Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a4 b8 3.0TDI 176kw- madal kütuserõhk (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 4919)
mx11
huviline



Registreerunud 21.09.17
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.17 18:45 Tsiteeri
Audi a4 b8 3.0TDI 176kw- madal kütuserõhk



Tere!

Probleem on järgmine:
Ühel hommikul tööle sõites viskas eelsüüteküünalde spiraali vilkuma ja mootori limp mode. Peale mootori taaskäivitust enam probleemi antud päeval ei esinenud, küll aga tegin autole kohe diagnosti ja arvuti näitas vigadeks p0087- fuel rail pressure too low ning ühtlasi ka egr insufficent flow. Egri veast olin tedlik, kuid kütusesurve probleem oli esmakordne.
Alustasin kütuserõhu andurist, mis on lati otsas. Sai see uus ostetud kuid probleem ikka sama. Viskab täiesti suvalisel ajal errori ette, ei ole seotud kiirendamisega ega ka mootori temperatuuriga. Hetkel on mulje jäänud, et viga tekib siis kui lasta mootoril natuke pikemalt veereda ja siis kiirendada.

Küsimus on, kust viga edasi otsida? Ühtlasi küsiks arvamust, kus kohas oleks mõistlik antud probleemi Tartus lasta uurida ja parandada?

Parimat,
Martin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 02.12.17 20:18 Tsiteeri


Mõni pihusti jookseb äkki. Pihustid maha ja stendi.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 02.12.17 20:46 Tsiteeri


Kütusepumba hammasrihm on korras?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 03.12.17 05:00 Tsiteeri


Järjekordne juhus, kus ühe veakoodi póhjal hakatakse kohe umbropsu kalleid juppe vahetama.
Diagnostikat sa ei teinud, lugesid kaks veakoodi ainult? Kas trassi róhk on normis näit. tühikäigul, vói kóigub? Sellise probleemiga maadleb nii mónigi, vahest on lahendus lihtne, vahest mitte. Sóltub.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mx11
huviline



Registreerunud 21.09.17
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.17 09:54 Tsiteeri


Vea otsimise lasin teha Tartus Premium Performances, kust öeldi, et arvatavasti anduri viga- sellest lähtuvalt vahetasin ka anduri. Kuna endal sellega kogemus puudub, siis uskusin ka neid.

Kütusepumba hammasrihm on OK.

Trassi reaalse rõhu kohta kahjuks andmed puuduvad, sellega seoses küsisingi nõu, kus oleks mõistlik antud viga edasi lasta diagnostida Tartus.

Kuid kui mõtlema hakata, siis antud probleem tekkis siis, kui olin sõitnud suhteliselt tühja paagiga. Sõitsin u. 5km nii, et pardakompuuter näitas 0km distantsi. Ning ühtlasi eile, kui arvuti näitas 20km sõita, pannes kohapeal auto käima, oli error kohe ees ja mootor suri välja. Peale teistkordset käivitust läks auto käima ja töötas normaalselt. Paak täis ja enam väljasuremise sümptomit ei esinenud, küll aga on soojalt käivitus natuke pikem kui oli varasemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 04.12.17 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mx11
Vea otsimise lasin teha Tartus Premium Performances, kust öeldi, et arvatavasti anduri viga- sellest lähtuvalt vahetasin ka anduri. Kuna endal sellega kogemus puudub, siis uskusin ka neid.

Kütusepumba hammasrihm on OK.

Trassi reaalse rõhu kohta kahjuks andmed puuduvad, sellega seoses küsisingi nõu, kus oleks mõistlik antud viga edasi lasta diagnostida Tartus.

Kuid kui mõtlema hakata, siis antud probleem tekkis siis, kui olin sõitnud suhteliselt tühja paagiga. Sõitsin u. 5km nii, et pardakompuuter näitas 0km distantsi. Ning ühtlasi eile, kui arvuti näitas 20km sõita, pannes kohapeal auto käima, oli error kohe ees ja mootor suri välja. Peale teistkordset käivitust läks auto käima ja töötas normaalselt. Paak täis ja enam väljasuremise sümptomit ei esinenud, küll aga on soojalt käivitus natuke pikem kui oli varasemalt.


Nojah, siis pole miskit öelda, kui tühja paagiga kulged. Sel juhul oli see viga ju loomulik ja kui samamoodi aurudega edasi sõidad, saad tuhandeid välja laduda kohe varsti. Kui juba pole miskit peetis, e.s. rauapuru saanud. Pihustid + kõrgsurve pump+ süsteemi läbipesu = väga palju raha.
Selliste sümptomitega (mingil hetkel madal rõhk) on mitmel autol viga peitunud n290 klapis pumba peal, kuid hetkel ei julge seda puusalt soovitada, kui on rauapuru oht.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 04.12.17 10:20 Tsiteeri


Diislil tasuks kütuse taset punasest ülevalpool hoida ikka.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mx11
huviline



Registreerunud 21.09.17
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.17 10:23 Tsiteeri


:o Polegi reaalselt tühjaks sõitnud paaki, kui vaid ainult antud kord, kui läks tanklani napikaks. Igaljuhul viin kiirelt kontrolli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Chuulo
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.18 22:07 Tsiteeri


Minu autol sama probleem (176kw)
Viga esineb rohkem sooja mootoriga. (limp mode ja eelsüüteküünla tuli hakkab vilkuma umbes 3k RPM juures)
veakoodid: 004197 / P1065 ja 000135 / P0087 - 003

Tehtud:
Kütusefiltri vahetus,
Vahetatud N290 klapp (0928 400 748) pumba pealt.
Puhastatud väike must karbige (059 130 511A) (filter enne kõrgsurve pumpa)
Pumbarihm korralik.

Kütuserõhk tühikäigul 298 bar

Peale veakoodide kustutamist. Pikalt kohapeal käies ja vahel tuuritades õnnestus uuesti saada veakood P1065.
P0087 veakood tuleb sisse siis kui spiraal hakkab armatuuris vilkuma (Ehk siis sõites kõrgemal pöördel ja mitte alati)
Vahetamata on N276 klapp. Olen lugenud et N276 saab kuidagi kontrollida lahti ühendades - kuid pole aru saanud täpselt kuidas see check käib?
Ei taha uisapäisa seda klapi ostma hakata.
Ja kui see klapp osutub ka terveks siis jääb järgi pihustid ja kõrgsurvepump?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 06.02.18 05:15 Tsiteeri


Tühikäigul sooja mootoriga oleks 248,5 ideaalne ja ei tohi kóikuda. Mis róhku aju nóuab ja mis tegelik on, kui limpi viskab?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Noor24
huviline



Registreerunud 12.06.12
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.18 21:39 Tsiteeri


Minu autol kummitab sama mure ,ainult minul loob tule vilkuma kui ma vajutan kickdowni ja vahpeal ka enne.. uldiselt kui lasta poorded 4000 kanti siis. Esinduses kais kontrollis , pumba soelal metalli puru ei olnud,rihm on korralik ja pihustid olevat naitude jargi korras. Soovitati esmalt filter ara vahetada ja kui ei aita oeldi johe ,et uus pump . Mitte ei tahaka kohe pumpa vahetada.. filter saab lahipaevil vahetatud , aga ei usu, et sellega asi piirdub .. Kuhu juhtida veel tahelpanu? Viga on alati uks sama , enne piirajat ainult. Rahuliku soiduga pole midagi ja alla 4000 poorde voin tallata kovasti .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kihkel
huviline



Registreerunud 10.02.20
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.23 19:53 Tsiteeri


Tere

Mul sama probleem, 4000rpm juures. Mis lahendus oli lõpuks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.07.23 21:34 Tsiteeri


Esimene asi on kontrollida rauapuru.
Kui seda ei ole, siis kütusefilter, seejärel paagis vaadata, ega midagi ees ei ole.
Seejäre pihustid stendi ja tagasivoolud üle kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.5% - SQL: 44.5%]