Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Ma olen alati püüdnud vaadata suuremat pilti. Kindlasti on probleeme ka teistel markidel uuemate mudelitega ja see on lihtsalt paratamatus seoses toodete keerukusega. Mina ei usu, et Audi omale tööd ette toodab, kuigi paranoiliselt mõeldes, varsti ei suuda peale esinduse neid keegi teine parandada. [/quote] Mina jäärapäiselt vaidlen vastu...:D Ja minu jaoks suurem pilt ongi see, et see lihtsalt POLE VÕIMALIK, et nad TÄNA enam ei oska kestvaid asju autotööstuses teha. Pigem nad ei taha. Ja see haiseb kõvasti ikkagi n.ö. planned obsolescence`järgi. Ehk siis planeeritud vananemine maakeeli. Loe sissejuhatuseks ja selle seosest autotööstusega näiteks kasvõi seda: [url]https://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence[/url] Siit edasi on juba kõik need esimesed hõõglambid, mis põlesid 100 aastat, aga mida enam meelega ei tehta, naiste nailonsukad, mis alul olid langevarjusiidist ja üldse katki ei läinud jne rida on lõputu. Singeri õmblusmasin tahab täna korrapäraselt õli ja hammasrihma vahetust. + 10 muud häda. See ettekavatsetud vananemine jõudis autotööstusse tegelikult suht hilja: kuskil 2000ndate alguses. Volvo oli pärast oma viimast mudelit (850) pankrotti läinud, MB sai sabast kinni, VAG samuti, aga sinnamaani nad ikkagi võistlesid selle nimel, KES TEEB PAREMA JA KESTVAMA AUTO. Japsid (Toyota ntx) andsid taganttuld. Mingi 90ndate Corolla rooliots ei hakanud mitte kunagi loksuma. Siis, aga järsku jõudis kõigile kohale, et krt, nii enam edasi ei saa. W124, Volvo 850, Audi C4 jne...isa ostis, sõitis, tüdines ja poeg sõitis edasi. Autod ei lagunenud. Ja keegi ei teeninud. Praegu nad ilmselt ongi mingi etteantud km peale tehtud, et sellist jama rohkem ei oleks. Keresid ka enam ükski tehas paksult ei tsingi, need rsk jäidki ju eluks ajaks pidama nagu liiklusmärgi postid. (tsingikihi paksus on võrreldes 90ndatega kahanenud vist 10X. Pea sama on värvikihi paksusega) Mis toodete keerukusse puutub, siis see ie segaks neid asju hästi tegemast. Vaata allveelaevu, kosmosetehnikat jne, üldse sõjatehnikat, SEAL tehakse asjad korralikult, sest ostjad on riigid ja neid ei saa nöökida. Ja riigid ei ole nõus mugavuse eest asjata maksma, need tahavad toimivat asja. Täna ei osta ükski riik U-boati, mis kestaks vähem kui 20a, aga ÜLIkeerukat tehnoloogiat on seal oi-oi. Isegi magevesi ja hapnik tehakse mereveest lihtviisil valmis, niiet ta on võimeline 6 kuud järjest kuskil vee all passima, mingi paarsada meest pardal ja mootorid töötavad 24/7 ja kõik see mees + mootorid hingavad hapnikku sisse ja mingit jama välja + heitgaasid + mehed käivad vetsus. Kuus kuud järjest vee all. Tooted on üsna keerukad, kas pole? Loomulikult, täna saksa Bundeswehr ostab ka VAG-ilt oma 500 volkkari tavalist T6 bussi, aga nendega vaeveldakse samamoodi nagu me kõik värskemate autodega. (isegi kohaliku Möllerautoga on neil koostööleping; mingid neist liiguvad ka Eestis ringi; ilmselt NATO koosseisus) . [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.0%
- SQL:
58.0%
]