Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Allroad 4.2 BAS 221kw 2004a - jõud kadunud, misfire kõigis bank2 silindrites. Katt umbes?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wimms[/i] [quote][i]Algselt postitas: andrec[/i] Kui katt umbes, siis läheb väljalaske temp meeletult suureks. Peaks hakkama ka mädamuna haisu ajama. [/quote]A miks niipidi? Lihtsalt huvi pärast, mõtlen valjult.. See on vabalthingav mootor, 2 panka on ühise sisselaske ja MAF'i taga. Kui heitgaasid ära ei lähe, siis vigane pank ei võta piisavalt õhku, seal peaks segu minema rikkaks, teises pangas vaeseks, sest aju arvestab õhu ühtlase jaotumisega ja annab kütust peale MAF'i lugemi alusel. Rikas segu peaks jahe olema, seega kuumaks peaks minema just teise panga väljalase? Vigases pangas võib vast põlemata segu isegi tagasi sisselaskesse pääseda ja seal põleda? Ma ei saa ja ei tahagi koormuskatseid teha, praegu ta isegi liigub ilusti kui koormus madal hoida, ilmselt siis nii madal, kui palju umbes katist veel läbi mahub. Sellise sõiduga ilmselt väga selget erinevust ei tekigi, kuigi seda olen küll tundnud, et mootor läheb kiiremini soojaks ja õli temp on veidi kõrgem kui tavaliselt.. Ja huvitav millest "mädamuna" hais tekib? Mädamuna haisu teeb tavaliselt väävel. Kas see on see põlemata "toore" kütuse hais? Või toimub seal veel mingi keemiline protsess mis seda haisu teeb? Ma pole seda tundnud, ja põhikatt teeb ka ilmselt oma töö veel ära, aga ma saan ise ka uurida vaid tühikäigul ja siis on ta väga rahulik. Ma olen üsna veendunud, et see pool ei hinga piisavalt, seda on sumpsi otsast juba käega tunda. Ei ole muidugi välistatud, et kett hüppas ja väljalaske nukid pole sünkroonis, aga no kuni 2t pöördeni on see mootor nii sujuv, nagu uus.. Igal juhul oleks vaja esimese asjana eelkatid alla tuua ja vaadata. See koht kus ma tavaliselt autot hooldan ei taha väljalaskega tegeleda ega modida, päris suvalisse sumpsikotta ei tahaks ka selle mootoriga minna, peamiselt sellepärast et see eelkati lammutamne on nii kitsas kohas mootori kõhu all, seal peab võibolla teadma kuidas teda lahti päästa ilma et millelegi veel viga teha. Seega andke v8 mehed nõu kelle poole pöörduda, ma lihtsalt ei tea seda teemat ja tegijaid. Tallinna kandis siis.. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Allroad 4.2 BAS 221kw 2004a - jõud kadunud, misfire kõigis bank2 silindrites. Katt umbes?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.2%
- SQL:
64.8%
]