Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Peab olema täielik idioot, et 10w60 modernsesse diislisse panna. [/quote] Oma solvanguid võiks põhjendada ka, mitte lihtsalt plärtsuda, et idioot või idioodi ema. Muidu jätad ise sellise mulje. Selliselt toimides oled sa oled tüüpiline eit. Õli, mis on spetsiaalselt välja töötatud M3 kiireltsõitva mootori jaoks, peaks käima hästi ka FAGI-i diisli sees. Ja selge on tänapäevaks ka see, et tehase soovitatud originaalõliga see diisel ei kesta. Ainult sinusugune idioot ei saa sellest aru ega oska ka otsi kokku viia. Õlirõhkude kohta sa nagunii midagi tarka öelda ei osanud. Vaevalt, et muugi kohta midagi öelda oskad, kui "arvutiga autoremondi" teemal. ........... Minu arvamus sinu kohta: lammas, kes suudab tehaste nõudmisi lugeda, aga kõrgemalt mõelda võime sul kahjuks puudub. . [/quote] Täna sattusin lugema. Palju õnne. Kõrge teise numbriga õli on vajalik kõrgel temperatuuril töötamiseks. Diiselmootor ei erita mitte kunagi nii palju soojust, nagu bensumootor, sest kasutegur on oluliselt kõrgem ning põlemistemperatuur madalam, seega sellest õlist pole mitte midagi kasu. Küll aga rikub liiga paks õli mõnuga turbot ja kõiki muid sõlmi külmkäivitusel, kusjuures diislil kestab külmalt käimine oluliselt kauem, kui bensumootoril, ehk siis asi on veel hullem paksu õliga. Mitte ükski diisel ei vaja kõrgema numbriga õli, kui xW40, meie kliimas piisab ka 5w30-st. Ning kui siit edasi mõelda, siis diiselmootorisse käiv õli peab taluma diiselkütust ja tahma õli sees. Mingisugused bensukale mõeldud 10w60-ed seda kindlasti kuigi hästi ei tee. Õli koha pealt on diiselmootori vahe see, et kui bensiin aurab ära õli seest, siis diisel seda ei tee ning kõik kütus ja tahm, mis satub õli sisse jääb sinna kuni järgmise õlivahetuseni. Mis puutub sellesse, et õli kuidagi ketipingutite kulumist põhjustab antud autodel, siis see on sinu väljamõeldis. See ketiajam lihtsalt ei ole kõige paremini õnnestunud. Siit ka põhjus, miks 165kw variant sõidab kettide kõrisemiseni ca. 200-300 000 ning 176kw variant pea 200 000 rohkem. Kusjuures täpselt sama õliga. See kõrin ei tulene õlirõhust, sest vahet ei ole, kas käivitad -20ga või 20ga, hääl täpselt sama, pigem talvel isegi pikem, sest paks õli ei jõua piisavalt kiiresti pinguti ära täita. 180kw variantidel on ämber tehtud pingutiga. Jällegi, see pinguti ei kulu selle pärast kiiremini, mis õli seal on, vaid selle pärast, et disainis või tootmisel on tehtud viga. Ehk siis endiselt - peab olema idioot, et panna modernsesse diislisse 10w60 õli. See tähendab puhast teadmatust ning mootoririke on sellise lolluse pikemal harrastamisel meie kliimas garanteeritud. Isegi 5w30 õlidega, mis spetsiaalselt tehtud, et võimalikult palju diislit enda sees taluda, esineb nendel mootoritel saaleprobleeme DPF-i tõttu... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.3%
- SQL:
54.7%
]