Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Allroad 4.2 BAS 221kw 2004a - jõud kadunud, misfire kõigis bank2 silindrites. Katt umbes?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wimms[/i] [quote][i]Algselt postitas: kps[/i] Sel peaks ühenduskoht olema ju nõks peale katalüsaatoreid. Enne kui midagi vahetama ja pilbastama hakata on kõik võimalused lihtsalt tagumiste silenceride lahti laskmise näol kontrolliks, kas üldse midagi katalüsaatorist läbi liigub ja võrdlusmoment on ju kohe "kõrval" teise banki näol olemas. Kuidagi kole üle mõtlemine on see teema siin diagnostika/kaabel/trallalllaaa/keegi ei tee kurat - puhas füüsika ju. Nagu mainitud, siis metallkärjega katid mõlemad asemele ja teema lõpp peale "avastust". Ligi saamine pole nüüd samuti mingi ulme, kui ei hakka kolde küljest asja lahti kakkuma. Nomaeiteasedateemat. Pole kohati isegi keevitada ma ise viitsinud, õiges mõõdus korralik muhv peale ja tehtud. Ainult andurite pesad ümber "tõsta". Kui masinast siiber siis äkki hoopis mõtled tervele asjale hinna välja sellises seisus nagu ta siis on? :) [/quote] Mida nii teada saab? Seda kas pütid on umbes? Kohe "kõrval" on nagu sumpsi otsad juba niigi olemas. Ja on vaja koormusega testida, e. proovisõitu. Tühikäigul ja kohapeal tuuritades käib küll ja midagi kindlat ei saa öelda. Ega need katid hermeetiliseks ei lähe, läbilaskvus langeb, aga olulisem on see et vasturõhk läheb üles segades vabalthingava laadimistsüklit. Ilma koormuseta on see suht savi. Selleks, et eelkati korrasolekut kontrollida, peaks põhikati eest lahti võtma ja proovisõitu tegema. Oleks jah lihtne kui põhikatid oleks need mis umbe lähevad, aga enamasti lähevad umbe kõigepealt just eelkatid, need mis kolle küljes ja millele ligipääs on raske. Usa foorumites on palju teemasid kus vahetatakse välja pea kõik enne kui eelkatid tühjaks lüüakse. Pärast seda vaheta universaale kasvõi iga aasta, väga lihtne. Tahtsin juba ammu eelkatid maha võtta, aga ei viitsinud siiani. Nüüd on põhjust, sest mootori poolt kostab võõraid helisid millest ei saa kõrvalt aru kas tuleb mootorist või eelkattidest. Võib ju lasta prooviks universaalkati põhikati asemele panna, nii saaks selle välistada, aga no milleks alustada sealt kus tõenäoliselt viga ei ole selle asemel et alustada sealt kust peaks? Kui viga on mootoris siis ronin ikka sinna eelkati juurde enne kui otsustan mis taga peale hakata. Masinast saab siiber siis kui selgub, et ikkagi tuleb mootor maha võtta ja sisse ronida. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Allroad 4.2 BAS 221kw 2004a - jõud kadunud, misfire kõigis bank2 silindrites. Katt umbes?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.7%
- SQL:
61.3%
]