Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi B8 2014 2,0tdi 130kw õlikulu?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: alvarpro[/i] Uuemaid uudiseid ka. Suvel käis esinduses. Alustati õlikulu mõõtmist. Peale 1000km läbimist läksin tagasi ja ei avastatud mingit õlikulu kadumist. Niisiis arvasin, et probleem iseenesest ära kadunud :) Kuna kätte jõudis õlivahetuse aeg, siis sai tehtud hooldus, õlivahetus ja muud asjad Audi esinduses. Sain sõita 2 kuud rahulikult(umbes 4000km), siis ühel pikem otsal (ca200km järjest sõitu) viskas ette [b]LOW OIL LEVEL[/b] kui mootor tiksus tühikäigul. Jätsin auto seisma, panin käima uuesti, viga kadunud(arvasin, et lihtsalt paneb villast taseme andur) Mõne aja pärast ummikus tiksumist läks põlema uus märgutuli, seekord punane: [b]OIL PRESSURE LOW, TURN OFF ENGINE[/b]. Selle peale sai õli lisatud ning auto uuesti käima pandud. Õnneks olid vead kadunud ja sain rahulikult jälle mitmed tuhanded kilomeetrid läbida, enne kui madal õlitase jälle kummitama hakkas. [b]Saabus sügis.[/b] Ilmade külmenemisel aga suurenes õlikulu veelgi ning ka DPF-i järelpõletusvälbad lühenesid. Millalgi valasin veel õli juurde, ei jõua neid enam kokku lugeda:) Lõpuks põletas DPF-i iga päev, või ülepäeviti. Seega kahtlustasin ikkagi turbot, kuna läbisõit oli juba 240TKM ja eelneval kogemusel oli vanal diislil turbo laiali lennanud 250TKM juures. Sai lõdvikuid lahti võetud ja kontrollida, kas on seest õlised või mitte. Tulemus: lõdvikud seest õlised, isegi peale intercoolerit. Okei, jaanuaris siis läks peale uus turbo (vana turbo oli õnneks ikkagi õpriski kulunud, niiet vahetus väga ilma asjata polnud ls.240TKM) Muidugi pesti läbi intercooler, pandi uued filtrid ja õlid sisse. Tehti ka DPF-i sundpõletus. Öeldi, et näidud on normaalsed DPF-il. Nüüdseks sõidetud 2000km ja jälle hakkab õlitase miinimumi jõudma. Samas, töökojas mainiti, et klapikambrikaas on kergelt õline. Et, ehk on seal karterituulutus umbes. Kellegil karterituulutuse osas siin kogemusi? Muidu väga ei häirigi, et peab veidi vahest õli juurde lisama. Häirib ainult see, et DPF end nii tihti põletab. Või see ongi normaalne, et umbes iga 40km tagant ta end regenereerib? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi B8 2014 2,0tdi 130kw õlikulu?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.9%
- SQL:
58.1%
]