Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
quattrodiisel

 postitati 17.06.19 08:20
Tsitaat:
Noh, ja teemasse ka, endal oli just hiljuti juhtum, kus hooratas oli tsentrist väljas, mille tõttu ka terve auto vibreeris.


Kas vibra oli pidev? Praegu õhel hitleril ka uued padjad küljes aga vibra on 1000-1200rpm ainult. Tõstsin mootori raamiga eest veidi lendu mootori ja kadus vibra. Samuti odavad padjad ei täida funktsiooni?
Coupe

 postitati 17.06.19 06:46
Viga oli hoorattas.
niar

 postitati 01.11.18 21:00
See jutt, et kui pole tehase mootoripadjad, on vibratsioon kergelt tekkima, küll tõele ei vasta. Esiteks, endale ei pannud tehase mootoripatju - pole probleemi. Ja teiseks, ma olen seda 3lt mehaanikult uurinud huvi pärast, üks neist oli audihoolik, kõik väitsid, et see on rumal jutt. Iseasi muidugi see, mis kvaliteediga need padjad on, kui ikka tutikad maksavad 150.- tükk ja paned mingid 15 eurised svammid alla, siis kindlust see just ei tekita.

Noh, ja teemasse ka, endal oli just hiljuti juhtum, kus hooratas oli tsentrist väljas, mille tõttu ka terve auto vibreeris.
teet82

 postitati 01.11.18 20:23
Kas on alates auto ostmisest või mingil hetkel tekkinud?
Neil mootoritel on muidu ka tasakaalustusvõll, võib-olla hakkab vibreerima kui see valesti märki panna, pole katsetanud.
jaiks

 postitati 01.11.18 18:14
Vibra on ühtlane ja kogu aeg?
antsvolli

 postitati 01.11.18 16:49
@teema autorile

Kui enne patjade vahetust oli mootor vibra vaba ja peale vahetust vibra sees siis selgelt patjadega seotud.
Muidugi võib vibra olla tingitud küttesegu hulga erinevustest silindrite vahel.

Ja siis on veel muidugi võimalus, et rihmaratas on kaput.
Rix

 postitati 01.11.18 14:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Coupe
Tere. Mure mootoriga, vibratsioon on sees ja ei saa aru mis seda tekitab. Mootorile ja kastil uued padjad(corteco) omad. Äkki keegi oskab kaasa mõelda või aidata.


Mulle on väidetud, et kõigega peale originaal mootori patjade ongi värin sees. Kas vastab tõele või mitte, ei tea. Endal ka patjade vahetus selle taga ootab, et kas tõesti tuleb ~300€ panna OEM patjade peale või on ka soodsamaid lahendusi kvaliteetsete B-osade näol.
Coupe

 postitati 01.11.18 14:16
Tere. Mure mootoriga, vibratsioon on sees ja ei saa aru mis seda tekitab. Mootorile ja kastil uued padjad(corteco) omad. Äkki keegi oskab kaasa mõelda või aidata.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.4% - SQL: 59.6%]