Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi B8 2014 2,0tdi 130kw õlikulu?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: alvarpro[/i] Helistati siis tagasi Audi esindusest. Sain nii palju targemaks, et mul päris tihti DPFi põletus pooleli jäänud(st. seisma jäädes jäävad vendid tööle) mistõttu võib õli DPFi lennelda mingil määral. Kõige lihtsam lahendus ikka linna vahel S-reziimiga kulgeda, kus mootor saab rohkem pööret ja põletab paremini DPFi ja samuti maanteel, panna madalam käik, mitte kulgeda 7nda käiguga 100km/h ja pööre 1600. Eks muudan sõiduharjumust, ei hakka kuskil niinimetatud ökotama. Eks siis saab vaadata, mis seis järgmise 5TKM pärast on. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi B8 2014 2,0tdi 130kw õlikulu?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
43.5%
- SQL:
56.5%
]