Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi B8 2014 2,0tdi 130kw õlikulu?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: 230Ott[/i] [quote][i]Algselt postitas: indreks[/i] Mul tekkis ka lisaküsimus: et kui siin räägitakse palju sellest, kuidas mootorist läbi käiv õli tapab katalüsaatorit jms. Et kas siis on üldse mõistlik pidada "normaalseks kuluks" olukorda, kus plaaniliste õlivahetuste vahel tuleb lisa juurde kallata? Olgu siis sõidu- või kastusstiil missugune tahes. [/quote] Masuudipresside omanikel pole küll põhjust katalüsaatori pürast põdeda. Eesti Vabariigis neid diislitel ei kontrollita ja ilmselt ei hakata ka kontrollima. Õlikulu on natuke suue võitu, isegi kui see tehase lubatud normidesse. Võib olla on kunagi õli vanaks sõidetud ja kolvirõngad on nüüd kinni või vähemalt õlirõngad ummistunud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi B8 2014 2,0tdi 130kw õlikulu?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.3%
- SQL:
63.7%
]