Lehekülgi: 1 2 |
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 22.01.18 11:39
|
|
|
Allroad 4.2 BAS 221kw 2004a - jõud kadunud, misfire kõigis bank2 silindrites. Katt umbes?
Soovitage kedagi, kes teab midagi 4.2L 40V MPI mootoritest piisavalt, et diagnostika ei piirduks veakoodide lugemisega ja soovitusega mootor kohe maha
võtta.
Või vähemalt teab tehete järjekorda, et sealt katid alla võtta ilma midagi muud pekki keeramata, eelkatid tühjaks teha ja vajadusel mõistlikud
põhikatid leida ning teised sensorid põhikattide taha liigutada?
Täpsemalt on tegemist 2004a C5 Allroadi 4.2L V8 kett-mootoriga BAS, lähedalt sugulane S4 253kw BBK'ga. Läbisõit 360tkm.
Minu käes alates 230tkm, siis sai tehtud ka ketid.
Suht järsult kadus hiljuti jõud ära, kõik 2 panga silindrid annavad misfire niipea kui mootorile koormust anda 2400 pöörete kandis, CEL vilgub, heli
on kole, nagu oleks sumpsi leke, mootori poolt kostab ka koormusega mingit klõbinat/müra. Kui rahulikult sõita, siis käib sujuvalt, tühikäigul ei
vibra, CEL kustub ära ja veakoodides misfire koodid kaovad enamuses ära.
Koormusega tuleb peale ka Fuel Trim Bank 2 too Rich, ja samal ajal võib tulla ka "too lean" bank 1 pealt.
Grupid 91-93 paistavad minu silmale korras, ühtegi keti ajastuse viga pole, mõlemad nukid järgivad hästi spec/actual, ainus mis veidi silma kriibib on
Phase Position, Bank-1: -5 ja Bank-2: -9.
Oluline detail: mootor on alati söönud õli. Sööb palju, 2l 1000km kohta. Miks on teada ja tegemist ei tasu.
Juba 9a ootan, et katid umbe läheks, ma olen sealt üle 200 liitri õli läbi lasknud, aga siiamaani on originaal katid(!) all.
Mul on kahtlus et nüüd on üks korralikult umbes ja kogu gaasimajandus paigast ära. Seepärast tahangi katid üle vaadata.
Ühesõnaga, andke nõu kelle juurde väljalaske modimisega pöörduda, kel selliste mootoritega ka mingit kogemust oleks.
Address 01: Engine Labels: 4D0-907-560-BF.lbl
Part No SW: 4D0 907 560 BF HW: 8E0 907 560
Component: 4.2L V8/5V G 0030
Coding: 0011755
Shop #: WSC 52201 522 96019
VCID: 6BDFD975499ED11
7 Faults Found:
17981 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1573 - 004 - Open Circuit
17887 - Brake Boost Vacuum System
P1479 - 008 - Mechanical Failure - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 -
16692 - Cylinder 8
P0308 - 001 - Misfire Detected
16691 - Cylinder 7
P0307 - 001 - Misfire Detected
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1129 - 002 - System too Rich
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow
Readiness: 0000 1000
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 22.01.18 11:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wimms
Suht järsult kadus hiljuti jõud ära, kõik 2 panga silindrid annavad misfire niipea kui mootorile koormust anda 2400 pöörete kandis, CEL vilgub, heli
on kole, nagu oleks sumpsi leke, mootori poolt kostab ka koormusega mingit klõbinat/müra. Kui rahulikult sõita, siis käib sujuvalt, tühikäigul ei
vibra, CEL kustub ära ja veakoodides misfire koodid kaovad enamuses ära.
Koormusega tuleb peale ka Fuel Trim Bank 2 too Rich, ja samal ajal võib tulla ka "too lean" bank 1 pealt.
Grupid 91-93 paistavad minu silmale korras, ühtegi keti ajastuse viga pole, mõlemad nukid järgivad hästi spec/actual, ainus mis veidi silma kriibib on
Phase Position, Bank-1: -5 ja Bank-2: -9.
|
Pigem pakuks sellise kirjelduse peale, et nukkvõlli seadistaja on elu lõpetanud.
https://www.youtube.com/watch?v=dx1gz6dPqeg
https://www.youtube.com/watch?v=z3EagRJN8sc
|
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 22.01.18 12:02
|
|
|
Ei, see avalduks lisakoodidega.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 23.01.18 10:54
|
|
|
Eks päästa sumps lahti, saad kohe aru, mis teema on.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 23.01.18 12:58
|
|
|
Digitaalne termomeeter kolledele või tuletorule peale suunata ja on kohe pilt selge.
|
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 23.01.18 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Digitaalne termomeeter kolledele või tuletorule peale suunata ja on kohe pilt selge. |
Aita aru saada, mida sealt oodata?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 23.01.18 17:15
|
|
|
Kui katt umbes, siis läheb väljalaske temp meeletult suureks. Peaks hakkama ka mädamuna haisu ajama.
|
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 23.01.18 20:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Kui katt umbes, siis läheb väljalaske temp meeletult suureks. Peaks hakkama ka mädamuna haisu ajama. | A miks niipidi? Lihtsalt huvi
pärast, mõtlen valjult..
See on vabalthingav mootor, 2 panka on ühise sisselaske ja MAF'i taga. Kui heitgaasid ära ei lähe, siis vigane pank ei võta piisavalt õhku, seal
peaks segu minema rikkaks, teises pangas vaeseks, sest aju arvestab õhu ühtlase jaotumisega ja annab kütust peale MAF'i lugemi alusel. Rikas segu
peaks jahe olema, seega kuumaks peaks minema just teise panga väljalase? Vigases pangas võib vast põlemata segu isegi tagasi sisselaskesse pääseda ja
seal põleda?
Ma ei saa ja ei tahagi koormuskatseid teha, praegu ta isegi liigub ilusti kui koormus madal hoida, ilmselt siis nii madal, kui palju umbes katist veel
läbi mahub. Sellise sõiduga ilmselt väga selget erinevust ei tekigi, kuigi seda olen küll tundnud, et mootor läheb kiiremini soojaks ja õli temp on
veidi kõrgem kui tavaliselt..
Ja huvitav millest "mädamuna" hais tekib? Mädamuna haisu teeb tavaliselt väävel. Kas see on see põlemata "toore" kütuse hais? Või toimub seal veel
mingi keemiline protsess mis seda haisu teeb? Ma pole seda tundnud, ja põhikatt teeb ka ilmselt oma töö veel ära, aga ma saan ise ka uurida vaid
tühikäigul ja siis on ta väga rahulik.
Ma olen üsna veendunud, et see pool ei hinga piisavalt, seda on sumpsi otsast juba käega tunda. Ei ole muidugi välistatud, et kett hüppas ja
väljalaske nukid pole sünkroonis, aga no kuni 2t pöördeni on see mootor nii sujuv, nagu uus..
Igal juhul oleks vaja esimese asjana eelkatid alla tuua ja vaadata. See koht kus ma tavaliselt autot hooldan ei taha väljalaskega tegeleda ega modida,
päris suvalisse sumpsikotta ei tahaks ka selle mootoriga minna, peamiselt sellepärast et see eelkati lammutamne on nii kitsas kohas mootori kõhu all,
seal peab võibolla teadma kuidas teda lahti päästa ilma et millelegi veel viga teha.
Seega andke v8 mehed nõu kelle poole pöörduda, ma lihtsalt ei tea seda teemat ja tegijaid. Tallinna kandis siis..
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.18 09:46
|
|
|
Kui sul on vaja auto korda saada siis võid ka meile tuua. Väljalaskesüsteeme küll ei ehita aga autoremondis oleme pädevad ning V8 mootoriga masinad
käib meie juures omajagu.
www.acgarage.ee , tel: 51 01 323 , asume Mustamäe tee 44A, Tallinn.
|
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 25.01.18 12:05
|
|
|
Nad on üle koormatud praegu, keevitaja haiglas ja paar nädalat tuleks oodata.
Kelle juurde veel jutule minna keda usaldada võiks?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 25.01.18 12:57
|
|
|
Vagrem
AC Garage
Forss
Autohooldus
PRO Hooldus
VKM Motors
Kõik nad tegelevad Audidega.
|
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 25.01.18 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
AC Garage
Forss
Autohooldus
Kõik nad tegelevad Audidega. | Seda küll, aga väljalaske ümberehitamisega ei taha need küll tegeleda. Uurin teisi.
Mul on pigem kedagi tuuninguga tegelejat vaja.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.01.18 15:13
|
|
|
Meil ei ole ainult üks keevitaja, ärgem nüüd üle pingutagem.
Lihtsalt järjekord veidi suurem praegu mehaanilistele töödele, kui metsikult kiire ei ole, siis saame ilmselt jutule.
Kõige mõistlikum oleks minu arvates asendada originaalkatid sportkattidega (metallkärjega), need taluvad ka õli paremini.
Samas, seal on omajagu tööd, et ligi saada.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 25.01.18 16:11
|
|
|
Võid veel uurida: Sleepers garagest.
|
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 25.01.18 18:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Meil ei ole ainult üks keevitaja, ärgem nüüd üle pingutagem.
Lihtsalt järjekord veidi suurem praegu mehaanilistele töödele, kui metsikult kiire ei ole, siis saame ilmselt jutule.
Kõige mõistlikum oleks minu arvates asendada originaalkatid sportkattidega (metallkärjega), need taluvad ka õli paremini.
Samas, seal on omajagu tööd, et ligi saada. | Ma kellelegi liiga ei teinud. Helistasin, rääkisime, mulle öeldi et pooleteist nädala
pärast saaks aja sest tööd on palju ja üks mees on haige. Võib ju auto seniks seisma panna, aga võib ka alternatiive uurida. Kui saate maha-peale
kuhugi vahele võtta ja keegi keevitustööd kõrval teeb, võib ju teie juurde seisma panna. Metsikult kiire ei ole, aga kui on juba tööd üle pea, siis ei
taha enda murega ka peale käia. See töö on vajalik selleks et välistada või kinnitada mootori rike, asi on tõsine. Ei ole ka lihtne mootor ega laialt
ruumi, igal juhul tüütus kuubis.
Kui originaalkatid on läbi, siis jah mõtlesin ise ka et metallkärjega katid asemele panna, aga ma pole nii kindel et peakatid läbi on. Seda ja üldse
kogu väljalaske seisukorda peaks kohapeal tuvastama. Eelkatid on ilmselt küll läbi ja need tuleb sirgeks toruks teha. Selle mootori jaoks on eelkatid
lausa kahjulikud.
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 25.01.18 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Vagrem
AC Garage
Forss
Autohooldus
PRO Hooldus
VKM Motors | Nendest ainult VKM Motors tegeleb selliste asjadega. Homme uurin mis suhtumisega nad "vanuritesse" on.
Sleepers millegipärast ei ärata usaldust..
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.18 18:33
|
|
|
Miks jääb mulje, et sul on "probleem teada" ja sa tahad saada soovitust mõnele ettevõttele, kuhu sa nagunii juba minna plaanisid?
Selle asemel, et lasta viga diagnoosida "täna" mõnes eelmainitud ettevõttes, sõidad sa poolpiduse mootoriga edasi, lootes midagi mulle siiani
arusaamatut saavutada.
Sleepersi mehed ehitavad probleemivabalt 350kmh sõitvaid vanakesi, Vagremi vanakesed sõidavad 11 sekundiga veerandmiili, AC Garage mehed taastavad 50
kuni aasta vanuseid audisid ja teevad remonti neile probleemideta...
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 25.01.18 19:24
|
|
|
pallrem.ee hakkas täna Q7'l, sama mootoriga, summuti sukkasid vahetama.
|
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 26.01.18 00:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Miks jääb mulje, et sul on "probleem teada" ja sa tahad saada soovitust mõnele ettevõttele, kuhu sa nagunii juba minna plaanisid?
Selle asemel, et lasta viga diagnoosida "täna" mõnes eelmainitud ettevõttes, sõidad sa poolpiduse mootoriga edasi, lootes midagi mulle siiani
arusaamatut saavutada.
Sleepersi mehed ehitavad probleemivabalt 350kmh sõitvaid vanakesi, Vagremi vanakesed sõidavad 11 sekundiga veerandmiili, AC Garage mehed taastavad 50
kuni aasta vanuseid audisid ja teevad remonti neile probleemideta... | Ma ei tea miks sulle jääb mulje et ma kedagi kindlat tahan.
Võibolla on asi sinu eelarvamustes. Ma pole lihtsalt elu sees ühegi tuuninguga tegelenud ja ei tunne selle turu tegijaid.
Ma käin regulaarselt Audihoolduses. Nad teavad seda autot juba 9 aastat. Seekord andsid nad minumeelest vaieldava diagnoosi et viga on mootoris ja see
tuleb maha võtta, alles siis saab aru mis viga on. See on ju tore diagnoos, aga selle mootori maha-peale üksi maksab juba 1600 ja ma ei näe sel enam
mõtet, sest selle auto väärtus on nii madal ja mootori remont nii kallis, et mootoririke on tema surmaotsus.
Ma olen selle mootoriga piisavalt kaua ja uurinud tema hingeelu ja probleeme. Ma tean, et eelkatid tuleb eemaldada. Ma tean, et 200 liitri õli sealt
läbi hingamine ei möödu jäljetult. Ma tean, et ühe poole umbes väljalase ajab mootori ajud sassi. Ma tahtsin, et audihooldus teeks selle eelkati
eemaldamise, aga nad ütlesid ära, neil pole väljalaske keevitamiseks ja modimiseks vahendeid ega huvi, nad on hooldusfirma. Acgarage ütles siinsamas
ära sama. Mul ei ole mingit mõtet veel kuhugi diagnosti minna enne kui ma olen välistanud kattide umbes oleku. See ei oleks ennekuulmatu ja selle
diagnoosi saamiseks pole mõtet kuhugi eraldi minna kus seda ära ei tehtaks. Käitumise tunnused on sellised, et üks pool ei saa hingata.
Minu eesmärk pole sellest mootorist võimsust välja pigistada, aga tuimalt eelkattide uute vastu vahetamine on lihtsalt tobe ja kallis kui lõpuks võib
ikkagi mootoririke olla. Veidral kombel on eelkati eemaldamiseks nüüd vaja leida sobiv tuuningufirma, sest ükski suurem remondi ettevõte seda ei
tee.
Kas Vagremi vanad teevad enda jaoks midagi ma ei tea, aga neil on samuti hooldus ja remondifirma profiil ja nende teenuste hulgas pole väljalaske
süsteemi ehitust. See kõik on vägagi mõistetav ja ma näen, et pean leidma kellegi kes tegeleb ka modimisega. Mul ei ole mingeid eelistusi, va. see
mida ma netist otsides firmade kohta lugeda saan ja kelle suhtes mul mingi usaldus tekib. Tava sumpsikotta sellega ei lähe ju. Ma ei tea Sleepersist
midagi ja ma ei taha midagi halvustavat öelda, aga ma eelistaks kedagi kes tegeleb igapäevaselt maisete probleemidega.
Minu viimane panus selle auto elule on need katid prooviks ära teha ja kui selgub et mootoriga on ikka asi tõesti mäda, siis läheb see auto
lammutamisele, mulle aitab.
Aga ma kaalun kõiki soovitusi, tänud aitamast. Tausta inf mida webist kergelt ei leia on abiks.
Ma ei otsi remondi firmat kes suudaks audi juures midagi ära vahetada. Mul on vaja firmat kes teeks väljalaske süsteemile muudatuse ja samas ei laseks
lõplikult kotti niigi ebaterve mootori.
Võibolla te ei saa aru mida ma põen selle üle kes seda tegema hakkab. See eelkatt on otse kolle küljes, et ta 3 poldi lahti saamiseks ligi pääseda on
tehase juhendi järgi vaja eemaldada jahutusved paak, MAF, lahti võtta SAI, PCV, eemaldada poolteljed, lahti võtta kardaan, see eest ära liigutada ja
siis saab kahelt poolt mutritele ligi. Nii kaks tundi tööd, et nad üldse kätte saada, kuid tead kuidas. Sihuke tore ligipääs.. Ja need mutrid on
roostes, kindlasti mõni tikkpolt veel murdub ära sinna kolle sisse. Mis küll võiks viltu minna.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 26.01.18 07:08
|
|
|
Pole nagu ennem kuulnudki, et hooldusfirmad katalüsaatoreid ei vaheta. Vahet pole kas nad keevitavad uue sinna või asendavad toruga. Ei näe hetkel
mitte mingit probleemi asja lahendamiseks.
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.18 12:30
|
|
|
Sekundeerin Andresele.
Seda, et Audihooldus ei taha seda teha, sellest ma saan aru (juu siis pole piisavalt suur ots nö või on muud probleemid).
Aga asi millest tuleb aru saada, et katalüsaatori vahetus või siis välja võtmine ei ole väljalaske ehitamise töö vaid lihtne autoremondiga kaasnev
töö. Juhul kui oleks vaja pädevat väljalaske süsteemi ehitada algusest lõpuni siis jah seda tööd iga ettevõte ei tee ja see tuleb jätta oma ala
teadjatele. Pigem on sinu mure ikkagi ju selles, et sa tahad auto sõitma saada, mitte seda V8 müdinat "külavahel" veel valjemini demonstreerima.
|
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 26.01.18 12:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
Sekundeerin Andresele.
Seda, et Audihooldus ei taha seda teha, sellest ma saan aru (juu siis pole piisavalt suur ots nö või on muud probleemid).
Aga asi millest tuleb aru saada, et katalüsaatori vahetus või siis välja võtmine ei ole väljalaske ehitamise töö vaid lihtne autoremondiga kaasnev
töö. Juhul kui oleks vaja pädevat väljalaske süsteemi ehitada algusest lõpuni siis jah seda tööd iga ettevõte ei tee ja see tuleb jätta oma ala
teadjatele. Pigem on sinu mure ikkagi ju selles, et sa tahad auto sõitma saada, mitte seda V8 müdinat "külavahel" veel valjemini demonstreerima.
| Seega, kas AC Garage võtab ette võtta maha downpipe'id, asendada eelkatid sileda toruga ning tõsta tagumine o2 sensor peakati taha?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.01.18 13:51
|
|
|
Sel peaks ühenduskoht olema ju nõks peale katalüsaatoreid. Enne kui midagi vahetama ja pilbastama hakata on kõik võimalused lihtsalt tagumiste
silenceride lahti laskmise näol kontrolliks, kas üldse midagi katalüsaatorist läbi liigub ja võrdlusmoment on ju kohe "kõrval" teise banki näol
olemas. Kuidagi kole üle mõtlemine on see teema siin diagnostika/kaabel/trallalllaaa/keegi ei tee kurat - puhas füüsika ju. Nagu mainitud, siis
metallkärjega katid mõlemad asemele ja teema lõpp peale "avastust". Ligi saamine pole nüüd samuti mingi ulme, kui ei hakka kolde küljest asja lahti
kakkuma. Nomaeiteasedateemat. Pole kohati isegi keevitada ma ise viitsinud, õiges mõõdus korralik muhv peale ja tehtud. Ainult andurite pesad ümber
"tõsta". Kui masinast siiber siis äkki hoopis mõtled tervele asjale hinna välja sellises seisus nagu ta siis on?
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|