Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
juhtregulaatorist
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ferdinand[/i] Nagu aru olen saanud määrab see juhtrõhuregulaator küttesegu koostise. Ja kui ta rikkis on siis on kas segu liiga rikas või liiga lahja. MEEMEHE juhtumil siis jäi segu lahjaks. Ise olen seda asja retsinud nüüd nii, et vähe pole. Seda just seetõttu, et ei saa kuidagi käivitusprobleemidest jagu. Üldiselt seal midagi eriti nässu minna ei saa, läbi võib põleda mähis mis on bimetallvarda peal või katki minna membraan, kuid enamasti vist ikka väsib nö. häälestus paigast ära ja seda kodustes tingimustes eriti paika ei saa. Hetkel mul omalgi küttekulu linnas 10l ja minekut pole ollagi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
juhtregulaatorist
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.1%
- SQL:
67.9%
]