Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: KAuri123[/i] Sai täna autol ära vahetatud halli andur ja tuli välja et üks sisselaske kollektori vaakumpump (juhipoolne) puru. Forsis hind 222 euri, hetkel sai pimedaks tehtud, et teinepool tööle hakkaks. Ja peale seda tööd on auto minek mitu korda parem ja bensiini kulu langes 4l/100km keskmine (ennem siis 21l ja nüüd 17l/100km). muidugi nautisin kohe ka tunduvalt paremat minekut, rahulikult sõites oleks kindlasti ka 15l/100km saanud. Rihm sai autol vahetatud 22000 km tagasi Flamekos ja ma ei tahaks uskuda et rihm valesti peal on. Ma usun, et kui saab nüüd ketipingutid ja selle vaakumpba vahetatud, on kõik mured lahendatud ja auto liigub jällegi palju paremini edasi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.3%
- SQL:
72.7%
]