Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi B8 2014 2,0tdi 130kw õlikulu?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] 1. Iga 40km tagant põletamine ei ole kuskilt otsast normaalne ning lõpeb heal juhul DPF-i ummistumisega ja avariire˛iimiga, halval juhul mootoririkkega või auto süttimisega. 2. DPF-i eluiga on ca. 200 000km ette nähtud, ilmselt on keeramika sees katki või on mingi muu viga, mille tõttu filter pidevalt umbes. 3. Peale turbot on alati õli, ka intercooleris, sest karterituulutusest ikkagi midagi tuleb, selle põhjal hakata turbot vahetama on rumal. 4. Selline õlikulu ei ole normaalne, ilmselt on sul mootoriga mingisugune probleem, peaks kaameraga silindreid vaatama / leakdown testi tegema... 5. 6-7km läbimiseks diisel osta on väga vale valik. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi B8 2014 2,0tdi 130kw õlikulu?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.6%
- SQL:
67.4%
]