Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 05.07.23 21:34
Esimene asi on kontrollida rauapuru.
Kui seda ei ole, siis kütusefilter, seejärel paagis vaadata, ega midagi ees ei ole.
Seejäre pihustid stendi ja tagasivoolud üle kontrollida.
kihkel

 postitati 05.07.23 19:53
Tere

Mul sama probleem, 4000rpm juures. Mis lahendus oli lõpuks?
Noor24

 postitati 28.04.18 21:39
Minu autol kummitab sama mure ,ainult minul loob tule vilkuma kui ma vajutan kickdowni ja vahpeal ka enne.. uldiselt kui lasta poorded 4000 kanti siis. Esinduses kais kontrollis , pumba soelal metalli puru ei olnud,rihm on korralik ja pihustid olevat naitude jargi korras. Soovitati esmalt filter ara vahetada ja kui ei aita oeldi johe ,et uus pump . Mitte ei tahaka kohe pumpa vahetada.. filter saab lahipaevil vahetatud , aga ei usu, et sellega asi piirdub .. Kuhu juhtida veel tahelpanu? Viga on alati uks sama , enne piirajat ainult. Rahuliku soiduga pole midagi ja alla 4000 poorde voin tallata kovasti .
Jann

 postitati 06.02.18 05:15
Tühikäigul sooja mootoriga oleks 248,5 ideaalne ja ei tohi kóikuda. Mis róhku aju nóuab ja mis tegelik on, kui limpi viskab?
Chuulo

 postitati 05.02.18 22:07
Minu autol sama probleem (176kw)
Viga esineb rohkem sooja mootoriga. (limp mode ja eelsüüteküünla tuli hakkab vilkuma umbes 3k RPM juures)
veakoodid: 004197 / P1065 ja 000135 / P0087 - 003

Tehtud:
Kütusefiltri vahetus,
Vahetatud N290 klapp (0928 400 748) pumba pealt.
Puhastatud väike must karbige (059 130 511A) (filter enne kõrgsurve pumpa)
Pumbarihm korralik.

Kütuserõhk tühikäigul 298 bar

Peale veakoodide kustutamist. Pikalt kohapeal käies ja vahel tuuritades õnnestus uuesti saada veakood P1065.
P0087 veakood tuleb sisse siis kui spiraal hakkab armatuuris vilkuma (Ehk siis sõites kõrgemal pöördel ja mitte alati)
Vahetamata on N276 klapp. Olen lugenud et N276 saab kuidagi kontrollida lahti ühendades - kuid pole aru saanud täpselt kuidas see check käib?
Ei taha uisapäisa seda klapi ostma hakata.
Ja kui see klapp osutub ka terveks siis jääb järgi pihustid ja kõrgsurvepump?
mx11

 postitati 04.12.17 10:23
:o Polegi reaalselt tühjaks sõitnud paaki, kui vaid ainult antud kord, kui läks tanklani napikaks. Igaljuhul viin kiirelt kontrolli.
andrec

 postitati 04.12.17 10:20
Diislil tasuks kütuse taset punasest ülevalpool hoida ikka.
Jann

 postitati 04.12.17 10:01
Tsitaat:
Algselt postitas: mx11
Vea otsimise lasin teha Tartus Premium Performances, kust öeldi, et arvatavasti anduri viga- sellest lähtuvalt vahetasin ka anduri. Kuna endal sellega kogemus puudub, siis uskusin ka neid.

Kütusepumba hammasrihm on OK.

Trassi reaalse rõhu kohta kahjuks andmed puuduvad, sellega seoses küsisingi nõu, kus oleks mõistlik antud viga edasi lasta diagnostida Tartus.

Kuid kui mõtlema hakata, siis antud probleem tekkis siis, kui olin sõitnud suhteliselt tühja paagiga. Sõitsin u. 5km nii, et pardakompuuter näitas 0km distantsi. Ning ühtlasi eile, kui arvuti näitas 20km sõita, pannes kohapeal auto käima, oli error kohe ees ja mootor suri välja. Peale teistkordset käivitust läks auto käima ja töötas normaalselt. Paak täis ja enam väljasuremise sümptomit ei esinenud, küll aga on soojalt käivitus natuke pikem kui oli varasemalt.


Nojah, siis pole miskit öelda, kui tühja paagiga kulged. Sel juhul oli see viga ju loomulik ja kui samamoodi aurudega edasi sõidad, saad tuhandeid välja laduda kohe varsti. Kui juba pole miskit peetis, e.s. rauapuru saanud. Pihustid + kõrgsurve pump+ süsteemi läbipesu = väga palju raha.
Selliste sümptomitega (mingil hetkel madal rõhk) on mitmel autol viga peitunud n290 klapis pumba peal, kuid hetkel ei julge seda puusalt soovitada, kui on rauapuru oht.
mx11

 postitati 04.12.17 09:54
Vea otsimise lasin teha Tartus Premium Performances, kust öeldi, et arvatavasti anduri viga- sellest lähtuvalt vahetasin ka anduri. Kuna endal sellega kogemus puudub, siis uskusin ka neid.

Kütusepumba hammasrihm on OK.

Trassi reaalse rõhu kohta kahjuks andmed puuduvad, sellega seoses küsisingi nõu, kus oleks mõistlik antud viga edasi lasta diagnostida Tartus.

Kuid kui mõtlema hakata, siis antud probleem tekkis siis, kui olin sõitnud suhteliselt tühja paagiga. Sõitsin u. 5km nii, et pardakompuuter näitas 0km distantsi. Ning ühtlasi eile, kui arvuti näitas 20km sõita, pannes kohapeal auto käima, oli error kohe ees ja mootor suri välja. Peale teistkordset käivitust läks auto käima ja töötas normaalselt. Paak täis ja enam väljasuremise sümptomit ei esinenud, küll aga on soojalt käivitus natuke pikem kui oli varasemalt.
Jann

 postitati 03.12.17 05:00
Järjekordne juhus, kus ühe veakoodi póhjal hakatakse kohe umbropsu kalleid juppe vahetama.
Diagnostikat sa ei teinud, lugesid kaks veakoodi ainult? Kas trassi róhk on normis näit. tühikäigul, vói kóigub? Sellise probleemiga maadleb nii mónigi, vahest on lahendus lihtne, vahest mitte. Sóltub.
mkb

 postitati 02.12.17 20:46
Kütusepumba hammasrihm on korras?
andrec

 postitati 02.12.17 20:18
Mõni pihusti jookseb äkki. Pihustid maha ja stendi.
mx11

 postitati 02.12.17 18:45
Tere!

Probleem on järgmine:
Ühel hommikul tööle sõites viskas eelsüüteküünalde spiraali vilkuma ja mootori limp mode. Peale mootori taaskäivitust enam probleemi antud päeval ei esinenud, küll aga tegin autole kohe diagnosti ja arvuti näitas vigadeks p0087- fuel rail pressure too low ning ühtlasi ka egr insufficent flow. Egri veast olin tedlik, kuid kütusesurve probleem oli esmakordne.
Alustasin kütuserõhu andurist, mis on lati otsas. Sai see uus ostetud kuid probleem ikka sama. Viskab täiesti suvalisel ajal errori ette, ei ole seotud kiirendamisega ega ka mootori temperatuuriga. Hetkel on mulje jäänud, et viga tekib siis kui lasta mootoril natuke pikemalt veereda ja siis kiirendada.

Küsimus on, kust viga edasi otsida? Ühtlasi küsiks arvamust, kus kohas oleks mõistlik antud probleemi Tartus lasta uurida ja parandada?

Parimat,
Martin

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.3% - SQL: 47.7%]