Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
RP38

 postitati 03.04.20 19:14
Mul pulkadeks 1.8t AEB, kui kellelgi on huvi.
TurboSlava

 postitati 02.04.20 12:31
Tsitaat:
Algselt postitas: zaddam
Mitu postitust siin, kuid ei ole kindlat vastust siin küsimusele, et millised mootorikäpad ikkagi sobivad?
Nagu aru saan, siis 1.8t kõrvalistuja poolne mootorikäpp peaks sobima, aga millise mootori käppa on vaja juhipoole?
Tegemist siis audi 100 c4 2.8 quattro ning pre-fl 1.8t mootoriga audi a6 c5 pealt


Kuna audi 100 C4 ei saa padja asukohta muuta.(Audi a6 c4 saab.) Siis vasakuks käpaks sobib r4 oma (Kerge fabrikatsiooniga.) ning parema oma vb ainult 1.8ADR oma ilmselt?
Ise lasin teha uue käpa.
laurz

 postitati 25.09.17 19:52
C4-ja on tehtud ADR mootoriga. Selle käpad vötadki.Lihtne:D
zaddam

 postitati 25.09.17 10:13
Mitu postitust siin, kuid ei ole kindlat vastust siin küsimusele, et millised mootorikäpad ikkagi sobivad?
Nagu aru saan, siis 1.8t kõrvalistuja poolne mootorikäpp peaks sobima, aga millise mootori käppa on vaja juhipoole?
Tegemist siis audi 100 c4 2.8 quattro ning pre-fl 1.8t mootoriga audi a6 c5 pealt
TurboSlava

 postitati 22.11.16 14:53
Kuna merre palju vett voolanud ning küsimus on juhtmestikus.
Kuna ma ei leia 74kw audi skeemi. Küsiks , kus kohast siis ristada kahe autojuhtmed? Inglise foorumist oli mingi jutt ,et roolisamba all käib klõps ja klõps kokku.
Igasugune info teretulnud.
Imres

 postitati 05.07.14 15:54
Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
1.8t on gaasitrossiga või potekaga?


Facelifti eelsed on trossiga, uuemad elektroonilised.
TurboSlava

 postitati 05.07.14 11:09
Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Aastaid 4-5 tagasi olen sellise ümberehituse teinud, täiesti ametlikult, st passi kanti 110kw 1.8 sisse.
Läks see siis 2.0 85kw mootori asemele.

Ega ei mäleta palju nügimisit mootori jms käppadega oli?
1.8t on gaasitrossiga või potekaga?

Suured tänud , kes vastasid , kindlasti võtan mingiaeg ühendust teiega. :)
tune_make

 postitati 02.07.14 16:19
Kui plaanid vahetama hakkata siis saab tartu kandis masinat vaadata ja natuke juttu saab puhkuda :D Näitaks ka oma niinimetatud projekti mis kunagi valmis veel ei saa :D See nd neljapäevikutele ma kahjuks ei jõua kuna pean tööl olema.
Skeldo

 postitati 02.07.14 14:58
Ka mina olen värskelt selle swapi teinud ning samuti ümberehitus luba olemas.

Minu variandil läks 2,6 110kw mootori asemele.

Midagi ulmelist seal pole, käppadega on natuke nuputamist. Lisaks tegin natuke ma ümbes asju, et saaks mootori võimalikult taha viia.
tarts

 postitati 02.07.14 14:51
Aastaid 4-5 tagasi olen sellise ümberehituse teinud, täiesti ametlikult, st passi kanti 110kw 1.8 sisse.
Läks see siis 2.0 85kw mootori asemele.
Kivitare

 postitati 02.07.14 12:03
Minu mäletamise järgi on seda C4 kerel tehtud küll. Kui mitte meie maal, siis mujal kindlasti, seega välismaa foorumitesse kiika ka kindlasti.
TurboSlava

 postitati 01.07.14 23:12
No esiveduse kere on doonoriks. 1.8T vist paremat lahendust pole ? Äitäh rain vastamast. See 1.8 mootoriga a6 läks jumala meelest 😃
Rain573

 postitati 01.07.14 22:57
Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Lugedes lugejate autode teemat. Näen kuidas audi 80 omanikud poogivad muudkui 1.8T mootoreid vahele. Tekis kadedus ja idee alge audi c4 100 peale sama asja teha. Lugesin neid audi 80 teemasid aga ilmselt olen pime ,et ei leidnud oma küsimustele vastust ning teen nüüd siia uue teema. Kus ehk mehed kes on 1.8T lähemalt näinud , oskaks äkki mõnele küsimusele vastata. Ei teagi üldse ,kas keegi sellist swapi on ette võtnud.
Kuidas käppade poolest istuks ta sinna? . Samuti jäi silma ,et panevad immo pärast turboka kellaplokki. C4 tahaks s4 kellaplokki allesjätta. Igasugu arutelu oodatud kuidas audi 100 c4 kerele 1.8T peale panna.

Vabandades ette , minu lollid küsimused.
Mairold.


Immo saab maha võtta ja sellepärast kül pole vaja kellaploki vahetada. Käpadega ei tohiks erilisi probleeme tulla. C4 kerel 1,8 20V mootor olemas ja kombineerimis materiali peaks jaguma. Kui huvi ja aega on siis võib ikka aretada aga iseenesest kas sellel mingit erilist pointi ka on, minuarust see mootor suht lahja selle kere jaoks :D
TurboSlava

 postitati 01.07.14 22:44
Lugedes lugejate autode teemat. Näen kuidas audi 80 omanikud poogivad muudkui 1.8T mootoreid vahele. Tekis kadedus ja idee alge audi c4 100 peale sama asja teha. Lugesin neid audi 80 teemasid aga ilmselt olen pime ,et ei leidnud oma küsimustele vastust ning teen nüüd siia uue teema. Kus ehk mehed kes on 1.8T lähemalt näinud , oskaks äkki mõnele küsimusele vastata. Ei teagi üldse ,kas keegi sellist swapi on ette võtnud.
Kuidas käppade poolest istuks ta sinna? . Samuti jäi silma ,et panevad immo pärast turboka kellaplokki. C4 tahaks s4 kellaplokki allesjätta. Igasugu arutelu oodatud kuidas audi 100 c4 kerele 1.8T peale panna.

Vabandades ette , minu lollid küsimused.
Mairold.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.7% - SQL: 46.3%]