Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 09.09.03 16:00
Tsitaat:
Esialgne postitaja Anti
Hindadest veel niipalju, et difri hammasrattapaar maksab mingi 8 tuhEEK.
Difris on peale hammasrataste ka laagrid...
Tsitaat:
Terve tagasillareduktori sain Tartust Gefist 1500-ga.
Siis läks sul hästi, kui tõesti toimiva tüki said. Probleem ongi sedasi otsides reduktori korrasolekus veendumise võimalus - niisama võlli tingi ajades ju aru ei saa, et kas häälitseb või ei.

Õnneks on üldjuhul tegu suht töökindla asjaga - kui õli on korralik & seda jagub, ei peaks väga tihti muretsemiseks põhjust olema ( kui mootori pöördemoment just üle 500 Nm ei satu olema :D )
genekas

 postitati 09.09.03 15:55
Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Quattrol ratta laagrid kõik ühesugused kaherealine kuul.Kui laager läbi,siis lõtku tunda ei ole,kindlaks saab teha hääle järgi sõites....


Nii see kaherealise kuuliga ongi - kõigepealt hakkab kisama. Loks tuleb sisse siis, kui juba päris valjusti ja pikalt on röökinud.

Teine teema on muidugi kui rattavõlli otsamutter jääb korralikult kinni tõmbamata ( Revalis korra selle reha otsa astutud - õnneks sai õigel ajal jaole :D ), siis on muidugi kõigepealt hoopis loks.

Rattavõlli välimise otsa mutri pingutusmoment on vähemalt oma aastakäigu sõidukitele antud 280 Nm (ehk paras looma jõud ).
jan-kos

 postitati 09.09.03 13:36
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ull Miis
Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Quattrol ratta laagrid kõik ühesugused kaherealine kuul.Kui laager läbi,siis lõtku tunda ei ole,kindlaks saab teha hääle järgi sõites.Laagrite haigus läbipõetud ja likvideeritud.


Ei tea kuda sul a minu masinal kui laager läbi läx siis oli lox sees kui rattad maast lahti tõstsin! Ja seda kõigi nelja rattalaagri puhul. Kolmel oli ka lox siis kui auto maas oli oma nelja rattaga ja jalaga teda ratta pealt kõigutades ilusti lox tunda oli!

Ära pahanda,aga meil laagrid erinevad:D
Minu omale lähevad sellised nagu A6-le,seda ütles ka müüja kataloogi järgi ja paar aastat vanemale väljalaskega masinal olid juba teised laagrid ja hinnalt ka odavamad.
Ull

 postitati 09.09.03 09:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Quattrol ratta laagrid kõik ühesugused kaherealine kuul.Kui laager läbi,siis lõtku tunda ei ole,kindlaks saab teha hääle järgi sõites.Laagrite haigus läbipõetud ja likvideeritud.


Ei tea kuda sul a minu masinal kui laager läbi läx siis oli lox sees kui rattad maast lahti tõstsin! Ja seda kõigi nelja rattalaagri puhul. Kolmel oli ka lox siis kui auto maas oli oma nelja rattaga ja jalaga teda ratta pealt kõigutades ilusti lox tunda oli!
Anti

 postitati 09.09.03 08:41
Hindadest veel niipalju, et difri hammasrattapaar maksab mingi 8 tuhEEK. Terve tagasillareduktori sain Tartust Gefist 1500-ga. Minu 96a A6-le läks alla 100-ja oma. Sellel 100-ja difril oli ka difri lukustuse võimalus mida minu auto ei toeta. Markeeringu järgi tuleb ülekandearv sama valida, audiprogrammis on eri marki difrite hammaste arvud kirjas. Vt ka http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=1524
ja
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=1578
jan-kos

 postitati 09.09.03 08:20
Quattrol ratta laagrid kõik ühesugused kaherealine kuul.Kui laager läbi,siis lõtku tunda ei ole,kindlaks saab teha hääle järgi sõites.Laagrite haigus läbipõetud ja likvideeritud.
Anti

 postitati 09.09.03 08:02
Probleem oli konkreetselt õlivabas tagadifris :(

Keegi hea inimene kaevas 4 kuud vana teema üles ;)
Ull

 postitati 09.09.03 05:54
Tõsta autol kodus tagument ülesse nii palju et rattad maast lahti ja siis katsu neid logistada, kui logiseb siis laager tõenäoliselt! Võib ka jalaga loksutada ratta pealt autot küljelt küljele a nii ei pruugi alati laagri lox välja tulla.
MarkoC

 postitati 08.09.03 21:09
ysna simpel ju kontrollida asja sõidumaneeriga
kunagi ei kulu laagrid yhte moodi
kallutades autot 5-60 peal järsult paremale v vasakule peax undamine tugevnema, kui seda ei juhtu pole tegu ratta laagritega mu arvates ...
Absolut

 postitati 08.09.03 16:16
usun ka et laagri kvaliteedis on asi kinni kui kord aastas vahetada....ise võtaks skf`i ning siis vaevalt seda muret nii suuurt on (a6Q `le 4x600.-)
QUATTRO

 postitati 08.09.03 16:00
mul taga ja ees 240 laiusega kummid ja rattalaagrid kestavad nigu muda
Black

 postitati 08.09.03 14:39
Kord aastas vahetate laagreid?
Kas aastane läbisõit on tõesti 100k+ km või ostate odavaimaid "pliikuulidega" hiina laagreid? :)
To Anti: proovi tõesti tühjemal maanteel kriitilise kiirusega sõites ja vedu peal hoides rooli kergelt paremale-vasakule keerata. Kui helipildis kuuldavat muutust ei teki, siis on ilmselt kulunud või õlivaba difri viga.
TiitR

 postitati 08.09.03 12:33
Tsitaat:
Esialgne postitaja Inz
päris kindel, et laager. Mul omal quattro ja 1x aastas vahetan tagarattalaagreid. See on täiesti normaalne ja hakkabki undama. Eriti kurvis.
Täpselt sama peli nende tagaratta laagritega. (kummi mõõt 225/45/17):(
genekas

 postitati 08.09.03 12:26
kui on veoga seotud, siis on tõenäoline tagadifri häda - enda omal hakkas ka viimasel ajal vaikselt häälitsema just samal kiirusel.

Rattalaagri hääled muutuvad siis, kui pöörad kuhugi või sõidad otse...
ICE

 postitati 08.05.03 16:06
Nii tihti ei saa jahh olla... mis laiusega velg sul seal taga on, 13"? Või on 60mm flansid? Muidu ikka rattalaager kauem vastu peaks pidama!
ranz

 postitati 08.05.03 15:30
Kas mitte kord aastas nagu liiast pole??? miski kala seal sees siis ju.
Inz

 postitati 08.05.03 15:27
päris kindel, et laager. Mul omal quattro ja 1x aastas vahetan tagarattalaagreid. See on täiesti normaalne ja hakkabki undama. Eriti kurvis.
koit46

 postitati 02.05.03 17:47
mul oli sama jama oma sajaga 70-80 undas mis kole üle selle vaikus...
vahetasin tagumised laagrid... tibens tobens!!!!
ICE

 postitati 02.05.03 09:19
Paneks ka raha laagri peale. Tunnused nagu klapivad!
mulds

 postitati 01.05.03 19:49
tagaratta laager vo''ib sama teha.
oleneb, kust undamine kostub, u''htlaselt keskelt vo''i u''ehltpoolt
tarts

 postitati 01.05.03 17:19
undamist võib põhjustada nt diferentsiaal, äkki on õli otsas?
Anti

 postitati 01.05.03 16:41
Auto on A6 quattro aut. 1996. Tagasillas midagi undab kui gaasi vajutada (vedu taga on). Vabaga lastes ei unda. Kõva undamine on kiirustel 55-60 km/h. Pärast seda jääb oluliselt vaiksemaks ja suurematel kiirustel ei tugevne. Oskab keegi potensiaalset viga prognoosida?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.1% - SQL: 45.9%]