Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Kui rihm peale pandi, siis kasutati tehase vahendeid? Neid nukkasid ei ole võimalik normaalselt fikseerida ilma, sest kinni keeramisel lähevad paigast ära. Seal ei pea sugugi hamba võrra valesti olema, SL nukkadel saad ju hammaka lahti lasta ja keerata palju tahad. [/quote] Ma ei tea täpselt, mis vahendeid kasutati rihma pealepanekul, kuid nukkade otstes olevad ovaalsed seibid, kuhu rakis käib, on nagu peab. Seega peab minu arusaamise järgi olema viga kaane all, e.s. B1 nukad on veidi nihkes. Seda kinnitab ka paukuv õhupuhasti. Gaasid löövad sinna mingil määral tagasi e.s. sisselaske nukk hoiab mingil määral klappe lahti, kui ei peaks. Võimalik muidugi, et mingi klapp ei pea rõhku, see ka üks võimalus tegelt. Ega see mootor enne suurt remonti ka päris ideaalselt ei käinud, nüüd aga palju hullem. Enne oli vähemalt jõudu. Soovitan neil surveid mõõta esmalt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.4%
- SQL:
60.6%
]