Teema ülevaade |
RP38
|
postitati 03.04.20 19:14 |
Mul pulkadeks 1.8t AEB, kui kellelgi on huvi.
|
TurboSlava
|
postitati 02.04.20 12:31 |
Tsitaat: | Algselt postitas: zaddam
Mitu postitust siin, kuid ei ole kindlat vastust siin küsimusele, et millised mootorikäpad ikkagi sobivad?
Nagu aru saan, siis 1.8t kõrvalistuja poolne mootorikäpp peaks sobima, aga millise mootori käppa on vaja juhipoole?
Tegemist siis audi 100 c4 2.8 quattro ning pre-fl 1.8t mootoriga audi a6 c5 pealt |
Kuna audi 100 C4 ei saa padja asukohta muuta.(Audi a6 c4 saab.) Siis vasakuks käpaks sobib r4 oma (Kerge fabrikatsiooniga.) ning parema oma vb
ainult 1.8ADR oma ilmselt?
Ise lasin teha uue käpa.
|
laurz
|
postitati 25.09.17 19:52 |
C4-ja on tehtud ADR mootoriga. Selle käpad vötadki.Lihtne
|
zaddam
|
postitati 25.09.17 10:13 |
Mitu postitust siin, kuid ei ole kindlat vastust siin küsimusele, et millised mootorikäpad ikkagi sobivad?
Nagu aru saan, siis 1.8t kõrvalistuja poolne mootorikäpp peaks sobima, aga millise mootori käppa on vaja juhipoole?
Tegemist siis audi 100 c4 2.8 quattro ning pre-fl 1.8t mootoriga audi a6 c5 pealt
|
TurboSlava
|
postitati 22.11.16 14:53 |
Kuna merre palju vett voolanud ning küsimus on juhtmestikus.
Kuna ma ei leia 74kw audi skeemi. Küsiks , kus kohast siis ristada kahe autojuhtmed? Inglise foorumist oli mingi jutt ,et roolisamba all käib klõps ja
klõps kokku.
Igasugune info teretulnud.
|
Imres
|
postitati 05.07.14 15:54 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboSlava
1.8t on gaasitrossiga või potekaga?
|
Facelifti eelsed on trossiga, uuemad elektroonilised.
|
TurboSlava
|
postitati 05.07.14 11:09 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Aastaid 4-5 tagasi olen sellise ümberehituse teinud, täiesti ametlikult, st passi kanti 110kw 1.8 sisse.
Läks see siis 2.0 85kw mootori asemele. |
Ega ei mäleta palju nügimisit mootori jms käppadega oli?
1.8t on gaasitrossiga või potekaga?
Suured tänud , kes vastasid , kindlasti võtan mingiaeg ühendust teiega.
|
tune_make
|
postitati 02.07.14 16:19 |
Kui plaanid vahetama hakkata siis saab tartu kandis masinat vaadata ja natuke juttu saab puhkuda Näitaks ka oma niinimetatud projekti mis kunagi valmis veel ei saa See nd neljapäevikutele ma kahjuks ei jõua kuna pean tööl olema.
|
Skeldo
|
postitati 02.07.14 14:58 |
Ka mina olen värskelt selle swapi teinud ning samuti ümberehitus luba olemas.
Minu variandil läks 2,6 110kw mootori asemele.
Midagi ulmelist seal pole, käppadega on natuke nuputamist. Lisaks tegin natuke ma ümbes asju, et saaks mootori võimalikult taha viia.
|
tarts
|
postitati 02.07.14 14:51 |
Aastaid 4-5 tagasi olen sellise ümberehituse teinud, täiesti ametlikult, st passi kanti 110kw 1.8 sisse.
Läks see siis 2.0 85kw mootori asemele.
|
Kivitare
|
postitati 02.07.14 12:03 |
Minu mäletamise järgi on seda C4 kerel tehtud küll. Kui mitte meie maal, siis mujal kindlasti, seega välismaa foorumitesse kiika ka kindlasti.
|
TurboSlava
|
postitati 01.07.14 23:12 |
No esiveduse kere on doonoriks. 1.8T vist paremat lahendust pole ? Äitäh rain vastamast. See 1.8 mootoriga a6 läks jumala meelest 😃
|
Rain573
|
postitati 01.07.14 22:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboSlava
Lugedes lugejate autode teemat. Näen kuidas audi 80 omanikud poogivad muudkui 1.8T mootoreid vahele. Tekis kadedus ja idee alge audi c4 100 peale sama
asja teha. Lugesin neid audi 80 teemasid aga ilmselt olen pime ,et ei leidnud oma küsimustele vastust ning teen nüüd siia uue teema. Kus ehk mehed
kes on 1.8T lähemalt näinud , oskaks äkki mõnele küsimusele vastata. Ei teagi üldse ,kas keegi sellist swapi on ette võtnud.
Kuidas käppade poolest istuks ta sinna? . Samuti jäi silma ,et panevad immo pärast turboka kellaplokki. C4 tahaks s4 kellaplokki allesjätta. Igasugu
arutelu oodatud kuidas audi 100 c4 kerele 1.8T peale panna.
Vabandades ette , minu lollid küsimused.
Mairold. |
Immo saab maha võtta ja sellepärast kül pole vaja kellaploki vahetada. Käpadega ei tohiks erilisi probleeme tulla. C4 kerel 1,8 20V mootor olemas ja
kombineerimis materiali peaks jaguma. Kui huvi ja aega on siis võib ikka aretada aga iseenesest kas sellel mingit erilist pointi ka on, minuarust see
mootor suht lahja selle kere jaoks
|
TurboSlava
|
postitati 01.07.14 22:44 |
Lugedes lugejate autode teemat. Näen kuidas audi 80 omanikud poogivad muudkui 1.8T mootoreid vahele. Tekis kadedus ja idee alge audi c4 100 peale sama
asja teha. Lugesin neid audi 80 teemasid aga ilmselt olen pime ,et ei leidnud oma küsimustele vastust ning teen nüüd siia uue teema. Kus ehk mehed
kes on 1.8T lähemalt näinud , oskaks äkki mõnele küsimusele vastata. Ei teagi üldse ,kas keegi sellist swapi on ette võtnud.
Kuidas käppade poolest istuks ta sinna? . Samuti jäi silma ,et panevad immo pärast turboka kellaplokki. C4 tahaks s4 kellaplokki allesjätta. Igasugu
arutelu oodatud kuidas audi 100 c4 kerele 1.8T peale panna.
Vabandades ette , minu lollid küsimused.
Mairold.
|