Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: miky100[/i] Tegelikult on kaheastmeline õlitus juba esimese põlvkonna CR mootoritel. Solenoid klapp saab kuni 2500rpm ergutust ajust ja on avatud asendis. Õlipumba labade ümber on üks ring mis liigub 180 kraadi ulatuses. Selle ringi ja labade vaheline pilu on väiksem ja sellest tulenevalt ka õlikogus väiksem mis on väiksema rõhuga. Üle 2500rpm solenoid enam voolu ei saa ja selle tagajärjel see ring keerab teispidi tagasi, pilu on suurem ja õlikogus suurem. Õlirõhk tõuseb kuna rohkema õlikoguse korral õlituskanalites ja saaledevahel takistus suureneb. Hoides nüüd käivitushetkel suuremat survet (Füüsikas tähendab suurem surve väiksemat kiirust ja vastupidi) pakuks et õli jõuab hoopis hiljem ketipingutisse, kuna need käivitud üpriski kiirelt. Ja siis juhtubki et hakkab tihedamini lagisema. Parem juba kruttige hoopiski kütusesurvet, et toimuks pikem käivitus ja sellest tulenev eelõlitus :D Suurem õlisurve käivitushetkel kindlasti vaevab ka mootorit rohkem. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.1%
- SQL:
63.9%
]