Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sotx[/i] See on päris hea teema... ☺ketid ja tallad kulunud, tõstad õlirõhku ja mure murtud. Ise isiklikult olen vahetanud see aasta 180 kW mootoril kette u. 8 korda igal kogu komplekti ära vahetanud. Keti komplekti saab 360 euri+üle pinguti pead ostma esindusest vist oli 40-50.Sõbrad kõik on kulunud ei ole natiks ajaks mõtet korda teha. Veel pead ostma turbo alla 2 tihendit, klapikaane tihendid ja pihusti seibid. Tööd u. 20 tundi saab hakkama. Ah ja tagumise simmeri pead ka uue panema. Õli+filter ka muidugi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
21.2%
- SQL:
78.8%
]