Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi B8 2014 2,0tdi 130kw õlikulu? (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 11182)
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 14.10.17 21:43 Tsiteeri
Audi B8 2014 2,0tdi 130kw õlikulu?



Tere!

Mure siis selline.

Sai soetatud 3 kuuda tagasi A4 2014 2,0tdi 130 kw quattro, millel oli tehtud hoolduses just õli vahetus (Castrol 5w30). MMI näitas ka algul, et õli tase on ilusti max, kuid nüüdseks, kus sai sõidetud 5000km, siis läks põlema kollane õli tuli (OIL MIN).

Sai siis liiter juurde valatud ja asi kõik ilus, tase MAX, kuid tahaks uurida, kas tõesti see mootor tarbib nii palju õli?

Ehk oskab siin mõni foorumlane kellel sama mootoriga isend enda kogemust jagada, kas võtab õli või mitte?

Auto ostu hetkel oli 211TKM läbisõit, nüüdseks 216TKM ja kopikaid peale...

Eelnevalt oli B6 1,9 96kw, millega sai 15TKM ilusti ilma õli kaduta läbitud...

Alvar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 15.10.17 05:51 Tsiteeri


Ma usun muretsemiseks pole põhjust. Omasin aastasid tagasi 2.0 TDI 103kw BLB mootorit.
Ütleks umbes nii, et suvel või nagu mitte külmal ajal sai samamoodi umbes 5000 km tagant L peale valatud. Õliks kasutan Mobil esp 5w30.
Talvel samas eriti kilomeetreid ei tuldki, aga pidi tihedamini peale valama, vahest lausa 2x. Lühiksed otsad ja külm käivitused ja ongi olemas.
Loodan, et keegi pädevam vastab paremini kui mina :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 15.10.17 07:05 Tsiteeri


Miks 1 liiter 5000 km kohta peaks liiga palju olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 15.10.17 12:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
Ma usun muretsemiseks pole põhjust. Omasin aastasid tagasi 2.0 TDI 103kw BLB mootorit.
Ütleks umbes nii, et suvel või nagu mitte külmal ajal sai samamoodi umbes 5000 km tagant L peale valatud. Õliks kasutan Mobil esp 5w30.
Talvel samas eriti kilomeetreid ei tuldki, aga pidi tihedamini peale valama, vahest lausa 2x. Lühiksed otsad ja külm käivitused ja ongi olemas.
Loodan, et keegi pädevam vastab paremini kui mina :)

Lühikesi otsi on küll palju, iga päev nii ca 6-7km tööle ja pärast tagasi.

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Miks 1 liiter 5000 km kohta peaks liiga palju olema?

Nagu ma eelnevalt mainisin, siis B6 diislil ei pidanud vahetusvälba jooksul kordagi õli lisama, kuna õlikadu polnud, sellest ka selline küsimus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.17 14:29 Tsiteeri


Ma ei tea mis välpa kasutad aga 15 tuhandega teeb see ju 3 L õli juba. Vahepeal vahetad ainult filtrit ja koguaeg puhas õli sees :D See ei saa küll õige kuidagi olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 15.10.17 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Ma ei tea mis välpa kasutad aga 15 tuhandega teeb see ju 3 L õli juba. Vahepeal vahetad ainult filtrit ja koguaeg puhas õli sees :D See ei saa küll õige kuidagi olla.

Välp on 15TKM jah, mõtlengi et selle aja peale 3l juurde panna on ka palju ju :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 15.10.17 20:04 Tsiteeri


Mis see 3 l õli sisse valada on võrreldes vähemalt u. 1000 l kütusega, nii rahaliselt kui ajaliselt võttes. Kui uurida palju tehase poolt lubatud maksimaalne õlikulu on, siis võib vaid õnnelik olla nii väikese kulu üle. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.17 21:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Mis see 3 l õli sisse valada on võrreldes vähemalt u. 1000 l kütusega, nii rahaliselt kui ajaliselt võttes. Kui uurida palju tehase poolt lubatud maksimaalne õlikulu on, siis võib vaid õnnelik olla nii väikese kulu üle. :)

Ei saa sellega päri olla ikka, krt ega sa mingi ladaga ei sõida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 16.10.17 04:35 Tsiteeri


Mootori õlikulu küll mingi Lada teema pole.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 16.10.17 06:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Mis see 3 l õli sisse valada on võrreldes vähemalt u. 1000 l kütusega, nii rahaliselt kui ajaliselt võttes. Kui uurida palju tehase poolt lubatud maksimaalne õlikulu on, siis võib vaid õnnelik olla nii väikese kulu üle. :)

Kui mootoris on maksimaalselt 5l õli, siis mismoodi tundub normaalne 3l õli lisamine välbale? :D Milleks siis üldse õlivahetus ette nähtud on?
Igatahes, uurin mis Audi esindus selle kulu kohta räägib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
toomasd
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI

postitati 16.10.17 07:08 Tsiteeri


Mina oma B8-le ei vala õli mootorisse juurde ja kasutan 15 tuh. km välpa. Õli kadu pole esinenud. Kasutan Castrolit. Tundub ulme et mootor sul nii palju õli võtab.


„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 16.10.17 07:15 Tsiteeri


Eks siin võib pigem vahe tulla vahemaade pikkusest ja sõidustiilist, kui õli tootjast.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indreks
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B3 1989

postitati 16.10.17 07:30 Tsiteeri


Mul tekkis ka lisaküsimus: et kui siin räägitakse palju sellest, kuidas mootorist läbi käiv õli tapab katalüsaatorit jms. Et kas siis on üldse mõistlik pidada "normaalseks kuluks" olukorda, kus plaaniliste õlivahetuste vahel tuleb lisa juurde kallata? Olgu siis sõidu- või kastusstiil missugune tahes.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.10.17 07:32 Tsiteeri


Ma arvan, et ikkagi pole normaalne.
Minu 176kw mootorile 180 000 läbisõidu juures pole pidanud kordagi välpade vahel õli juurde lisama ning enamus sõite on 5-6km otsad.

Õlilekkeid võiks kontrollida, samuti turbot.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 16.10.17 07:48 Tsiteeri


Helistati siis tagasi Audi esindusest.

Sain nii palju targemaks, et mul päris tihti DPFi põletus pooleli jäänud(st. seisma jäädes jäävad vendid tööle) mistõttu võib õli DPFi lennelda mingil määral.

Kõige lihtsam lahendus ikka linna vahel S-reziimiga kulgeda, kus mootor saab rohkem pööret ja põletab paremini DPFi ja samuti maanteel, panna madalam käik, mitte kulgeda 7nda käiguga 100km/h ja pööre 1600.

Eks muudan sõiduharjumust, ei hakka kuskil niinimetatud ökotama. Eks siis saab vaadata, mis seis järgmise 5TKM pärast on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 16.10.17 09:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alvarpro
Helistati siis tagasi Audi esindusest.

Sain nii palju targemaks, et mul päris tihti DPFi põletus pooleli jäänud(st. seisma jäädes jäävad vendid tööle) mistõttu võib õli DPFi lennelda mingil määral.

Kõige lihtsam lahendus ikka linna vahel S-reziimiga kulgeda, kus mootor saab rohkem pööret ja põletab paremini DPFi ja samuti maanteel, panna madalam käik, mitte kulgeda 7nda käiguga 100km/h ja pööre 1600.

Eks muudan sõiduharjumust, ei hakka kuskil niinimetatud ökotama. Eks siis saab vaadata, mis seis järgmise 5TKM pärast on.


Tiheda dpf põletuse tulemusena hakkab pigem õlitase tõusma CR mootoritel. Põlev õli keerab dpf-i tuksi. Kuidas tahmaka seisukord oli, kui kehv, siis tasuks siiski ka turbot kontrollida lasta, äkki lekib väljalaskesse. Variant 2 õlirõngad.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
toomasd
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI

postitati 16.10.17 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alvarpro
Helistati siis tagasi Audi esindusest.

Sain nii palju targemaks, et mul päris tihti DPFi põletus pooleli jäänud(st. seisma jäädes jäävad vendid tööle) mistõttu võib õli DPFi lennelda mingil määral.

Kõige lihtsam lahendus ikka linna vahel S-reziimiga kulgeda, kus mootor saab rohkem pööret ja põletab paremini DPFi ja samuti maanteel, panna madalam käik, mitte kulgeda 7nda käiguga 100km/h ja pööre 1600.

Eks muudan sõiduharjumust, ei hakka kuskil niinimetatud ökotama. Eks siis saab vaadata, mis seis järgmise 5TKM pärast on.


Lisan juurde, et mul päevane läbisõit min. 100 km, sellest trassil 80 km. Pole ka kordagi täheldanud DPF'i järelpõletust. Eks siin palju faktoreid mis jõuallika tervist mõjutavad.


„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 16.10.17 17:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

Tiheda dpf põletuse tulemusena hakkab pigem õlitase tõusma CR mootoritel. Ausalt öeldes pole kordagi enne kuulnud sellisest murest uuema CR 2,0tdi puhul. Kuidas tahmaka seisukord oli, kui kehv, siis tasuks siiski turbot kontrollida lasta, äkki lekib väljalaskesse.


No esialgu muudab sõiduharjumust, kui seis ikka sama 5Tkm pärast siis lasen turbot kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 16.10.17 17:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alvarpro

Lühikesi otsi on küll palju, iga päev nii ca 6-7km tööle ja pärast tagasi.



See oli juba 10a tagasi selge, et nii väikese läbisõidu jaoks tänapäevane diisel ei sobi.
Traktor on nendele, kes Paidest Tallinna või äärmisel juhul Elvast Tartu tööl käivad.

Mul sama väiksesed sõidud ja külmadel talvedel hakkas isegi suur bensukas oma kati jne tulesid vilgutama.
(et ära sõida minuga nii, et mootor soojakski ei lähe!)

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
230Ott
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Espace 4; Scenic II

postitati 16.10.17 18:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indreks
Mul tekkis ka lisaküsimus: et kui siin räägitakse palju sellest, kuidas mootorist läbi käiv õli tapab katalüsaatorit jms. Et kas siis on üldse mõistlik pidada "normaalseks kuluks" olukorda, kus plaaniliste õlivahetuste vahel tuleb lisa juurde kallata? Olgu siis sõidu- või kastusstiil missugune tahes.


Masuudipresside omanikel pole küll põhjust katalüsaatori pürast põdeda. Eesti Vabariigis neid diislitel ei kontrollita ja ilmselt ei hakata ka kontrollima.

Õlikulu on natuke suue võitu, isegi kui see tehase lubatud normidesse. Võib olla on kunagi õli vanaks sõidetud ja kolvirõngad on nüüd kinni või vähemalt õlirõngad ummistunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 17.10.17 16:10 Tsiteeri


Tehasenormide järgi 1L 5000km-le mahub isegi piiridesse. Reaalselt normaalne see ei ole.
Kas sellel autol on õlivarras? FL-il vist mitte. MMI järgi mina ei julgeks 1L peale valada, kuna min-max MMI järgi kinnitamata andmetel ei ole 1L. Kõrvu on jäänud number nt C7 puhul 250ml.
Kas see auto on tumedat värvi? Suve poole hakkas silma üks tume B8.5 2.0TDI quattro, mis viskas linnas korralike siniseid pahvakaid.
Kui sa nüüd väga üle normi ei valanud, siis mina sõidaks järgmised 5000km ja vaataks, mida õlitase teeb.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 17.10.17 19:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tehasenormide järgi 1L 5000km-le mahub isegi piiridesse. Reaalselt normaalne see ei ole.
Kas sellel autol on õlivarras? FL-il vist mitte. MMI järgi mina ei julgeks 1L peale valada, kuna min-max MMI järgi kinnitamata andmetel ei ole 1L. Kõrvu on jäänud number nt C7 puhul 250ml.
Kas see auto on tumedat värvi? Suve poole hakkas silma üks tume B8.5 2.0TDI quattro, mis viskas linnas korralike siniseid pahvakaid.
Kui sa nüüd väga üle normi ei valanud, siis mina sõidaks järgmised 5000km ja vaataks, mida õlitase teeb.


Õlivarras puudub jah. Oil-min jõudes kirjutas MMI, et lisada 1l, nii ka tegin.
Auto on sinine metallik ja sinist pole küll tagant näinud välja tulemas.
Endalgi hetkel plaan selline, et vaadata mis seis järgmise 5tkm möödudes on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 24.02.19 22:05 Tsiteeri


Uuemaid uudiseid ka.

Suvel käis esinduses. Alustati õlikulu mõõtmist. Peale 1000km läbimist läksin tagasi ja ei avastatud mingit õlikulu kadumist.
Niisiis arvasin, et probleem iseenesest ära kadunud :)
Kuna kätte jõudis õlivahetuse aeg, siis sai tehtud hooldus, õlivahetus ja muud asjad Audi esinduses.

Sain sõita 2 kuud rahulikult(umbes 4000km), siis ühel pikem otsal (ca200km järjest sõitu) viskas ette LOW OIL LEVEL kui mootor tiksus tühikäigul. Jätsin auto seisma, panin käima uuesti, viga kadunud(arvasin, et lihtsalt paneb villast taseme andur)

Mõne aja pärast ummikus tiksumist läks põlema uus märgutuli, seekord punane: OIL PRESSURE LOW, TURN OFF ENGINE.
Selle peale sai õli lisatud ning auto uuesti käima pandud.
Õnneks olid vead kadunud ja sain rahulikult jälle mitmed tuhanded kilomeetrid läbida, enne kui madal õlitase jälle kummitama hakkas.

Saabus sügis.
Ilmade külmenemisel aga suurenes õlikulu veelgi ning ka DPF-i järelpõletusvälbad lühenesid. Millalgi valasin veel õli juurde, ei jõua neid enam kokku lugeda:) Lõpuks põletas DPF-i iga päev, või ülepäeviti.

Seega kahtlustasin ikkagi turbot, kuna läbisõit oli juba 240TKM ja eelneval kogemusel oli vanal diislil turbo laiali lennanud 250TKM juures. Sai lõdvikuid lahti võetud ja kontrollida, kas on seest õlised või mitte.
Tulemus: lõdvikud seest õlised, isegi peale intercoolerit.

Okei, jaanuaris siis läks peale uus turbo (vana turbo oli õnneks ikkagi õpriski kulunud, niiet vahetus väga ilma asjata polnud ls.240TKM)

Muidugi pesti läbi intercooler, pandi uued filtrid ja õlid sisse.
Tehti ka DPF-i sundpõletus. Öeldi, et näidud on normaalsed DPF-il.

Nüüdseks sõidetud 2000km ja jälle hakkab õlitase miinimumi jõudma.
Samas, töökojas mainiti, et klapikambrikaas on kergelt õline. Et, ehk on seal karterituulutus umbes.

Kellegil karterituulutuse osas siin kogemusi?

Muidu väga ei häirigi, et peab veidi vahest õli juurde lisama. Häirib ainult see, et DPF end nii tihti põletab.
Või see ongi normaalne, et umbes iga 40km tagant ta end regenereerib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 24.02.19 22:18 Tsiteeri


Mul eelmine oli ilmselt samalaadse motoga (CFGC) 2013a. Passat ja õlikulu 0, kusjuures trassi nägi vähe ja DPF-i ei põletanud ka väga tihedalt (arvutiga püsisid viimased näidud küll täituvuse piiri peal). Õliks samuti Castrol 5w30.
LS oli 258 tuh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.02.19 22:24 Tsiteeri


1. Iga 40km tagant põletamine ei ole kuskilt otsast normaalne ning lõpeb heal juhul DPF-i ummistumisega ja avariire˛iimiga, halval juhul mootoririkkega või auto süttimisega.
2. DPF-i eluiga on ca. 200 000km ette nähtud, ilmselt on keeramika sees katki või on mingi muu viga, mille tõttu filter pidevalt umbes.
3. Peale turbot on alati õli, ka intercooleris, sest karterituulutusest ikkagi midagi tuleb, selle põhjal hakata turbot vahetama on rumal.
4. Selline õlikulu ei ole normaalne, ilmselt on sul mootoriga mingisugune probleem, peaks kaameraga silindreid vaatama / leakdown testi tegema...
5. 6-7km läbimiseks diisel osta on väga vale valik.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.6% - SQL: 55.4%]