Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ReinS[/i] Paneks siis oma tähelepaneku ka kirja, äkki saab abi. Mootoriks 2.0 96 kw ALT. Ls 230k. Kuna külmkäivitusel larin taga 1-2 sekki, siis siin loetule tuginedes kohe kontrollima. Hammasrihm kriipsupealt paigas. Külmalt 091 kolmas väli 4,0 kw. Neljas väli kõigub 2,5-5,0kw. 093 kolmas väli -7.0kw. Neljas ei näita midagi. Soojalt 091 kolmas väli 4,0kw. Neljas väli kõigub 1,5-5,5kw. 093 soojalt kolmas väli -7,0kw. Neljas ei näita midagi. Arvatavasti kett lõtv ja lariseb vastu kaant. Kaan maha ja kontrollima. Motot ringi ajades ei vaju pinguti kordagi läbi ja press on ikka väga kõva. Kaanel pole keti jälgegi. Ainuke asi mis seal motot ringi ajades plaksu tegi (ja selle külmkäivituse larina võib põhjustada) on see VVT jurakas mis sisselaske nuka otsas istub. Moto töös mingeid anomaaliaid pole, peale selle hetkelise külmkäivituse larina. Numbrite kõikumine 91-ses grupis viitab küll keti venimisele, aga pingsuse järgi vaadates, ei tohiks ta kuhugi vastu koliseda. Äkki oskab keegi kommenteerida? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.1%
- SQL:
65.9%
]