Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: -bnx-[/i] Flamekos käidud,kasu polnud midagi. [/quote] Tsitaat [url=http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=166046&page=1&highlight=flameko#pid803667]siit teemast[/url]: [i]Tere! Pole aastaid isegi siia foorumisse vaadanud, just sellel põhjusel, et 100% vaenulikest postitustest sisaldab maksimaalselt 50% tõest infot ning mind on üks ja vastaseid tuhandeid siis ei jõuagi sellega tegeleda ning loobusin siinse foorumi rahva abistamisest tõese infoga. Kuna nüüd aga viidati ja paluti teema lõplikult lahti seletada siis teen seda veel vaid üks kord. Mis asi on originaalõli – Audi ise toodab mingit õli, ZF toodab mingit õli!? Ei, nemad tellivad kindlate parameetrite järgi õli mingilt tootjalt. Hilisemaks kergemaks tuvastamiseks palutakse lisada värvainet, hetkel siis kollane ja roheline, on olemas ka sinine. Seega kui seda toodab Shell, Valvoline, Mobil, Castrol või keegi muu ei oma mingit tähtsust kui kriteeriumid vastavad nõuetele. See kui rohelise või kollase keegi õli teeb ei oma mingit tähtsust (on lihtsalt värvaine kogus) kuna õli on keemiline produkt. Mahla puhul võib värvi järgi hinnata kas punasesõstra mahl peaks ikka punane olema või käib ka tooretest marjadest tehtud roheline vedelik. Kas siis mitte punased Ferrarid on vähem Ferrarid – ei ole kuna sisu on sama!? Kui Audi veereb tehasest välja Continental rehvidega (Teie teooria järgi originaalrehvid) siis kas näiteks Dunlop (kui mitte originaal rehv) on sitem ja sellega ei saa sõita!? Ostad kasutatud Audi millel on all Dunlop rehvid kas siis vahetad need välja Continetali vastu!? Mis õli kuskil kastis käib seda näitab Audi originaalprogramm. Osadel kollane, osadel roheline jne. Kõik sõltub konkreetsest autost. Jah, esialgu tulid välja kõik kollase peal ning tagantjärgi hakkasid tulema TPI’d, et kuskil konkreetses autos võiks kollase teist marki õli vastu välja vahetada ning uus tarkvara peale mis peaks lahendama seal kastis mingid probleemid. Vastavalt vin koodile me siis vaatamegi millega on tegemist ja mis ütleb TPI. Selle järgi siis uus õli mark ja soft. Kõikidel kastidel see nii ei ole ning seda näeb vaid Audi tehasega online ühenduses oleva tarkvara abil. Kõik ülejäänud lahmivad suvaliselt. Mis puutub MKB väidetesse siis see päris nii ikka ei olnud. Tulid nende sümptomitega meie juurde ja palusid diagnostikat viidates sümptomitele. Need sümptomid olid kõige tavalisemad mis viitavad sellele, et vaja paigaldada uut marki õli ning uus tarkvara. Kontrollimisel selgus, et tarkvara on rohelise õli oma kuid kastist proovi võttes ei viidanud see õli rohelisele värvusele. Lisaks veel need seletused, et seda kasti õli on segatud ning siis uuest vahetatud ning keegi ei ole kindel mis õli seal kastis sees on. Jah, seal kastis võis ka kollane õli olla aga siis peab tarkvara ka kollase õli oma olema. Sinu puhul oli tarkvara rohelise õli oma aga õli ei viidanud rohelisele värvusele ning ajalugu oli ka kirju ja ebakindel. Seega soovitatigi panna kindel roheline õli, igaks juhuks veel uusima tarkvara kontroll ning adaptsioonid ja probleemid oleks suure tõenäosusega lahendatud. Jah, tõesti ütlesime, et enne ei ole mõtet sõitma ja vaatama minna kuna diagnoosiks tuleks ebapädev vastus. See on umbes sama nagu diiselmootoriga autole panna paaki 15l bensiini ning siis kui mootor hakkab ebaühtlaselt käima, tulles diagnostikasse ning soovides diagnostikat sama segatud kütusega. Enne ikka teeme ilmsed probleemid korda ja siis vaatame edasi, ehk vahetame kütuse/vahetame õli. Keegi ei öelnud, et on vale õli sees kuna seal kastis saab kasutada nii kollast kui ka rohelist õli, kuid tarkvara peab ka vastav olema. Kui kastile on pandud rohelise õli tarkvara peale siis seda enam kollase õli tarkvaraks muuta ei saa, vastupidi küll. Ise käisid ka seda õli värvust vaatamas ning olid meiega samal meelel. Seega ei ole me kordagi öelnud, et on vale õli – tundmatu õli on sees mis ei pruugi sellele tarkvarale vastata. Tänapäeva autodel tehakse palju asju tarkvara abil korda. Kuid seda saavad teha vaid need üksikud töökojad kes omavad Audi tehase onlineühendust tänu millele saavad kõige viimase tehnilise informatsiooni (TPI) ning tarkvaralised lahendused. Kui online ühendust pole siis seda võimalust ja infot ka pole. Küll aga osadele vanematele saab paugutada suvaliselt vägistades mingi tarkvara… Seega suure tõenäolisusega, kui tegid turbiini remondi, siis tegelesid lihtsalt tagajärjega ning põhjus/probleem jäi autole alles. Probleemi oleks saanud suure tõenäosusega õige õli, tarkvara ja adaptsioonidega lahendada. Täna me lahendame väga paljusid probleeme tarkvara abil – tuleb aru saada, et autod on muutunud!!! [b]Näiteks 3,0TDI 180kw – ketid klõbisevad, mis teete!? Lähete kuhugi kette vahetama ja maksate 1000 kuni 2000.-EUR. Jah, enam ei klõbise aga lahendasite vaid tagajärje, probleem jäi alles. Meie aga laseme peale uue tarkvara ja probleem on kadunud, ketid enam ei klõbise.[/b] Bensukad, hakkavad õli sööma – teete mootori remondi, maksate sitaks ning lahendasite tagajärje. Meie aga vahetame mingisuguse väikse detaili ja paigaldame uue tarkvara ja õlikulu enam pole. Ehk siis on ülitähtis omada viimast tehnilist informatsiooni, tarkvara ning võimalust seda kasutada. Kahjuks on Hõbenoole eesotsas sellised inimesed kes esimesest päevast saadik teevad teisi maha ning ainult see mida nemad teevad on õige, kuulutades seda kõigile. Meie ja ka teised soliidsed töökojad lähtume ikka sellest, et ära halvusta teisi kuna kõigil juhtub. Minge uurige linnapealt palju tuleb teha Hõbenooles tehtuid töid üle (õlilekkeid, tarkvara kalasid jne), ka meil tuleb seda ette kuid me ei tule seda kõva häälega kaagutama…Kahtlemata on Hõbenool oma ala üks parimaid asjatundjaid kuid kuna kaste on palju (erinevaid marke) siis ei ole keegi võimeline nii ajaliselt kui ka rahaliselt haldama/soetama iga automargi online ühendusega seadmeid kuna uue tarkvara teeb autotootja, mitte kastitootja… Seega siin teemas palju mula aga reaalset kasu eriti mitte. Loodetavasti minu tekst aitas selgitada, et tänapäeval ei ole autodega kõik nii must ja valge kuna kahel väliselt ja sisult samasugusel autol võivad lahendused olla kardinaalselt erinevad või siis võib minna erinevaid teid pidi, kui tehakse vastavalt tootja juhiste järgi mis on kehtivad tänasel päeval (juhised võivad ajas muutuda).[/i] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
0.5%
- SQL:
99.5%
]