk võimsate mootoritega audiomanikke, kellel on just see paljukiidetud kast, siis panen lingi, kus on kõik pulkadeks võetud. Kus on mingi filter, õli, vahetuseks vajalikud avad jne. Lugemist tükiks ajaks koos ilusate piltidega, ainult keelt peab oskama. [url=http://vwts.ru/pps/pps_457_transm_audi_a8_2010_rus.pdf]LINK[/url] Kui see läbi lugeda, tead rohkem, kui 99% remondikohti. Edaspidi võiks 8HP kastidega seonduvat lahata ühes kohas, nagu on S-tronicutega. ATF G060162 ilma dünaamiliseta kulub u. 6+ liitrit, tihend ja filter, poldid ja punnid. Torsen ja esidiffer G055145 ja G052145vastavalt 1,0 ja 1,1 liitrit. RS6 8HP90 kastis on nii torsenis kui esidifris kallis spetslisandiga G055145. Tihti on neil autodel ka sportdiffer taga, kus on samuti 2 erinevat õli, üks spetsiaalne ATF G052515 ja teine diffriõli G052145. Kindlasti tuleb vahetada esidifri, torseni, tagadifri (2õli kui sportdiffer) õlid, sest see mis välja tuleb 200000 sõitnud kastist ja diffritest on “must kohvi kollase vahuga” mitte õli. Kastiga ja Sportdiffriga tuleb teha ka arvutitööd peale õlivahetust. Valmis peab olema alumiiniumpoltide väljapuurimiseks alt ülespoole :). Välp võiks olla 100000 juures või 8a. Kellel oma autost ükskõik ja pärandab mured järgmistele omanikele ei pea midagi tegema. Õli peab vahetama siis, kui kõik on veel hästi. Kui on juba probleemid on üldjuhul hilja. Viljandis saan sellega aidata kes soovib. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
ZF 8HP55AF käigukast ja sellega seonduv
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.4%
- SQL:
67.6%
]