Lehekülgi: 1 2 |
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 14.10.17 21:43
|
|
|
Audi B8 2014 2,0tdi 130kw õlikulu?
Tere!
Mure siis selline.
Sai soetatud 3 kuuda tagasi A4 2014 2,0tdi 130 kw quattro, millel oli tehtud hoolduses just õli vahetus (Castrol 5w30). MMI näitas ka algul, et õli
tase on ilusti max, kuid nüüdseks, kus sai sõidetud 5000km, siis läks põlema kollane õli tuli (OIL MIN).
Sai siis liiter juurde valatud ja asi kõik ilus, tase MAX, kuid tahaks uurida, kas tõesti see mootor tarbib nii palju õli?
Ehk oskab siin mõni foorumlane kellel sama mootoriga isend enda kogemust jagada, kas võtab õli või mitte?
Auto ostu hetkel oli 211TKM läbisõit, nüüdseks 216TKM ja kopikaid peale...
Eelnevalt oli B6 1,9 96kw, millega sai 15TKM ilusti ilma õli kaduta läbitud...
Alvar.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 15.10.17 05:51
|
|
|
Ma usun muretsemiseks pole põhjust. Omasin aastasid tagasi 2.0 TDI 103kw BLB mootorit.
Ütleks umbes nii, et suvel või nagu mitte külmal ajal sai samamoodi umbes 5000 km tagant L peale valatud. Õliks kasutan Mobil esp 5w30.
Talvel samas eriti kilomeetreid ei tuldki, aga pidi tihedamini peale valama, vahest lausa 2x. Lühiksed otsad ja külm käivitused ja ongi olemas.
Loodan, et keegi pädevam vastab paremini kui mina
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 15.10.17 07:05
|
|
|
Miks 1 liiter 5000 km kohta peaks liiga palju olema?
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 15.10.17 12:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kremlin
Ma usun muretsemiseks pole põhjust. Omasin aastasid tagasi 2.0 TDI 103kw BLB mootorit.
Ütleks umbes nii, et suvel või nagu mitte külmal ajal sai samamoodi umbes 5000 km tagant L peale valatud. Õliks kasutan Mobil esp 5w30.
Talvel samas eriti kilomeetreid ei tuldki, aga pidi tihedamini peale valama, vahest lausa 2x. Lühiksed otsad ja külm käivitused ja ongi olemas.
Loodan, et keegi pädevam vastab paremini kui mina |
Lühikesi otsi on küll palju, iga päev nii ca 6-7km tööle ja pärast tagasi.
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Miks 1 liiter 5000 km kohta peaks liiga palju olema? |
Nagu ma eelnevalt mainisin, siis B6 diislil ei pidanud vahetusvälba jooksul kordagi õli lisama, kuna õlikadu polnud, sellest ka selline küsimus.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.17 14:29
|
|
|
Ma ei tea mis välpa kasutad aga 15 tuhandega teeb see ju 3 L õli juba. Vahepeal vahetad ainult filtrit ja koguaeg puhas õli sees See ei saa küll õige kuidagi olla.
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 15.10.17 16:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Ma ei tea mis välpa kasutad aga 15 tuhandega teeb see ju 3 L õli juba. Vahepeal vahetad ainult filtrit ja koguaeg puhas õli sees See ei saa küll õige kuidagi olla. |
Välp on 15TKM jah, mõtlengi et selle aja peale 3l juurde panna on ka palju ju
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 15.10.17 20:04
|
|
|
Mis see 3 l õli sisse valada on võrreldes vähemalt u. 1000 l kütusega, nii rahaliselt kui ajaliselt võttes. Kui uurida palju tehase poolt lubatud
maksimaalne õlikulu on, siis võib vaid õnnelik olla nii väikese kulu üle.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.17 21:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Mis see 3 l õli sisse valada on võrreldes vähemalt u. 1000 l kütusega, nii rahaliselt kui ajaliselt võttes. Kui uurida palju tehase poolt lubatud
maksimaalne õlikulu on, siis võib vaid õnnelik olla nii väikese kulu üle.
|
Ei saa sellega päri olla ikka, krt ega sa mingi ladaga ei sõida.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 16.10.17 04:35
|
|
|
Mootori õlikulu küll mingi Lada teema pole.
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 16.10.17 06:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Mis see 3 l õli sisse valada on võrreldes vähemalt u. 1000 l kütusega, nii rahaliselt kui ajaliselt võttes. Kui uurida palju tehase poolt lubatud
maksimaalne õlikulu on, siis võib vaid õnnelik olla nii väikese kulu üle.
|
Kui mootoris on maksimaalselt 5l õli, siis mismoodi tundub normaalne 3l õli lisamine välbale? Milleks siis üldse õlivahetus ette nähtud on?
Igatahes, uurin mis Audi esindus selle kulu kohta räägib.
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 16.10.17 07:08
|
|
|
Mina oma B8-le ei vala õli mootorisse juurde ja kasutan 15 tuh. km välpa. Õli kadu pole esinenud. Kasutan Castrolit. Tundub ulme et mootor sul nii
palju õli võtab.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 16.10.17 07:15
|
|
|
Eks siin võib pigem vahe tulla vahemaade pikkusest ja sõidustiilist, kui õli tootjast.
|
|
|
|
indreks
huviline
Registreerunud 01.03.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B3 1989
|
postitati 16.10.17 07:30
|
|
|
Mul tekkis ka lisaküsimus: et kui siin räägitakse palju sellest, kuidas mootorist läbi käiv õli tapab katalüsaatorit jms. Et kas siis on üldse
mõistlik pidada "normaalseks kuluks" olukorda, kus plaaniliste õlivahetuste vahel tuleb lisa juurde kallata? Olgu siis sõidu- või kastusstiil
missugune tahes.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.10.17 07:32
|
|
|
Ma arvan, et ikkagi pole normaalne.
Minu 176kw mootorile 180 000 läbisõidu juures pole pidanud kordagi välpade vahel õli juurde lisama ning enamus sõite on 5-6km otsad.
Õlilekkeid võiks kontrollida, samuti turbot.
|
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 16.10.17 07:48
|
|
|
Helistati siis tagasi Audi esindusest.
Sain nii palju targemaks, et mul päris tihti DPFi põletus pooleli jäänud(st. seisma jäädes jäävad vendid tööle) mistõttu võib õli DPFi lennelda mingil
määral.
Kõige lihtsam lahendus ikka linna vahel S-reziimiga kulgeda, kus mootor saab rohkem pööret ja põletab paremini DPFi ja samuti maanteel, panna madalam
käik, mitte kulgeda 7nda käiguga 100km/h ja pööre 1600.
Eks muudan sõiduharjumust, ei hakka kuskil niinimetatud ökotama. Eks siis saab vaadata, mis seis järgmise 5TKM pärast on.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.10.17 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alvarpro
Helistati siis tagasi Audi esindusest.
Sain nii palju targemaks, et mul päris tihti DPFi põletus pooleli jäänud(st. seisma jäädes jäävad vendid tööle) mistõttu võib õli DPFi lennelda mingil
määral.
Kõige lihtsam lahendus ikka linna vahel S-reziimiga kulgeda, kus mootor saab rohkem pööret ja põletab paremini DPFi ja samuti maanteel, panna madalam
käik, mitte kulgeda 7nda käiguga 100km/h ja pööre 1600.
Eks muudan sõiduharjumust, ei hakka kuskil niinimetatud ökotama. Eks siis saab vaadata, mis seis järgmise 5TKM pärast on. |
Tiheda dpf põletuse tulemusena hakkab pigem õlitase tõusma CR mootoritel. Põlev õli keerab dpf-i tuksi. Kuidas tahmaka seisukord oli, kui kehv, siis
tasuks siiski ka turbot kontrollida lasta, äkki lekib väljalaskesse. Variant 2 õlirõngad.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 16.10.17 09:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alvarpro
Helistati siis tagasi Audi esindusest.
Sain nii palju targemaks, et mul päris tihti DPFi põletus pooleli jäänud(st. seisma jäädes jäävad vendid tööle) mistõttu võib õli DPFi lennelda mingil
määral.
Kõige lihtsam lahendus ikka linna vahel S-reziimiga kulgeda, kus mootor saab rohkem pööret ja põletab paremini DPFi ja samuti maanteel, panna madalam
käik, mitte kulgeda 7nda käiguga 100km/h ja pööre 1600.
Eks muudan sõiduharjumust, ei hakka kuskil niinimetatud ökotama. Eks siis saab vaadata, mis seis järgmise 5TKM pärast on. |
Lisan juurde, et mul päevane läbisõit min. 100 km, sellest trassil 80 km. Pole ka kordagi täheldanud DPF'i järelpõletust. Eks siin palju faktoreid
mis jõuallika tervist mõjutavad.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 16.10.17 17:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tiheda dpf põletuse tulemusena hakkab pigem õlitase tõusma CR mootoritel. Ausalt öeldes pole kordagi enne kuulnud sellisest murest uuema CR 2,0tdi
puhul. Kuidas tahmaka seisukord oli, kui kehv, siis tasuks siiski turbot kontrollida lasta, äkki lekib väljalaskesse. |
No esialgu muudab sõiduharjumust, kui seis ikka sama 5Tkm pärast siis lasen turbot kontrollida.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 16.10.17 17:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alvarpro
Lühikesi otsi on küll palju, iga päev nii ca 6-7km tööle ja pärast tagasi.
|
See oli juba 10a tagasi selge, et nii väikese läbisõidu jaoks tänapäevane diisel ei sobi.
Traktor on nendele, kes Paidest Tallinna või äärmisel juhul Elvast Tartu tööl käivad.
Mul sama väiksesed sõidud ja külmadel talvedel hakkas isegi suur bensukas oma kati jne tulesid vilgutama.
(et ära sõida minuga nii, et mootor soojakski ei lähe!)
.
|
|
|
230Ott
huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Espace 4; Scenic II
|
postitati 16.10.17 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indreks
Mul tekkis ka lisaküsimus: et kui siin räägitakse palju sellest, kuidas mootorist läbi käiv õli tapab katalüsaatorit jms. Et kas siis on üldse
mõistlik pidada "normaalseks kuluks" olukorda, kus plaaniliste õlivahetuste vahel tuleb lisa juurde kallata? Olgu siis sõidu- või kastusstiil
missugune tahes. |
Masuudipresside omanikel pole küll põhjust katalüsaatori pürast põdeda. Eesti Vabariigis neid diislitel ei kontrollita ja ilmselt ei hakata ka
kontrollima.
Õlikulu on natuke suue võitu, isegi kui see tehase lubatud normidesse. Võib olla on kunagi õli vanaks sõidetud ja kolvirõngad on nüüd kinni või
vähemalt õlirõngad ummistunud.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 17.10.17 16:10
|
|
|
Tehasenormide järgi 1L 5000km-le mahub isegi piiridesse. Reaalselt normaalne see ei ole.
Kas sellel autol on õlivarras? FL-il vist mitte. MMI järgi mina ei julgeks 1L peale valada, kuna min-max MMI järgi kinnitamata andmetel ei ole 1L.
Kõrvu on jäänud number nt C7 puhul 250ml.
Kas see auto on tumedat värvi? Suve poole hakkas silma üks tume B8.5 2.0TDI quattro, mis viskas linnas korralike siniseid pahvakaid.
Kui sa nüüd väga üle normi ei valanud, siis mina sõidaks järgmised 5000km ja vaataks, mida õlitase teeb.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 17.10.17 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tehasenormide järgi 1L 5000km-le mahub isegi piiridesse. Reaalselt normaalne see ei ole.
Kas sellel autol on õlivarras? FL-il vist mitte. MMI järgi mina ei julgeks 1L peale valada, kuna min-max MMI järgi kinnitamata andmetel ei ole 1L.
Kõrvu on jäänud number nt C7 puhul 250ml.
Kas see auto on tumedat värvi? Suve poole hakkas silma üks tume B8.5 2.0TDI quattro, mis viskas linnas korralike siniseid pahvakaid.
Kui sa nüüd väga üle normi ei valanud, siis mina sõidaks järgmised 5000km ja vaataks, mida õlitase teeb. |
Õlivarras puudub jah. Oil-min jõudes kirjutas MMI, et lisada 1l, nii ka tegin.
Auto on sinine metallik ja sinist pole küll tagant näinud välja tulemas.
Endalgi hetkel plaan selline, et vaadata mis seis järgmise 5tkm möödudes on.
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 24.02.19 22:05
|
|
|
Uuemaid uudiseid ka.
Suvel käis esinduses. Alustati õlikulu mõõtmist. Peale 1000km läbimist läksin tagasi ja ei avastatud mingit õlikulu kadumist.
Niisiis arvasin, et probleem iseenesest ära kadunud
Kuna kätte jõudis õlivahetuse aeg, siis sai tehtud hooldus, õlivahetus ja muud asjad Audi esinduses.
Sain sõita 2 kuud rahulikult(umbes 4000km), siis ühel pikem otsal (ca200km järjest sõitu) viskas ette LOW OIL LEVEL kui mootor tiksus
tühikäigul. Jätsin auto seisma, panin käima uuesti, viga kadunud(arvasin, et lihtsalt paneb villast taseme andur)
Mõne aja pärast ummikus tiksumist läks põlema uus märgutuli, seekord punane: OIL PRESSURE LOW, TURN OFF ENGINE.
Selle peale sai õli lisatud ning auto uuesti käima pandud.
Õnneks olid vead kadunud ja sain rahulikult jälle mitmed tuhanded kilomeetrid läbida, enne kui madal õlitase jälle kummitama hakkas.
Saabus sügis.
Ilmade külmenemisel aga suurenes õlikulu veelgi ning ka DPF-i järelpõletusvälbad lühenesid. Millalgi valasin veel õli juurde, ei jõua neid enam kokku
lugeda Lõpuks põletas DPF-i iga päev, või ülepäeviti.
Seega kahtlustasin ikkagi turbot, kuna läbisõit oli juba 240TKM ja eelneval kogemusel oli vanal diislil turbo laiali lennanud 250TKM juures. Sai
lõdvikuid lahti võetud ja kontrollida, kas on seest õlised või mitte.
Tulemus: lõdvikud seest õlised, isegi peale intercoolerit.
Okei, jaanuaris siis läks peale uus turbo (vana turbo oli õnneks ikkagi õpriski kulunud, niiet vahetus väga ilma asjata polnud ls.240TKM)
Muidugi pesti läbi intercooler, pandi uued filtrid ja õlid sisse.
Tehti ka DPF-i sundpõletus. Öeldi, et näidud on normaalsed DPF-il.
Nüüdseks sõidetud 2000km ja jälle hakkab õlitase miinimumi jõudma.
Samas, töökojas mainiti, et klapikambrikaas on kergelt õline. Et, ehk on seal karterituulutus umbes.
Kellegil karterituulutuse osas siin kogemusi?
Muidu väga ei häirigi, et peab veidi vahest õli juurde lisama. Häirib ainult see, et DPF end nii tihti põletab.
Või see ongi normaalne, et umbes iga 40km tagant ta end regenereerib?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 24.02.19 22:18
|
|
|
Mul eelmine oli ilmselt samalaadse motoga (CFGC) 2013a. Passat ja õlikulu 0, kusjuures trassi nägi vähe ja DPF-i ei põletanud ka väga tihedalt
(arvutiga püsisid viimased näidud küll täituvuse piiri peal). Õliks samuti Castrol 5w30.
LS oli 258 tuh.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.02.19 22:24
|
|
|
1. Iga 40km tagant põletamine ei ole kuskilt otsast normaalne ning lõpeb heal juhul DPF-i ummistumisega ja avariire˛iimiga, halval juhul
mootoririkkega või auto süttimisega.
2. DPF-i eluiga on ca. 200 000km ette nähtud, ilmselt on keeramika sees katki või on mingi muu viga, mille tõttu filter pidevalt umbes.
3. Peale turbot on alati õli, ka intercooleris, sest karterituulutusest ikkagi midagi tuleb, selle põhjal hakata turbot vahetama on rumal.
4. Selline õlikulu ei ole normaalne, ilmselt on sul mootoriga mingisugune probleem, peaks kaameraga silindreid vaatama / leakdown testi tegema...
5. 6-7km läbimiseks diisel osta on väga vale valik.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |