Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Allroad 4.2 BAS 221kw 2004a - jõud kadunud, misfire kõigis bank2 silindrites. Katt umbes?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wimms[/i] Soovitage kedagi, kes teab midagi 4.2L 40V MPI mootoritest piisavalt, et diagnostika ei piirduks veakoodide lugemisega ja soovitusega mootor kohe maha võtta. Või vähemalt teab tehete järjekorda, et sealt katid alla võtta ilma midagi muud pekki keeramata, eelkatid tühjaks teha ja vajadusel mõistlikud põhikatid leida ning teised sensorid põhikattide taha liigutada? Täpsemalt on tegemist 2004a C5 Allroadi 4.2L V8 kett-mootoriga BAS, lähedalt sugulane S4 253kw BBK'ga. Läbisõit 360tkm. Minu käes alates 230tkm, siis sai tehtud ka ketid. Suht järsult kadus hiljuti jõud ära, kõik 2 panga silindrid annavad misfire niipea kui mootorile koormust anda 2400 pöörete kandis, CEL vilgub, heli on kole, nagu oleks sumpsi leke, mootori poolt kostab ka koormusega mingit klõbinat/müra. Kui rahulikult sõita, siis käib sujuvalt, tühikäigul ei vibra, CEL kustub ära ja veakoodides misfire koodid kaovad enamuses ära. Koormusega tuleb peale ka Fuel Trim Bank 2 too Rich, ja samal ajal võib tulla ka "too lean" bank 1 pealt. Grupid 91-93 paistavad minu silmale korras, ühtegi keti ajastuse viga pole, mõlemad nukid järgivad hästi spec/actual, ainus mis veidi silma kriibib on Phase Position, Bank-1: -5 ja Bank-2: -9. Oluline detail: mootor on alati söönud õli. Sööb palju, 2l 1000km kohta. Miks on teada ja tegemist ei tasu. Juba 9a ootan, et katid umbe läheks, ma olen sealt üle 200 liitri õli läbi lasknud, aga siiamaani on originaal katid(!) all. Mul on kahtlus et nüüd on üks korralikult umbes ja kogu gaasimajandus paigast ära. Seepärast tahangi katid üle vaadata. Ühesõnaga, andke nõu kelle juurde väljalaske modimisega pöörduda, kel selliste mootoritega ka mingit kogemust oleks. Address 01: Engine Labels: 4D0-907-560-BF.lbl Part No SW: 4D0 907 560 BF HW: 8E0 907 560 Component: 4.2L V8/5V G 0030 Coding: 0011755 Shop #: WSC 52201 522 96019 VCID: 6BDFD975499ED11 7 Faults Found: 17981 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144) P1573 - 004 - Open Circuit 17887 - Brake Boost Vacuum System P1479 - 008 - Mechanical Failure - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - 16692 - Cylinder 8 P0308 - 001 - Misfire Detected 16691 - Cylinder 7 P0307 - 001 - Misfire Detected 17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult) P1129 - 002 - System too Rich 17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2 P1411 - 002 - Insufficient Flow Readiness: 0000 1000 [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Allroad 4.2 BAS 221kw 2004a - jõud kadunud, misfire kõigis bank2 silindrites. Katt umbes?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
50.4%
- SQL:
49.6%
]