Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Allroad 4.2 BAS 221kw 2004a - jõud kadunud, misfire kõigis bank2 silindrites. Katt umbes?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wimms[/i] [quote][i]Algselt postitas: tarmo[/i] Miks jääb mulje, et sul on "probleem teada" ja sa tahad saada soovitust mõnele ettevõttele, kuhu sa nagunii juba minna plaanisid? Selle asemel, et lasta viga diagnoosida "täna" mõnes eelmainitud ettevõttes, sõidad sa poolpiduse mootoriga edasi, lootes midagi mulle siiani arusaamatut saavutada. Sleepersi mehed ehitavad probleemivabalt 350kmh sõitvaid vanakesi, Vagremi vanakesed sõidavad 11 sekundiga veerandmiili, AC Garage mehed taastavad 50 kuni aasta vanuseid audisid ja teevad remonti neile probleemideta... [/quote]Ma ei tea miks sulle jääb mulje et ma kedagi kindlat tahan. Võibolla on asi sinu eelarvamustes. Ma pole lihtsalt elu sees ühegi tuuninguga tegelenud ja ei tunne selle turu tegijaid. Ma käin regulaarselt Audihoolduses. Nad teavad seda autot juba 9 aastat. Seekord andsid nad minumeelest vaieldava diagnoosi et viga on mootoris ja see tuleb maha võtta, alles siis saab aru mis viga on. See on ju tore diagnoos, aga selle mootori maha-peale üksi maksab juba 1600 ja ma ei näe sel enam mõtet, sest selle auto väärtus on nii madal ja mootori remont nii kallis, et mootoririke on tema surmaotsus. Ma olen selle mootoriga piisavalt kaua ja uurinud tema hingeelu ja probleeme. Ma tean, et eelkatid tuleb eemaldada. Ma tean, et 200 liitri õli sealt läbi hingamine ei möödu jäljetult. Ma tean, et ühe poole umbes väljalase ajab mootori ajud sassi. Ma tahtsin, et audihooldus teeks selle eelkati eemaldamise, aga nad ütlesid ära, neil pole väljalaske keevitamiseks ja modimiseks vahendeid ega huvi, nad on hooldusfirma. Acgarage ütles siinsamas ära sama. Mul ei ole mingit mõtet veel kuhugi diagnosti minna enne kui ma olen välistanud kattide umbes oleku. See ei oleks ennekuulmatu ja selle diagnoosi saamiseks pole mõtet kuhugi eraldi minna kus seda ära ei tehtaks. Käitumise tunnused on sellised, et üks pool ei saa hingata. Minu eesmärk pole sellest mootorist võimsust välja pigistada, aga tuimalt eelkattide uute vastu vahetamine on lihtsalt tobe ja kallis kui lõpuks võib ikkagi mootoririke olla. Veidral kombel on eelkati eemaldamiseks nüüd vaja leida sobiv tuuningufirma, sest ükski suurem remondi ettevõte seda ei tee. Kas Vagremi vanad teevad enda jaoks midagi ma ei tea, aga neil on samuti hooldus ja remondifirma profiil ja nende teenuste hulgas pole väljalaske süsteemi ehitust. See kõik on vägagi mõistetav ja ma näen, et pean leidma kellegi kes tegeleb ka modimisega. Mul ei ole mingeid eelistusi, va. see mida ma netist otsides firmade kohta lugeda saan ja kelle suhtes mul mingi usaldus tekib. Tava sumpsikotta sellega ei lähe ju. Ma ei tea Sleepersist midagi ja ma ei taha midagi halvustavat öelda, aga ma eelistaks kedagi kes tegeleb igapäevaselt maisete probleemidega. Minu viimane panus selle auto elule on need katid prooviks ära teha ja kui selgub et mootoriga on ikka asi tõesti mäda, siis läheb see auto lammutamisele, mulle aitab. Aga ma kaalun kõiki soovitusi, tänud aitamast. Tausta inf mida webist kergelt ei leia on abiks. Ma ei otsi remondi firmat kes suudaks audi juures midagi ära vahetada. Mul on vaja firmat kes teeks väljalaske süsteemile muudatuse ja samas ei laseks lõplikult kotti niigi ebaterve mootori. Võibolla te ei saa aru mida ma põen selle üle kes seda tegema hakkab. See eelkatt on otse kolle küljes, et ta 3 poldi lahti saamiseks ligi pääseda on tehase juhendi järgi vaja eemaldada jahutusved paak, MAF, lahti võtta SAI, PCV, eemaldada poolteljed, lahti võtta kardaan, see eest ära liigutada ja siis saab kahelt poolt mutritele ligi. Nii kaks tundi tööd, et nad üldse kätte saada, kuid tead kuidas. Sihuke tore ligipääs.. Ja need mutrid on roostes, kindlasti mõni tikkpolt veel murdub ära sinna kolle sisse. Mis küll võiks viltu minna. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Allroad 4.2 BAS 221kw 2004a - jõud kadunud, misfire kõigis bank2 silindrites. Katt umbes?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.5%
- SQL:
55.5%
]